LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ronax 500. Δίχρονος πύραυλος 160 αλόγων, και 145 στεγνών κιλών. Την τιμή μόνο μην κοιτάτε, ειδικά αν είστε καρδιακός.

Πανέμορφη, με κορυφαία εξαρτήματα, και μοναδικά δίχρονη. Θα παραχθεί μόλις σε 46 κομμάτια -Viva Rossi!

Πάμε για track-day;

Αν πάλι προτιμάτε το δρόμο, η Ronax 500 βγάζει και αριθμό κυκλοφορίας!

Μνήμες από GP 500. Και που να ακούσετε τον ήχο του δίχρονου V4!

Εσείς μπορείτε να φανταστείτε γεμάτες τις κερκίδες, και τον κόσμο να παραληρεί.

Γυμνή ομορφιά. Carbon υποπλαίσιο, carbon ρεζερβουάρ, carbon φιλτροκούτι, κτηνώδες πλαίσιο και αντίστοιχο ψαλίδι.

Ψηφιακή οθόνη που φέρνει στο μυαλό παγκόσμιο πρωτάθλημα!

Μμμ, πώς είπατε; Ελαστικότητες; Δεν θα είστε με τα καλά σας!

Κινητήρας διαμάντι! V4 80 μοιρών, με 160 άλογα, εκκίνηση με μίζα, ψεκασμό, και με δύο χάρτες ανάφλεξης.

Χρυσό, πλήρως ρυθμιζόμενο Ohlins 43χλστ., και monoblock ακτινικές δαγκάνες της Brembo. Τι; Δεν είναι μαγνησίου οι ζάντες; Αίσχος!

Τέσσερα τελικά εξατμίσεων, δύο πάνω, και δύο στο πλάι.

Ronax 500. Πανάκριβη δίχρονη ρουκέτα

To Ronax 500 είναι μια race-replica, με δίχρονο V4 κινητήρα 500κ.εκ., απόδοση 160 ίππων, και απολύτως κορυφαία εξαρτήματα από την κορυφή έως τα νύχια. Κοστίζει 100.000 ευρώ, ενώ θα παραχθεί σε 46 κομμάτια!

 
Για όσους μεγάλωσαν με τα δίχρονα GP 500, αλλά και με τις παλαιές θρυλικές αγωνιστικές ρέπλικες, όπως το Yamaha RD 500, το Suzuki RG 500 Gamma, και το Honda NSR 400, το Ronax 500 φέρνει ξανά στο μυαλό τον εκπληκτικό ήχο ενός τετρακύλινδρου δίχρονου μοτέρ, τη χαρακτηριστική μυρωδιά διχρονόλαδου, και αναλογίες κιλών/ίππου που δύσκολα επιτυγχάνουν οι σύγχρονες τετράχρονες μοτοσικλέτες.

Η γερμανική Ronax, με έδρα τη Δρέσδη, παρουσίασε το Ronax 500, μια σύγχρονη εκδοχή, φόρο-τιμής, των δίχρονων Superbike μοτοσικλετών, που δεν βρίσκονται πια μαζί μας, λόγω της απόφασης των εργοστασίων να εγκαταλείψουν το δίχρονο κινητήρα, ως επιζήμιο τόσο για το περιβάλλον, αλλά -ίσως και περισσότερο- και για την εικόνα της μοτοσικλέτας στο αγοραστικό κοινό -που στην πλειοψηφία του δεν θέλει μυρωδιές και στριγκό ήχο.

Στην καρδιά του Ronax 500 βρίσκουμε έναν υπέροχο σε όψη ψεκαστό δίχρονο V4 80 μοιρών, με χωρητικότητα 500κ.εκ., και απόδοση 160hp/11.500σαλ.! Από ότι φαίνεται η εταιρεία δεν έσπρωξε την απόδοση σε υψηλότερα επίπεδα, θέλοντας να παρέχει υψηλή αξιοπιστία, μαζί με αγωνιστική απόδοση. Σημειώστε πως το Ronax 500 διαθέτει 2 χάρτες ανάφλεξης, sport και rain, η εκκίνηση γίνεται αποκλειστικά με μίζα, ενώ ο συμπλέκτης είναι υγρός, πολύδισκος. Το κιβώτιο είναι έξι σχέσεων, τύπου κασσέτα για εύκολο service.  Η μοτοσικλέτα διαθέτει ψαλίδι και πλαίσιο από κατεργασμένο αλουμίνιο, σε πραγματικά κτηνώδεις διαστάσεις, που πείθουν για την απόλυτη ακαμψία τους. Μπροστά βρίσκουμε ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανάποδο πιρούνι Ohlins 43χλστ., πίσω ένα λαχταριστό μονό αμορτισέρ TTX της ίδιας εταιρείας, ενώ Ohlins είναι και το αμορτισέρ τιμονιού. Τα φρένα ανήκουν στην κορυφαία σειρά της Brembo, με monoblock τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες μπροστά και δίσκους 320χλστ..

Ας περάσουμε και στο κεφάλαιο "βάρος". Ή μάλλον στην ανυπαρξία του. Carbon παντού! Carbon το κοστούμι, carbon το ρεζερβουάρ, carbon το κουτί του φίλτρου αέρα, carbon και το υποπλαίσιο! Τελικό βάρος του κενού από υγρά Ronax 500, τα 145 κιλά! Καθόλου άσχημα, ειδικά όταν τα συνδυάσεις με 160 άλογα. Πανάκριβα είναι και τα ψηφιακά αγωνιστικά όργανα, που παρέχουν πληθώρα από ενδείξεις.

Να σημειώσουμε τέλος, πως το Ronax 500 μπορεί να πάρει φλας, καθρέπτες και να κυκλοφορήσει νόμιμα και στο δρόμο! Αν ενδιαφέρεστε, και έχετε 100.000 ευρώ να ξοδέψετε (ο ΦΠΑ δεν περιλαμβάνεται), επικοινωνήστε με τη Ronax, ΕΔΩ. Για την αγορά θα πρέπει να καταβάλετε το 30% της αξίας της μοτοσικλέτας (συν ΦΠΑ), ενώ υπάρχει και η δυνατότητα για αγωνιστικό τεστ σε πίστα! Ως ελάχιστη περίοδος παράδοσης, αναφέρονται οι 6 μήνες.

 

SPECIAL - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ