net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Το Chief Racer της RSD είναι φυσικά λειτουργικό - όχι όμως για τον δρόμο.

Ένα όμορφο μπλε για το ρεζερβουάρ με το σήμα του χορηγού Geico Motorcycle.

Αμφιβάλλει κανείς πως τη σέλα έχει σχεδιάσει ένας κατασκευαστής skateboard;

Απίθανο μπροστινό με σούστες.

Πανέμορφες λεπτομέρειες ακόμη κι εκεί που δε φαίνεται.

Μαρσπιέ αγωνιάρικον, λιτό και αποτελεσματικό.

Πίσω αεριζόμενος δίσκος αγωνιστικών flat track προδιαγραφών και δαγκάνα της RSD.

Κάπου στη μέση της πορείας κατασκευής υπήρχε ακόμη το logo της Indian.

Το 75 στο numberplate φυσικά εννοεί τα χρόνια που διοργανώνεται το Sturgis Rally.

Μερικές λήψεις εκ του συστάδην είναι πάντοτε απολαυστικές.

Χειροποίητη Roland Sands όλη η εξάτμιση, εδώ οι απολήξεις με τα carbon άκρα.

Αυτό είναι ένα αμορτισέρ αέρα της Fox για Mountain bike, εδώ για να φροντίσει την επιβίωση του κόκυγγος του αναβάτη.

Καπάκι διάφανο για τον συμπλέκτη, ειδική κατασκευή της RSD για να κάνεις χάζι το μοτέρ ενώ δουλεύει.

¶λλο ένα αμορτισέρ της Fox συνεπικουρεί τις σούστες του μπροστινού. Μια ανάρτηση μόνο έχουμε, να μην την προσέξουμε;

Λεπτομέρεια ακόμη και στα αλουμινένια αντιολισθητικά πατάκια.

Custom διάφανων καπακιών η συνέχεια.

Εισαγωγή αέρα είναι αυτό το αριστούργημα.

Το έφτιαξα, το σκάλισα!

Ένα κοντινό ακόμη, από την άκρη του φτερού.

Οι ζάντες είναι ειδική κατασκευή της RSD για αγωνιστικό flat track με μηχανισμό ταχείας απελευθέρωσης.

Κέντρο τροχού να σου τρέχουν τα σάλια.

Αλλη μια λεπτομέρεια φτιαγμένη στο χέρι.

Η Geico είναι ασφαλιστική εταιρεία των ΗΠΑ με διάφορα πακέτα ειδικά για μοτοσικλετιστές.

Όταν λέμε όλο στο χέρι, το εννοούμε.

RSD Geico Chief Racer

Ο Roland Sands αποφάσισε να φτιάξει ένα custom-φόρο τιμής στην 75η επέτειο του Sturgis Rally, συνεργάστηκε με την ασφαλιστική Geico, πήρε ένα Indian Chieftain και έστησε ένα τρελό vintage αγωνιστικό flat tracker.

 
Πιστός στην παράδοσή του, ο Καλιφορνέζος κατασκευαστής ουσιαστικά από την αρχική μοτοσικλέτα κράτησε μόνο τον Thunder Stroke κινητήρα των 111 κυβικών ιντσών (1.819 κ.εκ.) και 14 κιλών ροπής στις 2.600 σ.α.λ. Όλο το υπόλοιπο που βλέπετε στις φωτογραφίες έχει κατασκευαστεί από τον Sands – κατά κόρον στο χέρι. Ακόμη και ο κινητήρας, ωστόσο, φορά σχεδόν ό,τι εξάρτημα βελτίωσης βγάζει η Indian για τον κινητήρα του Chieftain, όπως λ.χ. εκκεντροφόρους.

Ο V2 μπήκε στο κέντρο ενός χειροποίητου πλαισίου από σωλήνες χρωμιομολυβδαινιούχου ατσαλιού. Πίσω ανάρτηση δεν υπάρχει (hardtail), ενώ μπροστά ήρθε ένα πιο-ρετρό-δε-γίνεται αρθρωτό σύστημα με μεταλλικά φύλλα (σούστες), after market κομμάτι από την επίσης Καλιφορνέζα Kiwi Indian. Για να γίνει λίγο πιο σύγχρονο δέχεται τις υδραυλικές βοήθειες ενός αμορτισέρ Fox Shox DHX.

Επειδή μιλάμε για μια αγωνιστική flat track μοτοσικλέτα και όχι για ένα δήθεν custom δρόμου, οι κανόνες τηρούνται μέχρι κεραίας. Μπροστινό φρένο μην ψάχνετε, δεν έχει. Έχει μόνο πίσω, ένα φρένο από τους ειδικούς των αγώνων flat track, Lloyd Brothers Motorsports, και μια δαγκάνα της Roland Sands Design. Η επιλογή των ζαντών επίσης έγινε με αγωνιστικό κριτήριο, επιλέγοντας διαστάσεις 19x3 ίντσες ώστε να φορούν τα σωστά λάστιχα για τις πίστες flat track.

Η σέλα είναι ένα ακόμη σημείο αναφοράς, φτιαγμένη στο χέρι από τον διάσημο αθλητή του skateboard Paul Schmitt της Schmitt Stix. Η σέλα εξωτερικά θα επενδυθεί με δέρμα, ενώ στην άνεση του επιβαίνοντος συνεπικουρεί ένα αμορτισέρ αέρος Fox Float για mountain bike. Πάλι καλά.
Το ρεζερβουάρ είναι βασισμένο στο εργοστασιακό κομμάτι του Chieftain, το οποίο έχει δεχτεί περιορισμένες τροποποιήσεις από τον Sands με μόνο στόχο να ταιριάξει στο πλάτος με το επιθυμητό κατά τον ίδιο.

Το Chief Racer παρουσιάστηκε το βράδυ της 2ας Αυγούστου κατά την έναρξη των μουσικών εκδηλώσεων του Sturgis, The Chip.

 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ