Ολοκαίνουργιος είναι ο τετράχρονος, τετραβάλβιδος και ψεκαστός δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 321 κ.εκ. 321 κυβικά είπατε; Περίεργος κυβισμός; Καθόλου, αν σκεφτεί κανείς το Ninja 300. Είκοσι ένα περισσότερα κυβικά βγάζουν εύκολα λίγη παραπάνω ιπποδύναμη. Η συμπίεση του 11.2:1 είναι πολύ μικρότερη από του RC, και ελαφρώς μεγαλύτερη από του Ninja, και οι 42 ps (41,44 hp) ξεπερνούν τον αντίπαλο, έστω και για λίγο. Τα ελαφριά πιστόνια είναι σφυρήλατα, αλουμινένια, με τις μπιέλες να έχουν υποστεί κατεργασία σκλήρυνσης. Οι DiaSil κύλινδροι χρησιμοποιούνται για πρώτη φορά σε δικύλινδρο κινητήρα από τη Yamaha, με τη συγκεκριμένη διαδικασία χύτευσης να προσφέρει καλύτερη απαγωγή θερμότητας, μειωμένο βάρος και μικρότερη κατανάλωση λιπαντικού. Όπως στους περισσότερους σύγχρονους κινητήρες, ο κινητήρας διαθέτει κυλίνδρους με offset τοποθέτηση, προσφέροντας λιγότερες τριβές, και αυξημένες επιδόσεις. Ο ελαφρύς στρόφαλος των 180 μοιρών επιτρέπει στον κινητήρα να ανεβάζει ελεύθερα στροφές, προσφέροντας δυνατές επιταχύνσεις, και άμεση απόκριση σε όλες τις ταχύτητες. Το κοντό 2 σε 1 τελικό θυμίζει εκείνο του R6, ενώ είναι τοποθετημένο κοντά στο κέντρο μάζας της μοτοσικλέτας για καλύτερη συγκέντρωση μαζών, που οδηγεί σε μεγαλύτερη ευελιξία. Φυσικά διαθέτει τριοδικό καταλύτη με αισθητήρα λάμδα. Το R3 διαθέτει αντικραδασμικό άξονα, αλλά και ένα ελαστικό παρέμβυσμα στον κινητήρα, μαζί με 3 ακόμη σταθερά, για μειωμένους κραδασμούς. Η Yamaha αναφέρει ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση, και διαστήματα ρύθμισης βαλβίδων κάθε... 42.000 χλμ!
20 χρόνια από την νίκη του Valntino Rossi στο ντεμπούτο του στην Yamaha (+Βίντεο)
Γιατί μας αρέσουν οι ρετρό μοτοσυκλέτες;
Χειρολαβές Progrip 711 ανοιχτές
Χειρολαβές Bacing Boy AHG16 σε κόκκινο χρώμα
Χειρολαβές Renthal Full Diamond Soft compound
Χειρολαβές Renthal Full Diamond Hard compound
Σακίδιο πλάτης Nordcode Sports Bag
Σετ γρανάζια και αλυσίδα για Honda Innova 125
Εμπρός δισκόπλακα για Honda SH125 / 150
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr