Τεχνικά
Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 1Κ, Υ/Ψ,4Β,
1ΕΕΚ |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
279,1 |
Διάμετρος
x Διαδρομή (χλστ). |
72x68,5 |
Συμπίεση
(:1) |
10,5 |
Ισχύς
(ίπποι/σ.αλ.) |
24,81/7.500 |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
2,6/6.000 |
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός PGM-FI |
Χωρητ.
Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) |
9 |
Βάρος
(kg, γεμάτο) |
169 |
|
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Σωληνωτό, ατσάλινο |
Αναρτήσεις
Ε |
Τηλεσκοπικό πιρούνι
35mm |
Διαδρομή
(χιλ.) |
102 |
Αναρτήσεις
Π |
Δυο αμορτισέρ,
προφόρτιση |
Διαδρομή |
95 |
Φρένα
Ε (χιλ.) |
Δ /256, ABS |
Φρένα
Π (χιλ.) |
Δ /256, ABS |
|
|
Τροχοί-Ελαστικά
|
|
Ελαστικό
Ε |
110/70-16 |
Ελαστικό
Π |
130/70-16 |
|
|
Διαστάσεις |
|
Μήκος |
2.131 |
Πλάτος |
728 |
Μεταξόνιο |
1438 |
Ύψος
σέλας |
805 |
|
|
Εξοπλισμός |
|
|
|
ABS |
Y |
Μίζα |
Y |
Μανιβέλα |
_ |
Στροφόμετρο |
_ |
Κοντέρ |
Y |
Ένδειξη
θερμοκρασίας |
Υ |
Ένδειξη
βενζίνης |
Y |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Y |
Φέρινγκ |
_ |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες |
_ |
Κεντρικό
σταντ |
Υ |
Πλάγιο
σταντ |
Y |
Σχάρα |
Υ |
Κλειδαριά
κράνους |
Υ |
Ρυθμιζόμενη
εμπρός ανάρτηση |
_ |
Ρυθμιζόμενη
πίσω ανάρτηση |
Υ |
Kymco Downtown 350i: Αναβαθμισμένο All-round GT Scooter
3 χρόνια μετά το τραγικό δυστύχημα κατηγορεί μάρτυρας τον νεκρό Ιάσονα
Voge DS525X: Με τέτοια τιμή και εξοπλισμό, έχει αντίπαλο;
Best Moto by LS2 – Τα Best Seller μοντέλα του 2023
Διάλεξε το τέλειο κράνος σε 3 βήματα
Σπάνια Ducati του 1986 στο «σφυρί», με μόνο 6.134 χιλιόμετρα
Τα λιπαντικά των ELF και Petronas έφτασαν στη Bonelli
Δωρεάν έλεγχος για την MV Agusta σου με το πρόγραμμα We Care
Νέο 650cc Bobber με 240 λάστιχο πίσω από την Κίνα
Ρετρό μοτοσυκλέτες έως 3.000 ευρώ για δίπλωμα αυτοκινήτου
Tα 350άρια της Royal Enfield - Βουτιά στο παρελθόν με το βλέμμα στο μέλλον
Μπίλιες Dr. Pulley: Η μόνη βελτίωση που χρειάζεται το scooter σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr