Ο Marco Melandri πήρε την παρθενική του νίκη, εις διπλούν, πάνω στην Aprilia RSV4 στη Sepang. Γνωρίζοντας ήδη την πίστα από τα MotoGP, άφησε πίσω του τον ομόσταυλό του Sylvain Guintoli και στα δύο σκέλη.
Το πλήθος των θεατών της Μαλαισίας είχε την ευκαιρία να απολαύσει τα Superbikes, και τις δυνατές μάχες για το βάθρο, για πρώτη φορά στην πίστα της Sepang. O Tom Sykes, που ηγείται της βαθμολογικής κατάταξης, δεν κατάφερε να τερματίσει στο πρώτο σκέλος ενώ ίσα που πρόλαβε το τελευταίο σκαλί του βάθρου στον δεύτερο.
1ο Σκέλος Ο εναρκτήριος γύρος του πρώτου σκέλους αποδείχθηκε καταστροφικός για τον Sykes, αφού ο ομόσταυλός του Loris Baz τον έμβολισε, και στην συνέχεια παρέσυρε και τον Alex Lowes της Voltcom Suzuki. Και οι τρεις τους βγήκαν άμεσα εκτός παιχνιδιού, επηρεάζοντας παράλληλα και τις επιδόσεις αρκετών ακόμα αναβατών, όπως ο Jonathan Rea, αλλά και ο Davide Giuglano που αναγκάστηκαν να ξεκινήσουν να ανεβαίνουν θέσεις πάλι από την αρχή. Ο Sylvain Guintoli κατάφερε να αποφύγει το μακελειό του πρώτου γύρου και πήρε από νωρίς το προβάδισμα. Τον Γάλλο ακολουθούσαν ο Toni Elias(!) με την Aprilia της Red Devils Roma και ο Chaz Davies της Ducati. Τέταρτος ακολουθούσε ο Marco Melandri με τον Laverty ακριβώς πίσω του. Ο Ιταλός ξεκόλλησε από τους Elias και Davies και προχώρησε στην δεύτερη θέση για να ξεκινήσει το κυνήγι του Guintoli.
Στο τέλος του 10ου γύρου ο Melandri έκανε την οριστική κίνηση, προσπερνώντας τον Guintoli από την εσωτερική, και όδευσε προς την νίκη. Οι Elias και Davies καθυστέρησαν τον Laverty μονομαχώντας για το τρίτο σκαλί του βάθρου, πριν καταφέρει να φέρει την GSX-R του μπροστά από τις ιταλικές μοτοσικλέτες με τον Davies να τερματίζει τέταρτος και τον Elias πέμπτο. Τα εύσημα όμως ανήκουν στον Jonathan Rea που, από την τελευταία θέση μετά τις πτώσεις του πρώτου γύρου, τερμάτισε τελικά στην έκτη θέση.
2ο Σκέλος Επιτυχημένο και το δεύτερο σκέλος της ημέρας για την ομάδα της Aprilia, με τους Melandri και Guintoli να επαναλαμβάνουν το 1- 2. Ο Sykes ξεπέρασε όσα έγιναν στο πρώτο σκέλος και κατάφερε να πάρει την τρίτη θέση, παρόλο που αντιμετώπιζε ενοχλήσεις στον καρπό του από την πτώση. Παρ’ όλα αυτά, οι ατυχίες δεν έλειψαν από το δεύτερο σκέλος αφού χρειάστηκε να βγει κόκκινη σημαία μετά από πτώση του Claudio Corti από τη διαρροή λαδιών της MV Agusta του (πήρε και φωτιά) στην πίστα. Ο αγώνας ξεκίνησε πάλι με την σειρά που είχε ολοκληρωθεί ο τρίτος γύρος όταν ο Guintoli προπορευόταν ακολουθούμενος από τον δορυφορικό αναβάτη της Aprilia Elias και τον Melandri, με το ντουέτο της Kawasaki, Sykes και Baz, να συμπληρώνουν την πεντάδα. Ο Elias πήρε για λίγο το προβάδισμα μετά την επανεκκίνηση, έχοντας κολλημένους πίσω του τις εργοστασιακές Aprilia και Kawasaki με τις μάχες στη πρώτη πεντάδα να δίνουν και να παίρνουν μεταξύ των Guintoli, Sykes, Melandri και Baz.
Στα μέσα περίπου του αγώνα ο Melandri προσπέρασε τον Sykes και ξεκίνησε να κυνηγάει τον ομόσταυλό του. Οι τελευταίοι γύροι είδαν τις Aprilia να απολαμβάνουν την πρωτοπορία, με τους Melandri και Guintoli να παλεύουν για την νίκη. Οι τελευταίες στροφές συμπεριέλαβαν μια σειρά από αλλαγές στην ηγεσία του αγώνα καθώς ο… «Supermarco» προσπέρασε τον Guintoli ίσα-ίσα για να ξαναχάσει τη θέση λίγο πιο μετά. Όμως ο Melandri οδήγησε στα όρια κατακτώντας έτσι την διπλή νίκη της ημέρας. Ο Sykes κρατήθηκε τρίτος με τον Elias να αφήνει τον Baz πίσω στην πέμπτη θέση ενώ ο Rea για άλλη μια φορά τερμάτισε έκτος.
Παρά τις ατυχίες του πρώτου σκέλους, ο Tom Sykes, συνεχίζει να επικρατεί της γενικής βαθμολογίας αν και, το πλεονέκτημά του έπεσε από τους 24 στους 13 βαθμούς διαφορά από τον δεύτερο, Guintoli.