• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

To BMW C650 Sport είναι υποψήφιο για καλύτερο scooter 2017!

To BMW C650 Sport είναι υποψήφιο για καλύτερο scooter 2017!

Scooter όσον αφορά την πρακτικότητα και την άνεσή του, Sport μοτοσυκλέτα στην συμπεριφορά του!

Scooter όσον αφορά την πρακτικότητα και την άνεσή του, Sport μοτοσυκλέτα στην συμπεριφορά του!

Scooter όσον αφορά την πρακτικότητα και την άνεσή του, Sport μοτοσυκλέτα στην συμπεριφορά του!

Scooter όσον αφορά την πρακτικότητα και την άνεσή του, Sport μοτοσυκλέτα στην συμπεριφορά του!

Ανετη η σέλα για οδηγό και συνοδηγό αλλά θα έπρεπε σε αυτή την τάξη τιμής, το μαξιλαράκι μέσης του οδηγού, να ρυθμίζεται.

Eυανάγνωστος, πλήρης και όμορφος ο πίνακας οργάνων.

Έξυπνο το σύστημα «Flex Case» που μεταβάλλει (μόνο σε στάση) τον όγκο του αποθηκευτικού χώρου, προκειμένου να χωράνε σε αυτόν, δύο κράνη.

Ικανοποιητικά σε χώρους και πρακτικά τα ντουλαπάκια στην ποδιά, θα θέλαμε όμως τουλάχιστον το ένα από αυτά, να κλειδώνει.

Πολιτισμένος στη λειτουργία του, ο κινητήρας έχει ταυτόχρονα και σημαντικές βελτιώσεις, για να τονίζει τον Sport χαρακτήρα του.

Αναρτήσεις και φρένα αποδίδουν πάρα πολύ καλά και σε αυτά οφείλει το C650 Sport ένα μεγάλο ποσοστό της εξαιρετικής συμπεριφοράς του στον δρόμο.

BMW C650 Sport: SPORT με κεφαλαία!

Ένα σύνηθες φαινόμενο στην ονοματοδοσία των δίτροχων μοντέλων, είναι οι κατασκευαστές-"νονοί" τους να τα γεμίζουν με "S" και "R" και "Sport" και διάφορα άλλα γράμματα και λέξεις που προϊδεάζουν για αθλητική συμπεριφορά, χωρίς η πραγματικότητα στο δρόμο να επιβεβαιώνει κάτι τέτοιο. Πολύ πιο σπάνια όμως, όπως στη συγκεκριμένη περίπτωση, το όνομα ενός νέου μοντέλου μπορεί να είναι εξαιρετικά μετριοπαθές...

 
Τιμή: 12.200 ευρώ (βασική έκδοση) / 13.210 ευρώ (έκδοση δοκιμής) 
Χρώματα: Μαύρο, Λευκό / Μαύρο, Πορτοκαλί  / Ασημί 
 
+: Οδηγική συμπεριφορά, ολοκληρωμένος χαρακτήρας 
-: Τιμή με πρόσθετο εξοπλισμό 
 
 
Το C650 Sport, παρουσιάστηκε το 2012 μαζί με το «αδελφό» μοντέλο, C650 GT, ως C600 Sport, κρύβοντας ένα μέρος του κυβισμού του  που ανέρχεται στα 674 κ.εκ. Το 2015 τα δύο μοντέλα ανανεώθηκαν, με το Sport -που ονομάστηκε ως όφειλε εξ αρχής-  650, να αποκτά πιο δυναμική και «μυώδη» σχεδίαση, νέα θέση οδήγησης με επανασχεδίαση της σέλας και χαμηλότερα τοποθετημένο τιμόνι, βελτιώσεις στο CVT για άμεσες επιταχύνσεις, όπως επίσης και νέο set up στις αναρτήσεις, για περισσότερη άνεση. 
Έχουμε να κάνουμε λοιπόν με ένα «ραφιναρισμένο» scooter, που έχει υποστεί βελτιώσεις στα σημεία, φιλοδοξώντας να στεφθεί ο «βασιλιάς» της κατηγορίας. 

 

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ