• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Μια πανέμορφη δημιουργία, με ξεχωριστή αισθητική.

Μια πανέμορφη δημιουργία, με ξεχωριστή αισθητική.

Μια πανέμορφη δημιουργία, με ξεχωριστή αισθητική.

Μια πανέμορφη δημιουργία, με ξεχωριστή αισθητική.

To V7 Kaffeemaschine

Μια Μoto Guzzi V7 φροντισμένη από τους Γερμανούς βελτιωτές Kaffeemaschine, με μοναδικό "σπαρτιατικό" στυλ που ξεχωρίζει!

 
Μερικές μοτοσυκλέτες μπορεί να είναι σαν τον καλό καφέ: Να σου φτιάξουν την μέρα, να σε γεμίσουν απόλαυση και να μείνουν στο μυαλό σου. Πιθανότατα κάτι τέτοιο σκέφτονταν οι Γερμανοί βελτιωτές στον οίκο Kaffeemaschine, ο οποίος κατασκευάζει custom café racer μοντέλα.
Η μοτοσυκλέτα την οποία βλέπετε ήταν κάποτε, ένα Moto Guzzi V7 του 70 σε… κομμάτια, το οποίο ανήκε σε έναν Ελβετό αναβάτη. Ο τελευταίος αποφάσισε να έρθει σε επαφή με τον Alex Budde του οίκου και να του παραδώσει την μοτοσυκλέτα, προκειμένου να τον αφήσει να δημιουργήσει κάτι καινούργιο, στο χαρακτηριστικό στυλ της Kaffeemaschine.

O Alex Budde είπε: «Ευτυχώς που μου παρέδωσε την μοτοσυκλέτα σε κομμάτια. Δεν θα είχα το κουράγιο να την αλλάξω αν την έβλεπα στην εργοστασιακή της μορφή.» Κατόπιν, επιδόθηκε σε μια διαδικασία μεταμόρφωσής της.

Ο Budde ξεκίνησε από τον κινητήρα, τον οποίο ανακατασκεύασε εντελώς και τον εξόπλισε με νέες κεφαλές, ψεκασμό καυσίμου, νέο στροφαλοφόρο και εκκεντροφόρο, ελαφρύτερο συμπλέκτη και νέα εξάτμιση. Το αποτέλεσμα ήταν η ισχύς της μονάδας να ανέβει, από τους 52 στους 80 ίππους!

Το πλαίσιο της μοτοσυκλέτας δέχθηκε μετατροπές στο πίσω του μέρος και ο Budde εξόπλισε το μοντέλο με αμορτισέρ της Ikon πίσω και ένα αναβαθμισμένο πιρούνι εμπρός. Τα φώτα του μοντέλου είναι τεχνολογίας LED, ενώ νέες είναι και οι ακτινωτές ζάντες.Με όλες τις αλλαγές που έχουν γίνει στην μοτοσυκλέτα, το βάρος της μειώθηκε κατά 40 ολόκληρα κιλά, φτάνοντας το στα 182 από περίπου 220! 

Το τελικό αποτέλεσμα, όπως βλέπετε, είναι απόλυτα πιστό στις ρετρό ρίζες του, με τα ταμπούρα να ταιριάζουν απόλυτα στο όλο σύνολο, παρά το γεγονός ότι έχουν ξεπεραστεί σαν τεχνολογία-άλλωστε, εδώ προτεραιότητα είχε ο χαρακτήρας παρά οι επιδόσεις. 

Τέλος, το μοντέλο βάφτηκε σε αυτό το ανοιχτό πράσινο χρώμα, το οποίο έχει χρησιμοποιηθεί από την Ford σε παλαιότερα αυτοκίνητα και, σύμφωνα με τον Budde, είναι  πολύ κοντά στον κωδικό Κ18. Πως σας φαίνεται; 
 

 

SPECIAL - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ