Το εντυπωσιακό G310GS ήταν αναμφίβολα η ισχυρότερη παρουσία της εταιρείας στο περίπτερο, προσελκύοντας μεγάλο όγκο θεατών που το θαύμαζαν. Το νέο μοντέλο θα φέρει τον κινητήρα των 313 κ.εκ. ο οποίος εξοπλίζει και το G310R, με απόδοση 34 ίππων και 3 kgm ροπής. Το βάρος του μοντέλου θα ανέρχεται, σύμφωνα με την BMW, στα 169 κιλά.
Η θέση οδήγησης έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την άνεση εντός και εκτός δρόμου. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό, ενώ οι αναρτήσεις του θα αποτελούνται από ένα ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός και ένα μονό αμορτισέρ πίσω, με απευθείας έδραση στο ψαλίδι.
Η μοτοσυκλέτα θα φέρει το ABS στον στάνταρ εξοπλισμό της, το οποίο μάλιστα θα μπορεί να απενεργοποιηθεί με την πίεση ενός κουμπιού, αν ο αναβάτης το επιθυμεί.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
---|---|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Υ/Ψ 4Β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
313 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
80X62.1 |
Συμπίεση (:1) |
10.6 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
34/9.500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
3/7.500 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
11 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
169.5 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις Ε |
USD πιρούνι 41mm |
Διαδρομή (χλστ.) |
180 |
Αναρτήσεις Π |
Μονό αμορτισέρ |
Διαδρομή (χλστ.) |
180 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ/300, 4Ε, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ/240, 1Ε, ABS |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό E |
110/80-19 |
Ελαστικό Π |
150/70-17 |
Πόσο πάνω από το όριο βρίσκεται το όριο;
Scooter: Τα 300αρια με τη χαμηλότερη κατανάλωση
Γιατί να πληρώνουν διόδια οι μοτοσυκλέτες;
Τι αξίζει στους οδηγούς που δεν ανάβουν φλάς;
Παρουσίαση μπαταρίες Dynavolt λιθίου: Μικρό βάρος, υψηλή απόδοση
ESF E-Ride Scorpion: Με άμεση διαθεσιμότητα & χωρίς τέλη κυκλοφορίας
Keeway Vieste 125: Mini GT με 2.390 ευρώ
Καλοκαιρινά γάντια Five Tricks
Γιατί πουλάνε μόνο τα ηλεκτρικά με τελική 25-45 χλμ. στην Ελλάδα;
5 μικρά Adventure με κάτω από 5.000 ευρώ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr