net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Στον επαρχιακό, το 700 GS είναι μια πραγματική αποκάλυψη. Θα κινηθεί πολύ γρήγορα, θα αλλάξει κατεύθυνση με μεγάλη ευκολία

Στο άνοιγμα του γκαζιού, ο δικύλινδρος εν σειρά θυμίζει λάστιχο που τραβά με δύναμη προς τα εμπρός το F 700 GS, άσχετα από την επιλεγμένη ταχύτητα.

Ακόμη καλύτερος…

… παρουσιάζεται ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 798 κ.εκ., με τη BMW να έχει επέμβει στη διαχείριση του καυσίμου. Αποδίδει τέσσερις ίππους παραπάνω, 300 στροφές ψηλότερα, ενώ αυξημένη παρουσιάζεται και η ροπή κατά 0,2 Kgm-επίσης ψηλότερα κατά 1.000 σ.α.λ. 

Οι αλλαγές στην απόδοση συνδυάζονται και με ένα δόντι περισσότερο (42 από 41) στο πίσω γρανάζι της τελικής μετάδοσης. Αυτός που έχει μείνει ίδιος και απαράλλαχτος είναι ο απόλυτα φιλικός χαρακτήρας του μοτέρ που παρά την ελαφρώς αυξημένη δύναμη, δεν θα τρομάξει ούτε τον αρχάριο αναβάτη. Η ευστροφία και η ελαστικότητά του εξακολουθούν να εντυπωσιάζουν όπως άλλωστε και η κατανάλωσή που δεν θα ξεπεράσει τα 5 λίτρα ανά 100 χλμ. σε μικτές συνθήκες. 

Το νούμερο αυτό μπορεί μάλιστα, να κατέβει και κάτω από τα 4,5 λίτρα με λίγη (κυριολεκτικά) εγκράτεια από πλευράς αναβάτη.
Τέλος, να πούμε ότι, τόσο στο F700, όσο και στο F800, μπορεί να τοποθετηθεί κιτ περιορισμού της ιπποδύναμης για αναβάτες με δίπλωμα κατηγορίας Α2. Η ισχύς και στις δύο περιπτώσεις μειώνεται στους 48 ίππους και τα 6,1 kgm ροπής στις 7.000 και 5.000 σ.α.λ. αντίστοιχα.

 

BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ