net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Έκδοση RR και για το Brutale 800 παρουσίασε η MV Agusta.

Το χρυσό πιρούνι δένει καλά με το μαύρο χρώμα και το κόκκινο πλαίσιο χωροδικτύωμα.

Σε λευκό-κόκκινο παραδοσιακό συνδυασμό της MV Agusta.

Η σέλα ανασχεδιάστηκε ώστε να γίνει πιο άνετη για αναβάτη και συνεπιβάτη.

Το ανασχεδιασμένο φωτιστικό σώμα LED.

Παρουσίαση: MV Agusta Brutale 800 RR

Η MV Agusta παρουσίασε έκδοση RR και για τη Brutale 800 η οποία φέρει τις ίδιες σημαντικές αλλαγές με την RR έκδοση της Brutale Dragster. Πιο σημαντικές από αυτές οι +15 ίπποι και τα ηλεκτρονικά συστήματα 2η γενιάς.

 
Οι μεγάλες διαφορές μεταξύ των Brutale RR και Brutale Dragster RR εντοπίζονται φυσικά στη διαφορετική σχεδίαση της ουράς με το Brutale να έχει περισσότερο χώρο για συνεπιβάτη και στους τροχούς-χυτοί αλουμινίου για το πρώτο, αλουμινένια στεφάνια και ακτίνες για το δεύτερο. Σε σχέση με τη στάνταρ Brutale 800, η RR διαφέρει αισθητικά στο πιρούνι που έχει βαφτεί για την περίσταση «χρυσό»-και στις μαύρες επιστρώσεις των καλαμιών-και στα νέα γραφικά. Επίσης, τα κρύσταλλα του πίσω φωτιστικού σώματος LED είναι νέα και διαχέουν με διαφορετικό τρόπο το φως κάτι που σύμφωνα με την MV Agusta βελτιώνει πέρα από την εμφάνιση και την ασφάλεια-ευκολότερα αντιληπτό από αυτούς που ακολουθούν. Τέλος, οι νέες χυτές αλουμινένιες ζάντες είναι πεντάμπρατσες. Εργονομικά, αλλαγές έχουμε στη σέλα που έχει ανασχεδιαστεί και φέρει νέα επένδυση για μεγαλύτερη άνεση τόσο για τον αναβάτη όσο και τον συνεπιβάτη. Η μοτοσικλέτα θα κυκλοφορήσει στους δύο χρωματικούς συνδυασμούς (κόκκινο-λευκό πέρλα και γκρι-μαύρο) που βλέπετε στις φωτογραφίες.

Στους 140 ίππους το 3κύλινδρο μοτέρ
H Brutale 800 RR δυνάμωσε σημαντικά σε σχέση με την απλή έκδοση και από τους 125 ίππους έφτασε στους 140 ισοφαρίζοντας, όσους δηλαδή βγάζει η Dragster RR αλλά και το F3 800. Παράλληλα, η μέγιστη ισχύς αποδίδεται 1.500 στροφές ψηλότερα από τη στάνταρ έκδοση φτάνοντας στις 13.000. Η ισχύς του κινητήρα, με τον στρόφαλο που περιστρέφεται αντίθετα σε σχέση με τους υπόλοιπους άξονες του μοτέρ, ανέβηκε δραματικά. Αυτή όμως δεν ήταν η μόνη αλλαγή. Ο τεντωτήρας της καδένας έχει ανασχεδιαστεί για πιο πολιτισμένη λειτουργία και καλύτερη αξιοπιστία, το φιλτροκούτι είναι ολοκαίνουριο (ανασχεδιάστηκε και το κάτω μέρος του ντεπόζιτου για αυτό χωρίς μειωθεί η χωρητικότητα του-16,6 λίτρα), ενώ το τελικό της εξάτμισης έχει βελτιστοποιηθεί εσωτερικά. Επίσης κάθε κύλινδρος φέρει δύο μπεκ ψεκασμού αντί για ένα που έχουν οι υπόλοιπες Brutale και η διάμετρος των σωμάτων του ψεκασμού παραμένει στα 50 χλστ.. Αύξηση έχουμε και στη ροπή η οποία ανέβηκε από τα 8,26 στα 8,77 Kgm στις 10.100 σ.α.λ.. Καμία αλλαγή δεν έχουμε στο 6τάχυτο κιβώτιο τύπου κασέτας.

Δεύτερης γενιάς ηλεκτρονικά
Τα ολοκληρωμένα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου της μοτοσικλέτας (MVICS-Motor and Vehicle Integrated Control System) είναι δεύτερης γενιάς και κυρίαρχο ρόλο σε αυτά έχει η κεντρική μονάδα ελέγχου του κινητήρα Eldor EM2.0 αλλά και το ride-by-wire σύστημα γκαζιού που προέρχεται από την Mikuni. Θα ξεκινήσουμε από το πιο εντυπωσιακό, για εμάς, σύστημα της μοτοσικλέτας, το νέο Quick Shifter της MV Agusta, EAS 2.0. Το νέο σύστημα επιτρέπει στον αναβάτη να ανεβάζει αλλά και να κατεβάζει ταχύτητες χωρίς τη χρήση του συμπλέκτη! Τα κατεβάσματα γίνονται παράλληλα πιο εύκολα χάρη στο νέο συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης.

Όσον αφορά στον τρόπο που αποδίδει ο κινητήρας, ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ τεσσάρων διαφορετικών χαρτογραφήσεων. Οι τρεις πρώτες είναι οι Sport, Nomral και Rain με την πρώτη να προσφέρει αμεσότερη απόκριση στο άνοιγμα το γκαζιού, τη δεύτερη να υπόσχεται καλύτερη ισορροπία και την τρίτη να χρησιμεύει για κίνηση σε συνθήκες με περιορισμένη πρόσφυση. Η τέταρτη χαρτογράφηση είναι και εκείνη που έχει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον καθώς δίνει τη δυνατότητα στον αναβάτη να αλλάζει τα χαρακτηριστικά απόδοσης του κινητήρα κατά βούληση, εντός, ωστόσο, των ορίων που έχει θέσει η MV Agusta. Ο αναβάτης λοιπόν μπορεί να μεταβάλλει τη γενικότερη απόκριση του κινητήρα, το όριο περιστροφής στο οποίο θα επεμβαίνει ο κόφτης, την καμπύλη απόδοσης της ροπής («engine torque response» το ονομάζει η MV Agusta), την ευαισθησία του γκαζιού αλλά και το φρένο του κινητήρα! Αυτή την παραμετροποίηση του ηλεκτρονικού συστήματος τη βλέπουμε και στα υπόλοιπα 800άρια Brutale. 
Tο Brutale RR φέρει επίσης, εκτός από ABS (μονάδα Bosch 9 Plus), σύστημα ελέγχου πρόσφυσης του πίσω τροχού που ρυθμίζεται σε οχτώ διαφορετικά στάδια και σύστημα ελέγχου ανύψωσης του πίσω τροχού.

Με βελτιωμένο πιρούνι
Το υβριδικό πλαίσιο-εμπρός ατσάλινο χωροδικτύωμα και πίσω πλάκες αλουμινίου-παραμένει ίδιο με της απλής έκδοσης. Το μεταξόνιο ανέρχεται στα 1.380 χλστ. και το ίχνος στα 95 χλστ. Στο τιμόνι έχει τοποθετηθεί ρυθμιζόμενο σταμπιλιζατέρ, ενώ το ανεστραμμένο πιρούνι με διάμετρο καλαμιών 43 χλστ. έχει πλέον ελαφρύτερα καλάμια που φέρουν επίστρωση DLC (Diamond Like Carbon). Το πιρούνι ρυθμίζεται σε απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς αλλά και προφόρτιση ελατηρίου, κάτι που ισχύει και για το αμορτισέρ της Sachs. Η διαδρομή και των δύο ανέρχεται στα 125 χλστ. Ίδια παραμένουν και τα φρένα με πλευστούς δίσκους διαμέτρου 320 χλστ. εμπρός που συνεργάζονται με ακτινικά τοποθετημένες 4πίστονες δαγκάνες της Brembo, ενώ πίσω χρησιμοποιείται ένας δίσκος 220 χλστ. και δαγκάνα δύο εμβόλων.

 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ