Μπροστινό: Ο δίσκος των 260 χιλιοστών μαζί με τη διπίστονη δαγκάνα και το ABS της Continental, εξασφαλίζουν μικρές αποστάσεις ακινητοποίησης. Ο μεγάλος τροχός 16 ιντσών, σήμα κατατεθέν του Symphony, π

Μπροστινό: Ο δίσκος των 260 χιλιοστών μαζί με τη διπίστονη δαγκάνα και το ABS της Continental, εξασφαλίζουν μικρές αποστάσεις ακινητοποίησης. Ο μεγάλος τροχός 16 ιντσών, σήμα κατατεθέν του Symphony, προσφέρει μεγαλύτερη άνεση και ευελιξία.

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

    Το νέο Symphony δομείται γύρω από ένα ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, το οποίο καταφέρνει να διαχειριστεί επιτυχώς τις δυνάμεις και τα φορτία που δημιουργούνται κατά την κίνηση του scooter. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από τηλεσκοπικό πιρούνι με διαδρομή 100 χλστ. μπροστά και δύο ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση αμορτισέρ πίσω, διαδρομής 80 χλστ. Με δύο δισκόφρενα, 260 και 220 χιλιοστών εμπρός και πίσω αντίστοιχα, καθώς και δικάναλο σύστημα ABS της Continental, το Symphony ST εξασφαλίζει μικρές αποστάσεις ακινητοποίησης και μεγαλύτερη ασφάλεια με το 80-0 να ολοκληρώνεται σε 28,2 μέτρα. Χάριν εξοικονόμησης αποθηκευτικού χώρου, υιοθετήθηκε η λύση του τροχού 14 ιντσών πίσω, ενώ μπροστά παραμένει ο μεγάλος τροχός 16 ιντσών, σήμα κατατεθέν του Symphony, για μεγαλύτερη άνεση και ευελιξία. Οι διαστάσεις των ελαστικών είναι 110/70-16 και 120/80-14 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

    Σελίδα 1SYM Symphony ST200i - Test
    Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7Η άποψη μας

    Moto Traffic Αρναούτογλου: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA