LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η ηλεκτρική τουριστική μοτοσικλέτα που σχεδίασε η επιστιμονική ομάδα του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου του Αϊντχόφεν.

Προς το παρόν Πανεπιστήμιο του Αϊντχόφεν είναι το μοναδικό που έχει δηλώσει συμμετοχή σε αυτό το ομολογουμένως δύσκολο εγχείρημα.

Ανάρτηση τύπου Hossack φέρει στο εμπρός μέρος η μοτοσικλέτα project των Ολλανδών.

Η ευκολία στην αλλαγή συστοιχειών έπαιξε μεγάλο ρόλο στη σχεδίαση της μοτοσικλέτας που θα είναι έτοιμη λογικά στις αρχές του 2016.

40.000 χιλιόμετρα γύρω από τον πλανήτη μας σε 80 μέρες. Θα τα καταφέρουν τελικά οι επιστήμονες του Ολλανδικού πανεπιστημίου;

Ο γύρος του κόσμου σε 80 ημέρες χωρίς βενζίνη!

Το σχέδιο της Storm Eindhoven είναι ο γύρος του πλανήτη με μια μοτοσικλέτα τροφοδοτούμενη αποκλειστικά από εναλλακτικές πηγές ενέργειας. Στην πορεία σχεδίασαν την πρώτη ηλεκτρική τουριστική μοτοσικλέτα.

 
Η έμπευση για αυτό το τιτάνιο εγχείρημα δόθηκε με την ανακοίνωση του 80 Day Race, ενός αγώνα που ορίστηκε να ξεκινήσει τον Απρίλιο του 2016 και καλεί τις συμμετέχουσες ομάδες να οδηγήσουν 40.000 χιλιόμετρα γύρω από τον πλανήτη μας σε 80 μέρες χωρίς να κάψουν ούτε μια σταγόνα ορυκτών καυσίμωνΟ χρονικός περιορισμός είναι προφανές από ποιόν Ιούλιο Βερν εμπνεύστηκε και φυσικά έρχεται να θελεμιώσει το νοητικό υπόβαθρο ενός αγώνα.

Μέχρι στιγμής η μόνη ομάδα που έχει δηλώσει συμμετοχή είναι αυτή του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου του Αϊντχόφεν και η οποία αποτελείται από 29 επιστήμονες διαφόρων ειδικοτήτων. Ονόμασαν την ομάδα τους STORM Eindhoven και σχεδίασαν από το μηδέν μια ηλεκτρική μοτοσικλέτα για τουρισμό. Το αποτέλεσμα είναι μια εντυπωσιακή κατασκευή που δείχνει έτοιμη για την αγορά.

Στην καρδιά της βρίσκονται 24 ηλεκτρικά στοιχεία, τα οποία στο σύνολό τους προσφέρουν στη μοτοσικλέτα συνολική ισχύ από 35kW (47hp) ως 70kW (94hp). Ο ηλεκτροκινητήρας του STORM Project διαθέτει ένα ειδικά σχεδιασμένο «έξυπνο» κιβώτιο δύο ταχυτήτων SmeshGear. Η μία σχέση είναι σχεδιασμένη να προσφέρει αυξημένη ροπή στις επιταχύνσεις, ενώ η δεύτερη είναι μακρύτερη για ξεκούραστο ταξίδι με σταθερό γκάζι στον ανοικτό δρόμο. Η αυτονομία της μοτοσικλέτας ανακοινώνεται μεταξύ 200 και 380 χιλιομέτρων ανάλογα τον τρόπο οδήγησης, νούμερα εξιαρετικά για τα σημερινά δεδομένα της ηλεκτρικής αγοράς. 

Αυτή την αυτονομία η ομάδα STORM θα τη χρειαστεί, καθώς για να καλύψει τον στόχο της θα πρέπει να ταξιδεύει τουλάχιστον 500 χιλιόμετρα ημερησίως.
Ένας τρόπος να το καταφέρει αυτό χωρίς στάσεις για φόρτιση είναι να έχει έτοιμα φορτισμένα έξτρα στοιχεία μπαταριών, γεγονός που εξηγεί και την προτίμηση σε μια 24άδα μικρών μπαταριών αντί για μια τεράστια. 

Επιπλέον, αν αύριο η τεχνολογία μπορεί να προσφέρει μπαταρίες μεγαλύτερης διάρκειας, η αντικατάστασή τους στη STORM θα είναι απλή υπόθεση. Ίσως αυτή η μοτοσικλέτα να είναι πολύ πιο κοντά σε μια λογική παραγωγής από όσο έχουν σκεφτεί και οι ίδιοι οι δημιουργοί της.

Απολαύστε το βίντεο με την παρουσίαση της μοτοσικλέτας που έγινε στις 5 Μαρτίου 2015 και ακολουθήστε τις εξελίξεις της ομάδας μέσα από τη σελίδα της στο Facebook.

 

?????????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ