Μπορεί σε κυβισμό το νέο YZF-R3 να μπαίνει ανάμεσα σε R6 και R125, όμως στην αισθητική του είναι πολύ πιο φιλικό, πιο καθημερινό και λιγότερο sport, ακόμα και από τον μικρό, εξαγριωμένο αδελφό των 125 κυβικών! Από την πρώτη κιόλας ματιά, καταλαβαίνει κανείς πως εδώ δεν έχουμε έναν απευθείας ανταγωνιστή του RC 390, καθώς απουσιάζουν τα premium sport χαρακτηριστικά (ανάποδο πιρούνι, ακτινική 4πίστονη δαγκάνα, κ.α.) που απαντώνται στη μοτοσικλέτα της ΚΤΜ. Αντίθετα, από ότι φαίνεται, η Yamaha θεωρεί το Ninja 300 ως πιο άμεσο ανταγωνιστή, και πάνω σε αυτή τη μοτοσικλέτα βασίστηκε (τα 2 μοντέλα έχουν εξαιρετικές ομοιότητες), για να παρουσιάσει την δική της “βελτιωμένη πρόταση”. Συμβατικό πιρούνι, συμβατική δαγκάνα, ατσάλινο πλαίσιο deltabox, ατσάλινο ψαλίδι, πίσω ελαστικό με ψηλότερο προφίλ, όχι ακραίο sport design. Από την άλλη πλευρά, το R3 είναι σαφώς πιο επιθετικό από το Honda CBR300R. Διπλοί προβολείς σε κλασικό YZF στιλ, με τον αεραγωγό της μέσης να θέλει να θυμίσει το Ram-Air των R6 & R1, και με ένα τρίτο, μικρότερο φωτιστικό σώμα στο κέντρο της μάσκας. Sport εμφάνιση στους αλουμινένιους τροχούς, ανασηκωμένη ψηλή ουρά και μικρή σέλα συνεπιβάτη που σε πείθουν για τις... supersport καταβολές της μοτοσικλέτας. Πολύ καλή είναι η ποιότητα κατασκευής, η συναρμογή και η βαφή του R3.
Kymco Downtown 350i: Αναβαθμισμένο All-round GT Scooter
Best Moto by LS2 – Τα Best Seller μοντέλα του 2023
Διάλεξε το τέλειο κράνος σε 3 βήματα
Σπάνια Ducati του 1986 στο «σφυρί», με μόνο 6.134 χιλιόμετρα
Τα λιπαντικά των ELF και Petronas έφτασαν στη Bonelli
Δωρεάν έλεγχος για την MV Agusta σου με το πρόγραμμα We Care
Νέο 650cc Bobber με 240 λάστιχο πίσω από την Κίνα
Ρετρό μοτοσυκλέτες έως 3.000 ευρώ για δίπλωμα αυτοκινήτου
Tα 350άρια της Royal Enfield - Βουτιά στο παρελθόν με το βλέμμα στο μέλλον
Μπίλιες Dr. Pulley: Η μόνη βελτίωση που χρειάζεται το scooter σου
Προστατευτικά ψαλιδιού Polisport Off Road
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr