Tracer 9: Γιατί πουλάει τόσο;
Tracer 9: Γιατί πουλάει τόσο;
Tracer 9: Γιατί πουλάει τόσο;
Tracer 9: Γιατί πουλάει τόσο;
  • Tracer 9: Γιατί πουλάει τόσο;
  • Tracer 9: Γιατί πουλάει τόσο;
  • Tracer 9: Γιατί πουλάει τόσο;
  • Tracer 9: Γιατί πουλάει τόσο;

Tracer 9: Γιατί πουλάει τόσο;

Παίρνεις το καλύτερο πακέτο στην τιμή της
Ο κινητήρας δεν καίει, ενώ αν το χρειαστείς «δαγκώνει»
Πλήρης εξοπλισμός και επιθετική εμφάνιση
Πληθώρα αξεσουάρ από την Yamaha για να την φέρεις στα μέτρα σου

YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ

Παίρνεις το καλύτερο πακέτο στην τιμή της

Στην κατηγορία των sport touring μοτοσυκλετών, η οποία ανθίζει ολοένα και περισσότερο, ο ανταγωνισμός αυξάνεται με το Tracer 9 και Tracer 9 GT της Yamaha να παραμένουν στην κορυφή των ταξινομήσεων, ως αντάξιοι συνεχιστές του TDM 900 (με έναν παραπάνω κύλινδρο), που αγαπήθηκε πολύ από το μοτοσυκλετιστικό κοινό της Ελλάδας. Είναι απόλυτα λογικό άλλωστε αφού ο συνδυασμός τιμής, επιδόσεων, εξοπλισμού και χρηστικότητας που παίρνεις για την τα 12.500 ευρώ την καθιστά μία value for money επιλογή. Η ευελιξία και ο χειρισμός της, επιτρέπουν στην χρήση της σαν ένα καθημερινό Commuter για την μετακίνηση στην δουλειά και τις υποχρεώσεις, ενώ με τα ταξίδια να γίνονται νέα τάση σε περισσότερους αναβάτες από παλαιότερα, η Tracer 9 είναι ένα tried and true δίτροχο που εξακολουθούν να επιλέγουν αφού τα κάνει όλα.
 

Ο κινητήρας δεν καίει, ενώ αν το χρειαστείς «δαγκώνει»

Το Tracer 9 εξοπλίζεται με τον CP3 κινητήρα της Yamaha στα 890cc και αποδίδει 119 ίππους στις 10.000 σαλ και 93 Nm ροπής στις 7.000 σαλ. Ο τρικύλινδρος αυτός κινητήρας προσφέρει συναρπαστικές επιδόσεις με το 0-100 να έρχεται σε μόλις 3,4 δευτερόλεπτα και την ακινητοποίηση από αυτά σε 45,2 μέτρα σύμφωνα με τις μετρήσεις που έχουμε κάνει στο μοντέλο. Στην προσπέραση σημείωσε 60-120 χλμ/ω σε 4,2 δευτερόλεπτα, ενώ παρά τις υψηλές επιδόσεις ο κινητήρας είναι αρκετά οικονομικός για την κατηγορία σε συνθήκες κανονικής οδήγησης, αφού μετρήσαμε κατανάλωση στα 6,3 λ/100 χλμ. Το πλαίσιο της μοτοσυκλέτας είναι κατασκευασμένο από χυτό αλουμίνιο CF και προσφέρει υψηλά επίπεδα ακαμψίας ώστε να είναι σταθερή και να προσδίδει έναν σπορ χαρακτήρα οδήγησης. Παράλληλα το αλουμινένιο ψαλίδι είναι ανασχεδιασμένο, ολοκαίνουριο και πιο μακρύ σε σχέση με αυτό του προκατόχου του, του Tracer 900 και προσφέρει μεγαλύτερη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες. Οι αναρτήσεις του είναι πλήρως ρυθμιζόμενες της KYB και έχουν διαδρομές 130 χλστ εμπρός και 137 πίσω με το ανεστραμμένο πιρούνι να έχει διάμετρο 41 χλστ και το μοχλικό σύστημα πίσω να έχει ανασχεδιαστεί όπως είναι φυσικό αφού άλλαξε και το ψαλίδι. Ο Sport Tourer χαρακτήρας του Tracer 9 ενισχύεται με την τοποθέτηση των ειδικά σχεδιασμένων για αυτό, σκληρών βαλιτσών στις οποίες μπορούν να χωρέσουν όλα τα αντικείμενα αναβάτη και συνεπιβάτη ακόμα και για πολυήμερα ταξίδια με τις πλαϊνές βαλίτσες να χωράνε η καθεμία από ένα full face κράνος και την κεντρική 2. Το ωφέλιμο φορτίο της ανέρχεται στα 193 κιλά.  

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Πλήρης εξοπλισμός και επιθετική εμφάνιση

Τα συστήματα ασφαλείας και τα ηλεκτρονικά του εξοπλισμού του Tracer 9 έχουν έρθει από την Yamaha R1, μία μοτοσυκλέτα που έχει δημιουργηθεί με γνώμονα την κυριάρχηση στους αγώνες των Superbikes (WSBK) και αποτελεί την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, που δυστυχώς όπως φαίνεται από το 2025 θα αποτελεί μοντέλο για χρήση αποκλειστικά σε πίστα. Διαθέτει μία αδρανειακή μονάδα IMU 6 αξόνων μέσα από την οποία δέχεται πληροφορίες το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (TCS), με τρεις ρυθμίσεις ευαισθησίας, το σύστημα ελέγχου ολίσθησης (SCS) το σύστημα anti-wheelie (LIF) που κρατάει τον μπροστινό τροχό στο έδαφος και το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (BC). Στο σύστημα πέδησης υπάρχουν δύο δίσκοι 298 χλστ εμπρός με ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες 4 εμβόλων και ένας δίσκος 245 χλστ πίσω με δαγκάνα μονού εμβόλου της Nissin.  Στον πίνακα οργάνων της συναντάμε δύο έγχρωμες TFT οθόνες 3,5 ιντσών που παρέχουν όλες τις απαραίτητες ενδείξεις και έχουν υψηλή φωτεινότητα με την αριστερή οθόνη να εμφανίζει τις βασικές ενδείξεις όπως ταχύτητα, σχέση και στροφές και την δεξιά να απεικονίζει το μενού των ηλεκτρονικών βοηθημάτων της μοτοσυκλέτας. Φυσικά τα φωτιστικά σώματά της είναι Full LED ενώ υπάρχουν και δύο κομψά φώτα ημέρας (DRLs) τα οποία πολλοί αποκαλούν "φρύδια" λόγω της θέσης και του σχήματός τους.

Πληθώρα αξεσουάρ από την Yamaha για να την φέρεις στα μέτρα σου

Ο σχεδιασμός του Tracer 9 αποτελεί αναμφίβολα και έναν από τους λόγους που είναι τόσο πετυχημένο σε συνδυασμό με το βαθύ γουργούρισμα του κινητήρα, που στις υψηλές στροφές γίνεται ουρλιαχτό και εξιτάρει τον αναβάτη μαζί με τον ήχο από τις εισαγωγές του. Έχει μικρών διαστάσεων και αεροδυναμική εξωτερική σχεδίαση με έναν ανεμοθώρακα με εύκολα ρυθμιζόμενο ύψος που καλύπτει πλήρως τον αναβάτη και χαρίζει μεγαλύτερη άνεση στις διαδρομές. Τα γνήσια αξεσουάρ της Yamaha είναι επίσης ένας λόγος που πολλοί το επιλέγουν αφού θέλουν να βάλουν στην μοτοσυκλέτα τη δική τους πινελιά. Σε αυτά συμπεριλαμβάνονται βαλίτσες και μαξιλαράκι για τον συνεπιβάτη στην κεντρική, βάσεις για Tank bag, ολόσωμη εξάτμιση της Akrapovič, όλων των ειδών τα προστατευτικά, quickshifter, κιτ ανύψωσης του τιμονιού, προβολάκια ομίχλης, διαφορετικές touring σέλες, μανέτες αλουμινίου, βάση πινακίδας, καρίνα και ό,τι μπορείς να φανταστείς γενικότερα. Μεγάλη αγορά υπάρχει και στα after market αξεσουάρ για το tracer 9, με το "μυτάκι" να αποτελεί ένα από τα πιο γνωστά, ενώ πυροδοτεί αντιλογίες αφού υπάρχουν αυτοί που θεωρούν ότι είναι όμορφο και εκείνοι που πιστεύουν ότι χαλάει την εικόνα της μοτοσυκλέτας, αλλά αυτό έγκειται στην υποκειμενική προτίμηση του καθενός. Τα ελαστικά του Tracer 9 είναι διαστάσεων 120/70 εμπρός και 180/55 πίσω και είναι Tubeless και το βάρος της πλήρης υγρών ανέρχεται στα 213 κιλά με το ρεζερβουάρ των 18 λίτρων που της προσδίδει την ικανοποιητική αυτονομία των 300 χιλιομέτρων περίπου, η οποία μπορεί να αυξηθεί σε συνθήκες ταξιδιού.