• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

H πρόταση της Suzuki με το Recursion δεν στοχεύει στις απόλυτες ιπποδυνάμεις αλλά στην αύξηση της ισχύος μικρών κινητήρων. 100 ίπποι και 10 kg-m ροπής από δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 588 κ.εκ. με δύο βαλβίδες ανά κύλινδρο , δεν είναι καθόλου άσχημα, δεν συμφωνείτε;

Suzuki Recursion & Hayabusa Turbo

Το «buzz» που δημιουργήθηκε γύρω από τα μοντέλα της Kawasaki, ήταν λογικό ότι θα οδηγούσε και άλλους κατασκευαστές στην υπερτροφοδότηση, με την Suzuki να είναι η πρώτη που φέρεται να μπαίνει δυναμικά «στον χορό» με διαφορετική προσέγγιση όμως. To concept  «Recursion», που παρουσιάστηκε το 2013 στο Τόκιο, αφορούσε σε μια sport μοτοσικλέτα με δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα χωρητικότητας 588 κ.εκ., ο οποίος με χρήση υπερτροφοδότησης μπορούσε να αποδώσει 100 ίππους και στις 8.000 σ.α.λ. και 10,2 kg-m ροπής (!) στις 4.500 σ.α.λ. Καθόλου άσχημα δηλαδή! Το 2015, στο Τόκιο και πάλι, η Suzuki παρουσιάσε έναν νέο κινητήρα με υπερτροφοδότηση ο οποίος όμως έφερε δύο επί κεφαλής εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες, σε σχέση με τον ένα ΕΕΚ και τις δύο βαλβίδες του «πρώτου» Recursion. Σύμφωνα μάλιστα με τον υπεύθυνου marketing της Suzuki στην Μεγάλη Βρετανία, Rob Cooper, στο Hamamatsu έχουν αποφασίσει την παραγωγή μιας υπετροφοδοτούμενης μοτοσικλέτας με αυτόν τον κινητήρα στο άμεσο μέλλον, ωστόσο δεν έχει ακόμα αποσαφηνιστεί η κατηγορία στην οποία θα ανήκει.  

Πέραν του «Recursion» όμως, έχει γραφτεί στον Ιαπωνικό τύπο ότι η Suzuki βρίσκεται στο στάδιο τελικών δοκιμών ενός νέου Hayabusa, με 1400 κ.εκ. και turbo, φιλοδοξώντας να επανακτήσει τον «θρόνο» στα υπερηχητικά GT. 

 

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ