• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το νέο RC390

Το διαφημιστικό έντυπο που εμφανίστηκαν τα νέα μοντέλα

Το διαφημιστικό έντυπο που εμφανίστηκαν τα νέα μοντέλα

Το διαφημιστικό έντυπο που εμφανίστηκαν τα νέα μοντέλα

Το διαφημιστικό έντυπο που εμφανίστηκαν τα νέα μοντέλα

Το διαφημιστικό έντυπο που εμφανίστηκαν τα νέα μοντέλα

Όλα τα νέα χαρακτηριστικά

Τα νέα μοντέλα της KTM RC200 και RC390, που αναμένεται να κυκλοφορήσουν κατά τη διάρκεια του έτους, εμφανίστηκαν σε φυλλάδιο το οποίο αποκαλύπτει όλες τις αλλαγές και όλες τις λεπτομέρειες.

 
Στην έκθεση της EICMA του Νοεμβρίου, είχε παρουσιαστεί το νέο RC390, σε αντίθεση με το RC200, το οποίο παρουσιαζόταν μόνο σε διαφημιστική οθόνη. Σύμφωνα με το διαφημιστικό έντυπο που διέρρευσε, τα δύο νέα μοντέλα, έχουν μηχανικές καθώς και αισθητικές διαφοροποιήσεις, σε σχέση με την παλιά έκδοση.
Όσο αναφορά τα χαρακτηριστικά, στο εμπρός μέρος, θα βρούμε διπλό προβολέα LED με δέσμη φωτός ημέρας ( DRL ), πλαϊνά φλας ενσωματωμένα στους καθρέπτες, διαφανής αεροδυναμική ζελατίνα, πλήρως ηλεκτρονικό πίνακα οργάνων, ματ βαμμένο προστατευτικό ρεζερβουάρ και πλαϊνών πάνελ,  ενσωματωμένο κάθισμα συνοδηγού ( 12mm επιπλέον επένδυση ) και πίσω φωτιστικό τύπου LED.

Ο ηλεκτρονικός πίνακας οργάνων, προσφέρει πλήθος λειτουργιών. Στην LCD οθόνη του, απεικονίζεται η ταχύτητα, οι στροφές του κινητήρα, η σχέση του κιβωτίου, οδόμετρο και trip computer, θερμοκρασία νερού , shift light και ένα σωρό άλλες χρήσιμες ενδείξεις.

Στην ανάρτηση βρίσκουμε ανεστραμμένο πιρούνι 43χιλ της WP για εμπρός και μονό αμορτισέρ πίσω. Οι ζάντες είναι παρόμοιες με της σειράς Duke και τα ελαστικά έχουν διάσταση 110χιλ μπροστά και 150χιλ πίσω. Στα μπροστινά φρένα, στο μεν RC200 έχουμε δίσκο 300χιλ, στο δε RC390 είναι 320χιλ. Πίσω, έχουμε δίσκο 230χιλ και για τα δύο μοντέλα όλα με δαγκάνες της Bybre. Το ABS, στο 390, είναι στο στάνταρ εξοπλισμό, ενώ στο 200, δεν υπάρχει ούτε ως επιλογή.

Στον τομέα των κινητήρων, το RC200 παραμένει στα ίδια επίπεδα με 25 ίππους και 19,2 Nm ροπής, ενώ στο RC390, έχουμε 1 επιπλέον Nm ροπής στους 43,5 ίππους. Η μεγαλύτερη αλλαγή στο 390, αφόρα την τοποθέτηση  γκαζιού ride-by-wire  και συμπλέκτη ολίσθησης.

Η καινούργια εξάτμιση στο RC390, πρόσθεσε 4κιλά στο συνολικό βάρος, το οποίο ανέβηκε στα 163,5 κιλά συνολικά ( το RC200 είναι στα 147,5), ενώ η χωρητικότητα καυσίμου και στα δύο μοντέλα, παραμένει στα 9,5 λίτρα. 

Η καινούργια σειρά RC, είναι περισσότερο πολεμική και αγωνιστική, καθώς διαθέτει την εμπειρία και τις ικανότητες, για να την αναδείξουν, την καλύτερη μοτοσυκλέτα στην κατηγορία της. 

 

SCOOP - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

KTM - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ