• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ο δεύτερος γύρος MΟΤOGP στην Αργεντινή

Vinales... με τα μπούνια! 2ος Γύρος MΟΤOGP Αργεντινής

Με την βοήθεια της τύχης, αλλά χωρίς να αμφισβητεί κανείς το τεράστιο ταλέντο του Ισπανού, ο Maverick Vinales πήρε την νίκη και στην Αργεντινή, κάνοντας ένα εκπληκτικό 2 στα 2 στο ξεκίνημα της σεζόν! “Αποδεκατισμός” για την Honda, απογοήτευση ο Lorenzo. 

 
Παλεύουν μέχρι τελικής πτώσεως για τη νίκη”. Αυτό είναι κάτι που μπορεί να ισχυριστεί κανείς για όλους τους αναβάτες των MotoGP, σε καμία περίπτωση όμως δεν εννοείται κυριολεκτικά και δυστυχώς στην Αργεντινή είχαμε.... της πτώσεως το ανάγνωσμα!

Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή: Mε τα δοκιμαστικά αλλά και τις κατατακτήριες να γίνονται με άστατες καιρικές συνθήκες και με πολλούς αναβάτες να παραπονιούνται για την πρόσφυση της πίστας, υπήρχε ένας διάχυτος εκνευρισμός στα paddocks. Τα πιο γερά νεύρα φάνηκε πως τα είχε ο Marquez, ο οποίος πήρε την Pole, σε μια πίστα που τον “αγαπά” και την “αγαπάει”. Μεγάλη έκπληξη αποτέλεσε ο δεύτερος καλύτερος χρόνος που σημειώθηκε από τον Abraham με “δορυφορική” Ducati, ενώ και στην τρίτη θέση, την παρουσία του Crutchlow, δεν την λες και συνηθισμένη.

Η πρώτη εξάδα τη εκκίνησης, συμπληρώθηκε από τους Petrucci, Pedrosa και Vinales, στις θέσεις τέσσερα έως έξι αντιστοίχως, ενώ ο “γιατρός” ξεκίνησε έβδομος. Με το “πρασίνισμα” των φαναριών, ο Marquez διατήρησε σθεναρά την θέση του, ενώ αμέσως στην πρώτη στροφή της πίστας είχαμε την πρώτη πτώση, με τον Lorenzo που ήταν απογοητευτικός στα δοκιμαστικά και ξεκίνησε 16ος (η χειρότερη θέση που έχει πάρει ποτέ), να πέφτει και να βγαίνει εκτός αγώνα.

Ο Μarquez ξεκίνησε αμέσως να χτίζει διαφορά και κανείς δεν φαινόταν να μπορεί να πιάσει τον ρυθμό του, ενώ πιο πίσω ακολουθούσαν ο Cruthlow (που διατήρησε και αυτός την θέση του) και οι Vinales και Rossi, που είχαν καταφέρει να αναρριχηθούν στην κατάταξη. Ενώ λοιπόν όλα έδειχναν ότι ο περσινός πρωταθλητής θα έπαιρνε μια άνετη νίκη, η καταστροφή χτύπησε όταν αναβάτης της Honda έχασε το μπροστινό πολύ “νωρίς” στην αρχή της εισόδου του στην στροφή 2 της πίστας, με αποτέλεσμα την πτώση και την εγκατάλειψη, αφού οι ζημιά σην μοτοσικλέτα του ήταν εκτεταμένη.

Ο Viniales, που είχε προηγουμένως περάσει τον Cruthlow, ήταν λοιπόν πλέον πρώτος, ενώ ο “γιατρός” βρέθηκε τρίτος από αυτή την αναπάντεχη εξέλιξη, αλλά όχι για πολύ. Με την τεράστια εμπειρία του, ο Rossi “ζύγισε” τον αντίπαλο του και με μια κλασική προσπέραση – σπεσιαλιτέ του- στα φρένα, πέρασε δεύτερος, επτά γύρους πριν το τέλος του αγώνα. Πιο πίσω, γινόταν ο χαμός! Πτώση ακριβώς στο ίδιο σημείο και με τον ίδιο τρόπο για τον Pedrosa, με την Honda να βρίσκεται και με τις δύο εργοστασιακές μοτοσικλέτες της στα “χαλίκια”. Η απίστευτη γκαντεμιά του Dovizioso ξαναχτύπησε, όταν ο Aleix Espargaro τον παρέσυρε πέφτοντας, βγαίνοντας και οι δύο εκτός αγώνα, ενώ “έξω” βρέθηκαν επίσης η Rins και Lowes.

Τη νίκη πήρε λοιπόν ο Vinales, με δεύτερο τον Rossi που δεν μπόρεσε να τον πιέσει και τρίτο τον Crutchlow, που παρά το ότι έχει τις πτώσεις στο τσεπάκι, σε έναν αγώνα όπου έπεσαν σχεδόν όλοι, αυτός κατάφερε να παραμείνει όρθιος! Την εξάδα συμπλήρωσαν ο Alvaro Bautista και οι εξαιρετικοί roοkies, Johann Zarco και Jonas Folger. Tα KTM, με τους Espargaro και Smith στις θέσεις 14 και 15, ενώ 16ος ο Iannone, μετά από την ποινή διέλευσης στα pits που του είχε επιβληθεί νωρίς στον αγώνα. Επόμενος γύρος, στο Austin των H.Π.Α., στις 23 Απριλίου. 

H κατάταξη των αναβατών: 

1    Maverick VIÑALES        Movistar Yamaha MotoGP    41`45.060       
2    Valentino ROSSI        Movistar Yamaha MotoGP    +2.915       
3    Cal CRUTCHLOW        LCR Honda    +3.754       
4    Alvaro BAUTISTA        Pull&Bear Aspar Team    +6.523       
5    Johann ZARCO        Monster Yamaha Tech 3    +15.504       
6    Jonas FOLGER        Monster Yamaha Tech 3    +18.241       
7    Danilo PETRUCCI        OCTO Pramac Racing    +20.046       
8    Scott REDDING        OCTO Pramac Racing    +25.480       
9    Jack MILLER        EG 0,0 Marc VDS    +25.665       
10   Karel ABRAHAM        Pull&Bear Aspar Team    +26.403       
11   Loris BAZ        Reale Avintia Racing    +26.952       
12   Tito RABAT        EG 0,0 Marc VDS    +41.875       
13   Hector BARBERA        Reale Avintia Racing    +42.770       
14   Pol ESPARGARO        Red Bull KTM Factory Racing    +43.085       
15   Bradley SMITH        Red Bull KTM Factory Racing    +43.452       
16   Andrea IANNONE        Team SUZUKI ECSTAR    +46.219     
 
Εκτός

Andrea Dovizioso       
Aleix ESPARGARO       
Dani PEDROSA       
Sam LOWES       
Alex RINS       
Marc MARQUEZ       
Jorge LORENZO      

H βαθμολογία των αναβατών:

1 VIÑALES Maverick 50
2 ROSSI Valentino 36 
3 DOVIZIOSO Andrea 20 
4 REDDING Scott 17
5 CRUTCHLOW Cal 16 
6 FOLGER Jonas 16 
7 MILLER Jack 15 
8 MARQUEZ Marc 13 
9 BAUTISTA Alvaro 13 
10 PEDROSA Dani 11
11 ZARCO Johann 11
12 ESPARGARO Aleix 10 
13 PETRUCCI Danilo 9 
14 BAZ Loris FRA 9 
15 ABRAHAM Karel 8 
16 RINS Alex 7 
17 ΒARBERA Hector 6 
18 LORENZO Jorge 5 
19 RABAT Tito 5 
20 ESPARGARO Pol 2 
21 SMITH Bradley 1 
22 IANNONE Andrea 0 
23 LOWES Sam 0 

Η βαθμολογία των ομάδων:

1 MOVISTAR YAMAHA MOTOGP 86
2 MONSTER YAMAHA TECH 3 27
3 OCTO PRAMAC RACING 26 
4 DUCATI TEAM 25 
5 REPSOL HONDA TEAM 24 
6 PULL&BEAR ASPAR TEAM 21 
7 EG 0,0 MARC VDS 20 
8 LCR HOND A 16 
9 REALE AVINTIA RACING 15 
10 APRILIA RACING TEAM GRESI 10 
11 TEAM SUZUKI ECSTAR 7 
12 RED BULL KTM FACTORY 3 

H βαθμολογία των κατασκευαστών 

1 YAMAHA 50
2 DUCATI 33
3 HOND A 29 
4 APRILI A 10
5 SUZUKI 7
6 KTM 2 

Eίπαν – έγιναν 

350 “ιατρικές” επισκέψεις στις πίστες!

Στον αγώνα της Αργεντινής, ο Valentino Rossi συμπλήρωσε ούτε λίγο ούτε πολύ, 350 συμμετοχές στους αγώνες GP, συνεχίζοντας μια υπέρλαμπρη καριέρα εννέα παγκόσμιων πρωταθλημάτων, που χτίστηκε πάνω στις σέλες 125, 250 και 500 δίχρονων αγωνιστικών και 800+ τετράχρονων. Ο Rossi είναι ο μοναδικός αναβάτης στην ιστορία των αγώνων που έχει πετύχει κάτι τέτοιο! Να τους χιλιάσεις τους αγώνες γιατρέ! 

Maverick Vinales: Aν μου έλεγε κάποιος ότι θα κέρδιζα αγώνα στην Αργεντινή, θα τον έλεγα τρελό, καθώς είναι μια πίστα που με δυσκολεύει πολύ και οι επισκέψεις μου σε αυτή στο παρελθόν, δεν μου έχουν αφήσεις τις καλύτερες αναμνήσεις. Παρά ότι δυσκολεύτηκα και φέτος στα δοκιμαστικά, η εκκίνηση μου ήταν καλή, πέρασα αρκετούς αναβάτες και βρέθηκα πίσω από τον Cruthlow, που είναι πολύ καλός στα φρένα και έπρεπε να ψάξω την κατάλληλη στιγμή για να κάνω την κίνηση μου. Όταν βρέθηκα πίσω από τον Marquez, δεν πίστεψα σε καμία περίπτωση ότι θα μπορέσω να τον περάσω, ήταν απίστευτα γρήγορος και εγώ έδινα παραπάνω από το 100% για να πιάσω ένα καλό ρυθμό και να κρατήσω πίσω μου τον Cal (Crutchlow).

Marc Marquez: Είμαι απογοητευμένος από τον εαυτό μου, το λάθος είναι αποκλειστικά δικό μου! Φρέναρα πιο δυνατά από όσο έπρεπε (δεδομένων των συνθηκών) στην είσοδο της δεύτερη στροφής της πίστας, με αποτέλεσμα να μπλοκάρει το μπροστινό. Ίσως να μην έχει σημασία το που, πως και γιατί, αυτό που έχει σημασία είναι οι 0 βαθμοί! Το είπα στον αγώνα του Qatar το λέω και τώρα, τα λάθη στην αρχή της σεζόν πληρώνονται πολύ ακριβά... θέλω να ζητήσω συγνώμη στην ομάδα μου και στην Honda, είναι καθαρά δική μου η ευθύνη.

Valentino Rossi: Τελικά σημασία έχουν μόνο οι Κυριακές! Το λέω αυτό γιατί είχε μια εξαιρετικά κακή περίοδο προετοιμασίας και ήμουν πολύ απογοητευμένος. Όλα αυτά τα χρόνια, όμως, έχω μάθει να μην τα βάζω κάτω, όταν βρίσκεσαι στην γραμμή της εκκίνησης πρέπει να είσαι συγκεντρωμένος και να τα ξεχνάς όλα. Η δεύτερη θέση στον αγώνα δεν είναι κακή, ξεκίνησα έβδομος άλλωστε και τερμάτισα 2,9 δευτερόλεπτα πίσω από τον Maverick (Vinales), μια διαφορά που είναι βέβαια μεγάλη και χρειάζεται πολύ δουλειά για να μπορέσω να φτάσω την απόδοση του γενικότερα.  

 

MOTOGP - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ