LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η πρωτότυπη μοτοσικλέτα της Victory ετοιμάστηκε μέσα σε τέσσερις μόλις μήνες.

Το όνομα του Project προέκυψε από τον αριθμό των στροφών που έχει η διαδρομή της ανάβασης στο Pikes Peak, 156.

Προς το παρόν δεν υπάρχει πληροφόρηση για ενδεχόμενη σχέση του Project 156 με την παραγωγή.

Αυτή είναι η τελική μορφή με την οποία θα συμμετάσχει στον αγώνα.

Το πανέμορφο ψηφιακό όργανο της Motec πληροφορεί τον αναβάτη.

Κάτω από τον κινητήρα διακρίνεται το αλουμινένιο ρεζερβουάρ καυσίμου να κρέμεται.

Από την αριστερή πλευρά του κινητήρα ξεχωρίζει το γλυπτό καπάκι του στροφάλου.

Το αμορτισέρ της Ohlins έχει τοποθετηθεί με ένα μοχλικό που θυμίζει έντονα Ducati Panigale.

Ο δικύλινδρος V κινητήρας τοποθετείται μέσα σε ένα ατσάλινο χωροδικτύωμα.

Η μοτοσικλέτα ετοιμάζεται για την πρώτη της δοκιμή σε πίστα.

Την πρώτη φορά που το Project 156 πάτησε άσφαλτο ήταν σε μια πίστα της Νότιας Καλιφόρνια στα τέλη του Μαϊου.

Victory Project 156 για το Pikes Peak

Η Victory Motorcycles παρουσίασε μια μοναδική χειροποίητη μοτοσικλέτα δρόμου με την οποία θα τρέξει στο Pikes Peak International Hill Climb και η οποία ενδεχομένως να ενσαρκώνει το μέλλον της εταιρείας.

 
Η απόφαση που πήρε η Victory δεν ήταν εύκολη. Έπρεπε μέσα σε 4 μήνες να ετοιμάσουν μια μοτοσικλέτα από το μηδέν, να την ετοιμάσουν για αγώνα και να την τρέξουν στον πιο διάσημο αγώνα σε δημόσιο δρόμο των ΗΠΑ. Η εξέλιξή της έγινε σε συνεργασία με τον διάσημο σχεδιαστικό οίκο του Roland Sands στην Καλιφόρνια και ο αναβάτης της θα είναι ο Don Canet, πρώην αγωνιζόμενος και δοκιμαστής μοτοσικλετών στο θρυλικό αμερικανικό περιοδικό Cycle World.

Μέσα στο ελάχιστο αυτό χρονικό διάστημα λοιπόν, ο κινητήρας έχει σχεδιαστεί από λευκό χαρτί, είναι φυσικά ένας υγρόψυκτος V2 και αυτά είναι όλα όσα γνωρίζουμε για αυτόν ως τώρα. Στις λιγοστές πληροφορίες που έχουν δει το φως της δημοσιότητας, μαθαίνουμε πως φορά βαλβίδες από τιτάνιο και δουλεύει σε 15:1 συμπίεση. Υπάρχει μια εμφανισιακή ομοιότητα με τον κινητήρα του Indian Scout, αλλά από την απλή συνάφεια ως τη συγγενική σχέση μεσολαβεί ένας κόσμος πληροφοριών που μας είναι άγνωστος αυτή τη στιγμή. Πέραν του κινητήρα μπορούμε να δούμε τις αναρτήσεις της Ohlins, με το αμορτισέρ πίσω σε μια διάταξη που μοιάζει να έχει βγει από Ducati Panigale, τα φρένα της Brembo, ηλεκτρονική διαχείριση και όργανα της Motec, καθώς και τις ζάντες της Roland Sands με λάστιχα Dunlop.

Η μοτοσικλέτα είναι πλέον ολοκληρωμένη και βρίσκεται σε φάση δοκιμών για να λυθούν όλα εκείνα τα απρόβλεπτα μικροπροβληματάκια που μοιραία θα εμφανίσει ένα προϊόν που φτιάχτηκε από το απόλυτο μηδέν, αφετέρου για να βρεθεί η ιδανική κατάσταση στην οποία θα αγωνιστεί. Μάλιστα ο Don Canet έχει ήδη ανεβάσει ένα υπέροχο βίντεο στην ιστοσελίδα του Cycle World με την ανάβαση της μισής διαδρομής του Pikes Peak (η άλλη μισή είναι ακόμη κλειστή λόγω υπολειμμάτων χιονιού).

Το πιο ενδιαφέρον για μας, ωστόσο, έχει να κάνει με τη σημασία αυτής της μοτοσικλέτας για τη Victory. Πρόκειται για ένα πρωτότυπο αγωνιστικό μεν, αλλά το οποίο δηλώνεται ως η ευκαιρία να αποδείξουμε την απόδοση των προϊόντων μας. Ακούγεται σαν αυτός ο κινητήρας να έχει άμεση σχέση με το μέλλον της εταιρείας, το οποίο θα μπορούσε να σημαίνει πως η Victory έχει βάλει πλώρη να ανοίξει την παραγωγή της και σε άλλους τομείς εκτός των κλασικών αμερικανικών custom. Τα ωραία έρχονται λοιπόν;

 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ