Θα δούμε από την Honda ένα Crossover με το όνομα NX1000;
Θα δούμε από την Honda ένα Crossover με το όνομα NX1000;
H CB1000 Hornet που παρουσιάστηκε στην EICMA

H CB1000 Hornet που παρουσιάστηκε στην EICMA

  • Θα δούμε από την Honda ένα Crossover με το όνομα NX1000;
  • Θα δούμε από την Honda ένα Crossover με το όνομα NX1000;
  • H CB1000 Hornet που παρουσιάστηκε στην EICMA

Θα δούμε από την Honda ένα Crossover με το όνομα NX1000;

Με 17άρη τροχό και μονάδα IMU πιθανότατα
Τετρακύλινδρος κινητήρας απόδοσης τουλάχιστον 150 ίππων
Πλήρη ηλεκτρονικά ή θα διατηρήσουν το κόστος πιο χαμηλά;
Θα το δούμε στην EICMA φέτος;

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

Με 17άρη τροχό και μονάδα IMU πιθανότατα

Οι φήμες για ένα νέο Crossover από την Honda στα 1000cc ολοένα και φουντώνουν με το NX1000 να αποτελεί το πιο δημοφιλές όνομα για αυτή την Sport-Touring μοτοσυκλέτα. Φυσικά θα αποκτά τροχό 17 ιντσών μπροστά και σπορ εργονομία και εμφάνιση, με τον τετρακύλινδρο κινητήρα της να προέρχεται από το Hornet 1000. Η κατηγορία αυτή φαίνεται να ανθίζει τα τελευταία χρόνια με την Suzuki να παρουσιάζει πρόσφατα την δική της πρόταση: το GSX-S1000GX, την Yamaha να απολαμβάνει μεγάλη επιτυχία με τα μοντέλα της σειράς Tracer 9 και μοντέλα όπως το M 1000 XR της BMW να πλησιάζουν. Η ΚΤΜ μάλιστα φαίνεται πως ετοιμάζει μία ανανέωση του 1290 Super Duke GT που θα ονομάζεται 1390 με τον νέο κινητήρα του 1390 Super Duke R. Το NX1000 θα διαθέτει πιθανότατα αδρανειακή μονάδα IMU, φρένα τελευταίας γενιάς και ποιότητας που αναλογεί σε μία μοτοσυκλέτα 1.000cc και αναρτήσεις με μεγαλύτερες διαδρομές (από μία αντίστοιχη street) και ρυθμίσεις για σπορ οδήγηση.  
 

Τετρακύλινδρος κινητήρας απόδοσης τουλάχιστον 150 ίππων

Όπως αναφέραμε ένα Crossover της Honda στα 1000cc θα χρησιμοποιούσε πιθανότατα τον κινητήρα του CB1000 Hornet το οποίο φαίνεται να έχει "εξαφανιστεί" τον τελευταίο καιρό από τα μέσα. Η απόδοσή του θα έφτανε τουλάχιστον τα 150 άλογα, ενώ φαίνεται πως το πλαίσιο θα ήταν ατσάλινο σε σχήμα διαμαντιού. Παρόλο που ο ανταγωνισμός χρησιμοποιεί κατά κύριο λόγο πλαίσια αλουμινίου, η Honda μπορεί να κάνει χρήση ατσάλινου ώστε να κρατήσει το κόστος σε χαμηλότερα επίπεδα, κάτι που σημαίνει ότι μπορεί να ακολουθήσει το οικονομικό μονοπάτι γενικότερα μειώνοντας το κόστος στον εξοπλισμό και τα περιφερειακά.  
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Πλήρη ηλεκτρονικά ή θα διατηρήσουν το κόστος πιο χαμηλά;

Όσον αφορά τα ηλεκτρονικά βοηθήματα φανταζόμαστε ότι θα εξοπλίζεται με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας αποκτώντας και μία αδρανειακή μονάδα IMU ώστε να διαθέτει Cornering ABS και Traction Control. Παρόλα αυτά μπορεί η Honda να επιλέξει να μειώσει το κόστος παραγωγής και την τιμή τη μοτοσυκλέτας στερώντας την του συστήματος IMU. Ο νέος συμπλέκτης E-Clutch που πρόσφατα παρουσίασε η Honda θα ταίριαζε "γάντι" σε αυτή τη μεγάλη Crossover μοτοσυκλέτα και αποτελεί ένα ακόμα στοιχείο που μας δίνει την υποψία ότι η εταιρεία αναπτύσσει αυτό το μοντέλο.
 

Θα το δούμε στην EICMA φέτος;

Το ιαπωνικό περιοδικό Young Machine και ο σχεδιαστής Kar Lee, με το όνομα Kardesign στα social media, θέλουν το NX1000 να βρίσκεται στα πλάνα της Honda, με το επιχείρημα ότι λείπει ένα τέτοιο μοντέλο από την γκάμα της εταιρείας. Υπάρχει επίσης μία έτοιμη πλατφόρμα, αυτή του Hornet, γεγονός το οποίο θα μείωνε σημαντικά το κόστος ανάπτυξής της, αφού πλαίσιο και κινητήρας υπάρχουν ήδη. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε τώρα είναι να περιμένουμε σχετική ανακοίνωση της εταιρείας η οποία αν σκοπεύει να φέρει ένα NX1000, θα το παρουσιάσει πιθανότατα στην διεθνή έκθεση της EICMA στο Μιλάνο, φέτος το φθινόπωρο.