net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Τριάντα χρόνια μετά, πάλι η Kawasaki πρωτοστατεί επαναφέροντας τα turbo στην παραγωγή, με τα H2/H2R. Σε σχέση με το Z1-R TC… καμία σχέση! Απίστευτες αλλά διαχειρήσιμες ιπποδυνάμεις και προβλέψιμη συμπεριφορά της υπερτροφοδότησης.

Kawasaki H2 & H2R

Έπρεπε να περάσουν 30+ χρόνια για να ξαναδούμε υπερτροφοδότηση σε μοτοσικλέτα παραγωγής, με την Kawasaki να ρίχνει το 2014, τις «βόμβες» με το ονόματα H2 και H2R! Φρενίτιδα σε παγκόσμιο επίπεδο, αναμονή και οι πρώτες δοκιμές να αναφέρουν (ακόμα και για το «απλό» H2) πως η οδήγηση τους, είναι μια μοναδική δίτροχη εμπειρία που δεν έχει προηγούμενο. Εξίσου σημαντικό με την τρελή ιπποδύναμη όμως, ήταν και το γεγονός ότι η υπερτροφοδότηση των «H», δεν δημιουργούσε τα προβλήματα του παρελθόντος, με το H2 -που είναι και street legal- να κυκλοφορεί άνετα στο δρόμο. 

 

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ