net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Μια λύση ιδανική για το κέντρο της πόλης παρουσίασε η Vectrix.

Το VT-1 με το μεγάλο πλαστικό κουτί στη θέση του.

Η τελική ταχύτητα του μοντέλου της Vectrix αγγίζει τα 100 χλμ./ώρα.

Σχεδόν 90 χιλιόμετρα είναι η αυτονομία του VT-1.

Η πολιτική έκδοση με όλα τα αξεσουάρ.

Η επαγγελματική έκδοση με όλα τα αξεσουάρ.

Το καλώδιο κάτω από τη σέλα για τη φόρτιση των μπαταριών από οικιακή πρίζα.

Οι μπαταρίες αφαιρούνται χωρίς τη χρήση εργαλείων και φέρουν και ενσωματωμένο χερούλι.

Το δάπεδο με το προστατευτικό καπάκι των μπαταριών στη θέση του.

Εντυπωσιακή η LCD οθόνη-πίνακας πληροφοριών του scooter.

Η ποδιά του VT-1 με την μεγάλη και ενιαία μαλακή θήκη με το φερμουάρ.

Η ποδιά του VT-1 με τις δύο ξεχωριστές μαλακές θήκες.

Vectrix VT-1: Ηλεκτρικό και πολύ πρακτικό

Η Vectrix παρουσίασε ένα νέο ηλεκτρικό scooter που φέρει νέο σύστημα μετάδοσης χαμηλής συντήρησης αλλά και μπαταρίες που μπορούν να αλλαχθούν χωρίς τη χρήση εργαλείων.

 
Η εύκολη αλλαγή των μπαταριών είναι η μόδα που έχει αρχίσει να κυριαρχεί στα ηλεκτρικά δίκυκλα τα τελευταία δύο χρόνια, καθώς έτσι αυξάνεται σημαντικά η πρακτικότητά τους. Στην περίπτωση μάλιστα που θα υπάρχουν στο δρόμο και σταθμοί-θα έρθουν και αυτοί κάποια στιγμή!-όπου ο αναβάτης θα μπορεί να ανταλλάσσει την αποφορτισμένη μπαταρία με μία καινούρια, ουσιαστικά λύνεται και το πρόβλημα της αυτονομίας. Πριν πάμε όμως τη βαλίτσα πολύ μακριά, ας δούμε τη νέα πρόταση της αμερικάνικης εταιρίας που ονομάζεται VT-1.

Για όσους δεν γνωρίζουν τη Vextrix να πούμε ότι είναι μια αμιγώς «ηλεκτροκίνητη» εταιρία η οποία ξεκίνησε να κατασκευάσει ηλεκτρικά μοντέλα το 1996 και διαθέτει μεγάλη γκάμα. Ανάμεσα σε αυτά που έχει καταφέρει πετύχει η αμερικάνικη εταιρία περιλαμβάνεται και η συνεργασία της με το Daimler Group και συγκεκριμένα με τη Smart για την εξέλιξη του δικού τους ηλεκτρικού scooter. Την σχεδιαστική μελέτη του τελευταίου της μοντέλου, VT-1, επιμελήθηκε ο σχεδιαστικός οίκος Robrady, ο οποίος, όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες, έκανε πολύ καλή δουλειά στο να κάνει το scooter της Vectrix να ξεχωρίζει στο δρόμο.

Σύμφωνα με τον κατασκευαστή οι επιδόσεις του μαζεμένου σε διαστάσεις VT-1 αντιστοιχούν με εκείνες ενός scooter με κινητήρα εσωτερικής καύσης 125 κ.εκ. Αυτό είναι μάλιστα το πρώτο μοντέλο στην αγορά που ανήκει σε αυτή την κατηγορία και επιτρέπει στον αναβάτη την εύκολη αφαίρεση των μπαταριών, χωρίς τη χρήση εργαλείων. 

Η Vectrix κάνει λόγο για ανώτατη ταχύτητα 100 χλμ./ώρα και αυτονομία που αγγίζει τα 88 χλμ. Κάτω από τη σέλα του scooter βρίσκεται αποθηκευμένο ένα καλώδιο μήκους 3 περίπου μέτρων που μπορεί να συνδεθεί με οποιαδήποτε οικιακή πρίζα. Αν δεν υπάρχει πρίζα εκεί κοντά τότε, μπορείτε να τις αφαιρέσετε, να αλλάξετε το αποφορτισμένο σετ με ένα «φρέσκο» και να αφήσετε το άλλο να φορτίζει με ασφάλεια. Για το 80% της φόρτισης απαιτούνται τρεις ώρες και για την πλήρη φόρτιση των μπαταριών τέσσερις με έξι ώρες. Οι μπαταρίες του VT-1 φορτίζονται παράλληλα και από το σύστημα ανάκτησης ενέργειας που φέρει το scooter το οποίο ενεργοποιείται κατά την επιβράδυνση  ενώ υπάρχει και όπισθεν που κάνει το ξεπαρκάρισμα από δύσκολα σημεία ευκολότερο. Αλλα στοιχεία για την απόδοση του ηλεκτρικού κινητήρα δεν έχουν γίνει γνωστά.

Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα στοιχεία του VT-1 είναι η «πολυμορφική» του ποδιά. Ο αναβάτης μπορεί να αλλάξει τους αποθηκευτικούς της χώρους τοποθετώντας μικρές ή μεγάλες μαλακές θήκες με φερμουάρ ή να την αφήσει έτσι όπως είναι για μεταφορά μεγάλων αντικειμένων. Μπορεί επίσης να τοποθετήσει ένα μεγάλο πλαστικό κουτί μεταφοράς που έχει εξελίξει η εταιρία με την εσωτερική του διαμόρφωση να μπορεί επίσης να τροποποιηθεί ανάλογα με τις ανάγκες. Ασφαλίζεται ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη, δεν επηρεάζει σημαντικά το κέντρο βάρους του scooter και απευθύνεται τόσο στο μέσο χρήστη όσο και στους επαγγελματίες που θέλουν να το χρησιμοποιήσουν το VT-1 για μεταφορές. To ηλεκτρικό scooter βγαίνει και σε έκδοση με μεγάλη πίσω σχάρα, για ακόμη πιο βαριά επαγγελματική χρήση.

Σημαντική, επίσης, καινοτομία για το VT-1 είναι και το πατενταρισμένο σύστημα μετάδοσης της ισχύος του κινητήρα με γρανάζια το οποίο η εταιρία χρησιμοποιεί και σε άλλα μοντέλα της, εδώ σε πιο compact έκδοση. Το εν λόγω σύστημα υποπολλαπλασιάζει τις στροφές (1:3) ενώ παράλληλα χρειάζεται την ελάχιστη δυνατή συντήρη (μόνο λιπαντικό) κάθε…320.000 χλμ! Να πούμε, τέλος, ότι στον εξοπλισμό του scooter περιλαμβάνεται και ABS.

 

?????????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ