Παρακάτω βλέπετε τις τιμές για όλα τα μοντέλα που αυτή την στιγμή μπορείτε να προμηθευτείτε σε οποιονδήποτε εξουσιοδοτημενο έμπορο. Στις τιμές δεσποζουν τα μοντέλα Euro 4
ΜΟΝΤΕΛΑ | ΚΥΒΙΣΜΟΣ | ΒΑΡΟΣ | ΙΣΧΥΣ | ΤΙΜΗ |
---|---|---|---|---|
FLY 50 2T | 49 | 101 | 4,5 (3,4)/7.000 | 1.500 |
FLY 50 4T 2V NEW | 50 | 99 | 3,5 (2,6)/8.500 | 1.730 |
LIBERTY 50 4T I-GET | 50 | 115 | 3,3 (2,4)/7.500 | 2.070 |
LIBERTY 50 S 4T I-GET | 50 | 115 | 3,3 (2,4)/7.500 | 2.090 |
NRG Power DD | 49 | 99 | 4,4 (3,3)/7.250 | 2.570 |
TYPHOON 50 | 49 | 101 | 4,2 (3,1)/6.500 | 1.830 |
ZIP 50 2T | 49 | 89 | 4,4 (3,3)/6.700 | 1.290 |
ZIP 50 4T 2V | 50 | 89 | 3,5 (2,6)/8.500 | 1.350 |
LIBERTY 125 I-GET ABS E4 | 124 | 124 | 10,9 (8,0)/7.500 | 2.360 |
LIBERTY 125 S I-GET ABS E4 | 124 | 124 | 10,9 (8,0)/7.500 | 2.360 |
MEDLEY 125 I-GET ABS E4 | 125 | 132 | 12,1 (9,0)/8.250 | 2.860 |
MEDLEY 125 S I-GET ABS E4 | 125 | 132 | 12,1 (9,0)/8.250 | 2.860 |
LIBERTY 150 I-GET ABS E4 | 155 | 124 | 13,1 (9,6)/7,750 | 2.470 |
LIBERTY 150 S I-GET ABS E4 | 155 | 124 | 13,1 (9,6)/7,750 | 2.470 |
MEDLEY 150 I-GET ABS E4 | 155 | 132 | 14,7 (11,0)/7,750 | 2.990 |
MEDLEY 150 S I-GET ABS E4 | 155 | 132 | 14,7 (11,0)/7,750 | 2.990 |
BEVERLY 300 4V ABS E4 | 278 | 183 | 20,8 (15,5)/7.250 | 4.380 |
BEVERLY 300 S 4V ABS E4 | 278 | 183 | 20,8 (15,5)/7.250 | 4.380 |
BEVERLY 300 4V ABS E4 "POLICE" | 278 | 183 | 20,8 (15,5)/7.250 | 4.480 |
BEVERLY 350 "SPORT TOURING"ABS E4 | 330 | 191 | 29,7 (22,2) / 8.250 | 5.320 |
VESPA | ΚΥΒΙΣΜΟΣ | ΒΑΡΟΣ | ΙΣΧΥΣ | ΤΙΜΗ |
VESPA PRIMAVERA 50 2T | 49 | 102 | 4,3 (3,2)/7.500 | 2.650 |
VESPA PRIMAVERA 50 2T TOURING | 49 | 102 | 4,3(3,2)/7.500 | 2.850 |
VESPA PRIMAVERA 50 4T 4V | 50 | 109 | 4,3(3,2)/8.250 | 3.100 |
VESPA PRIMAVERA 50 4T 4V TOURING | 50 | 109 | 4,3(3,2)/8.250 | 3.300 |
VESPA Sprint 50 2T | 49 | 102 | 4,3 (3,2)/7.500 | 2.830 |
VESPA Sprint 50 S 2T | 49 | 102 | 4,3 (3,2)/7.500 | 2.930 |
VESPA Sprint 50 4V 4T | 50 | 109 | 4,3(3,2)/8.250 | 2.930 |
VESPA Sprint 50 S 4V 4T | 50 | 109 | 4,3(3,2)/8.250 | 3.030 |
VESPA GTS 125 i.e. ABS E4 | 125 | 147 | 12,1(9)/8.250 | 3.770 |
VESPA GTS 125 i.e. ABS E4 SUPER | 125 | 147 | 12,1(9)/8.250 | 4.410 |
VESPA GTS 125 i.e. ABS E4 SUPER SPORT | 125 | 147 | 12,1(9)/8.250 | 4.510 |
VESPA GTS 125 i.e. ABS E4 TOURING | 125 | 147 | 12,1(9)/8.250 | 4.150 |
VESPA PRIMAVERA 125 I-GET ABS E4 | 124 | 126 | 10,6 (7,9)/7.700 | 4.100 |
VESPA PRIMAVERA 125 I-GET ABS E4 TOURING | 124 | 126 | 10,6 (7,9)/7.700 | 4.400 |
VESPA Sprint 125 I-GET ABS E4 | 124 | 126 | 10,6 (7,9)/7.700 | 4.300 |
VESPA Sprint 125 S I-GET ABS E4 | 124 | 126 | 10,6 (7,9)/7.700 | 4.400 |
VESPA GTS 150 i.e. ABS E4 | 155 | 147 | 14,7 (11)/8.250 | 3.800 |
VESPA GTS 150 i.e. ABS E4 SUPER | 155 | 147 | 14,7 (11)/8.250 | 4.460 |
VESPA PRIMAVERA 150 I-GET ABS E4 | 155 | 126 | 12,9 (9,5)/7.750 | 4.350 |
VESPA PRIMAVERA 150 I-GET ABS E4 TOURING | 155 | 126 | 12,9 (9,5)/7.750 | 4.650 |
VESPA Sprint 150 S I-GET ABS E4 | 155 | 126 | 12,9 (9,5)/7.750 | 4.600 |
VESPA GTS 300 ABS E4 | 278 | 160 | 20,9 (15,6)/7.750 | 4.400 |
VESPA GTS 300 ABS E4 SUPER | 278 | 160 | 20,9 (15,6)/7.750 | 4.760 |
VESPA GTS 300 ABS E4 SUPER SPORT | 278 | 160 | 20,9 (15,6)/7.750 | 4.860 |
VESPA GTS 300 ABS E4 TOURING | 278 | 160 | 20,9 (15,6)/7.750 | 4.760 |
MP3 | ΚΥΒΙΣΜΟΣ | ΒΑΡΟΣ | ΙΣΧΥΣ | ΤΙΜΗ |
MP3 300 BUSINESS LT 4V i.e. ABS E4 | 278 | 245 | 20,8 (15,5)/7,250 | 8.130 |
MP3 300 SPORT LT 4V i.e. ABS E4 | 278 | 245 | 20,8(15,5)/7,250 | 8.130 |
MP3 500 BUSINESS LT 4V i.e. ABS E4 | 493 | 270 | 38,2 (28,5)/7.250 | 9.500 |
MP3 500 SPORT LT 4V i.e. ABS E4 | 493 | 270 | 38,2 (28,5)/7.250 | 9.500 |
Kymco Downtown 350i: Αναβαθμισμένο All-round GT Scooter
3 χρόνια μετά το τραγικό δυστύχημα κατηγορεί μάρτυρας τον νεκρό Ιάσονα
Voge DS525X: Με τέτοια τιμή και εξοπλισμό, έχει αντίπαλο;
Best Moto by LS2 – Τα Best Seller μοντέλα του 2023
Διάλεξε το τέλειο κράνος σε 3 βήματα
Σπάνια Ducati του 1986 στο «σφυρί», με μόνο 6.134 χιλιόμετρα
Τα λιπαντικά των ELF και Petronas έφτασαν στη Bonelli
Δωρεάν έλεγχος για την MV Agusta σου με το πρόγραμμα We Care
Νέο 650cc Bobber με 240 λάστιχο πίσω από την Κίνα
Ρετρό μοτοσυκλέτες έως 3.000 ευρώ για δίπλωμα αυτοκινήτου
Tα 350άρια της Royal Enfield - Βουτιά στο παρελθόν με το βλέμμα στο μέλλον
Μπίλιες Dr. Pulley: Η μόνη βελτίωση που χρειάζεται το scooter σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr