Αρκετά στενό το ρεζερβουάρ στο πίσω μέρος του σε αρμονία με την λεπτή γενικά σιλουέτα της μοτοσικλέτας.

Καλή η σέλα και γενικότερα η θέσης οδήγησης για τον οδηγό αλλά ο συνεπιβάτης έχει «ανέσεις» επιπέδου superbike, θα θέλαμε κάτι καλύτερο σε αυτό τον τομέα, δεδομένου του χαρακτήρα της μοτοσικλέτας.

Σχεδίαση – ποιότητα κατασκευής – εργονομία: Κλασική Γιαπωνέζα!

H Suzuki, έχει σίγουρα την πιο χαρακτηριστική σχεδιαστική ταυτότητα μεταξύ των Ιαπώνων κατασκευαστών και το GSX-S1000F δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση. Οι «ρευστές» γραμμές και οι καμπύλες υπερισχύουν των αιχμών και της γωνιώδους αισθητικής που κατά κανόνα συναντάμε σε μοτοσικλέτες του λίτρου με sport προσανατολισμό. Το αποτέλεσμα είναι σίγουρα ξεχωριστό και αν εξαιρέσει κανείς την μάσκα όπου κυριαρχεί επί του συνόλου με τους «θυμωμένους»  τεράστιους προβολείς, το λες επίσης εύπεπτο και συγκρατημένο. Ποιοτικά, η μοτοσικλέτα της Suzuki δεν αφήνει κανένα περιθώριο για παράπονα: πολύ καλή ποιότητα υλικών σε μέταλλα και πλαστικά, «βαθιά»  βαφή και άψογη συναρμογή, μαρτυρούν την "Made in Japan" προέλευση.

Σε ό,τι αφορά στην εργονομία και εδώ η ιαπωνική καταγωγή είναι εμφανής, κάνοντας πολύ δύσκολο το έργο μας, που είναι η ανακάλυψη ατελειών και προβλημάτων, για να γκρινιάζουμε. Παρά τον σαφώς sport προσανατολισμό, η θέση οδήγησης είναι άνετη, το τιμόνι (Renthal fat bar) πέφτει βολικά στα χέρια και τα μαρσπιέ δεν «στραμπουλίζουν» (sic) τις αρθρώσεις στα πόδια. Για τα χειριστήρια και τους καθρέπτες δεν υπήρξε καμία απολύτως σημείωση στα κιτάπια που κρατάμε στις δοκιμές και αυτό ένα πράγμα σημαίνει, ότι κάνουν μια χαρά την δουλειά τους.  Ευτυχώς που για τον συνεπιβάτη τα πράγματα δεν είναι και τόσο ρόδινα και λέμε ευτυχώς, για να δικαιολογήσουμε κάπως και το ψωμί μας. Πέρα από την πλάκα, η ανασηκωμένη ουρά, η στενή και μικρή σέλα, τα ψηλά τοποθετημένα μαρσπιέ, καθώς και η απουσία χειρολαβών, δεν ευνοούν σε καμία περίπτωση την πολύωρη παραμονή συνεπιβάτη στην μοτοσικλέτα, με την «άνεση» να είναι ένα κλάσμα καλύτερη από αυτή που προσφέρεται στις καθαρόαιμες superbike. 
 

SUZUKI: scooter κάνε το δικό σου .. εύκολα!

  • Mike

    Πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω γιατι ΟΛΕΣ οι γυμνες μοτοσυκλετες σχεδιαζονται πλεον τοσο αβολες για τον συνεπιβατη. Εχουν ουρα supersport χωρις να υπαρχει λογος, θα μπορουσαν να ειναι λιγοτερο υπερυψωμενες και με φαρδυτερη σελα. αν καποιος αγορασει γυμνη μοτο με σεβαστη ιπποδυναμη πρεπει να ξεγραψει τον συνεπιβατη

      4