Γιατί μοτοσικλέτα που δε σε εξιτάρει για βόλτα όταν την κοιτάς ή την σκέφτεσαι, πολύ απλά δεν κάνει για αυτή την δουλειά! Για αυτό και οι Βρετανοί, παρ΄ ότι έχουν το copryight ορισμένων αρχετυπικών μοτοσικλετών, το προχώρησαν ακόμα πιο πέρα, σε πιο extreme αισθητικά μονοπάτια, που ενεργοποιούν τα παβλοφικά αντανακλαστικά των μοτοσικλετιστών και προκαλούν ακατάσχετη σιελόρροια... και επιθυμία για βόλτα φυσικά! Bobber λοιπόν, όπου bobber σημαίνει η αφαιρετική οδός του customizing, “πετώντας” οτιδήποτε περιττό και εφαρμόζοντας μια minimal αισθητική σε οτιδήποτε παραμένει. Το αποτέλεσμα είναι χάρμα οφθαλμών, ένα γλυπτό από μέταλλο που κάνει τα γόνατα σου να τρέμουν και την ανάσα σου να κόβεται στην θέαση του, ότι σου προκαλούσε και ο πρώτος σου έρωτας στο σχολείο δηλαδή. Η γενική εικόνα: Χαμηλό και αυστηρά μονόσελο, με έναν εκπληκτικό σμιλεμένο “θρόνο”... τα μάτια περιεργάζονται αχόρταγα... απίστευτα σέξι και αποκαλυπτικό φτερό στον πίσω τροχό, ρεζερβουάρ σαν δροσοσταλίδα, λαιμοί εξατμίσεων καμπυλωτοί, που ακολουθούν την διαδρομή του πλαισίου. Έχει και άλλα πολλά να δεις, αλλά δεν χρειάζεται, αυτό ήταν... you ΄re hooked, “τσίμπησες”, πιάστηκες στα δίχτυα της γοητείας του bobber! Μην ανησυχείς, το ίδιο πάθαμε και εμείς, το ίδιο έπαθαν -διαπιστωμένα- και όσο το είδαν στο Μιλάνο το Νοέμβριο, το ίδιο έχουν πάθει και πολλοί άλλοι σύντροχοι απ΄ότι μαθαίνουμε: hardcore streetάδες, λασπωμένοι adventurάδες, scooterάτοι, όλοι έχουν να λένε για το Bobber!... και οι cruiserάδες φυσικά, αλλά αυτοί ήταν “ευκολάκι” έτσι και αλλιώς. Ποιότητα κατασκευής; Άψογη! Όπου και αν κοιτάξεις, ότι και αν... πασπατέψεις, πρόβλημα ουδέν! Μέταλλα λαμποκοπούν, βαφές κάνουν πολλούς άλλους κατασκευαστές να ντρέπονται, φινίρισμα που θυμίζει δουλειά στο χέρι από έμπειρο τεχνίτη. Πως θα γινόταν αλλιώς βέβαια σε μια μοτοσικλέτα που τα έχει όλα σε κοινή θέα και έχει μια έμφυτη τάση να δείχνεται;
Γιατί πουλάνε μόνο τα ηλεκτρικά με τελική 25-45 χλμ. στην Ελλάδα;
5 μικρά Adventure με κάτω από 5.000 ευρώ
KTM ADVENTURE 390 Spoke Wheels – Test
Σε νοιάζει πραγματικά από που είναι η μοτοσυκλέτα σου;
Test Airoh Matryx: Ελαφρύ και αεροδυναμικό
Yamaha MT-09: Νέα σχεδίαση και σύστημα εκτάκτου φρεναρίσματος
Ducati Desert-X: Ο νέος L2 βάζει «φωτιά» στη διασκέδαση με 110 ίππους
Σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων: Πώς λειτουργεί
Καλοκαιρινό μπουφάν Revit Torque 2 H2O
Michelin Power GP2 120/70-17 & 190/55-17
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr