• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Τα φρένα είναι δυνατά. Το ABS κάνει σωστά τη δουλειά του.

Οδηγώντας: CB Four…Everyday

Το CB650F είναι αδιαμφισβήτητα μια καθημερινή και φιλική μοτοσικλέτα. Η προτεραιότητα που έδωσε η Honda στην άνεση του αναβάτη γίνεται άμεσα αντιληπτή και ξεκινά από την πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Το νέο μεσαίο 4κύλινδρο τα καταφέρνει πολύ καλά ακόμη και στις μεγάλες ανωμαλίες του οδοστρώματος με τις αναρτήσεις να τις απορροφούν χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία. 

Το μαλακό set up τους είναι λουκούμι για αυτές τις συνθήκες και σε συνδυασμό με την όρθια και άνετη θέση οδήγησης θα σας κάνουν να νιώσετε πολύ άνετα μέσα στο κέντρο της πόλης. Σε αυτό συνεισφέρει και το καλό ζύγισμα του πλαισίου που βοηθά πολύ στους ελιγμούς όπως βοηθά και το καλό κόψιμο του τιμονιού. 

Όσο αφορά στον κινητήρα πρέπει να σας πούμε ότι πρόκειται για ένα πραγματικό ιαπωνικό αρνάκι αφού ο τρόπος που αποδίδει είναι τόσο φιλικός που μάλλον δεν θα ενθουσιάσει τους πιο έμπειρους. Οι 85 ονομαστικοί ίπποι είναι αρκετοί για να δείτε 225 χλμ./ώρα στο ψηφιακό κοντέρ. Πιο εντυπωσιακή όμως είναι η μέση κατανάλωση που δεν ξεπέρασε τα 5,3 λίτρα ανά 100 χλμ., κατά τη διάρκεια της δοκιμής αλλά και τα χαμηλά επίπεδα θερμότητας που εκλύει το μοτέρ ακόμη και όταν το θερμόμετρο ξεπερνά τους 30 βαθμούς Κελσίου. 

Στο πεδίο “χρήσης” του νέου 4κύλινδρου της Honda, πέρα από την πόλη, περιλαμβάνεται και ο επαρχιακός με τη φιλικότητα να αποτελεί και εδώ το κύριο χαρακτηριστικό του. Ο αναβάτης μπορεί να πιάσει εύκολα σβέλτο ρυθμό με τα όρια να μπαίνουν από την όρθια θέση οδήγησης που περιορίζει την επικοινωνία με τον εμπρός τροχό αλλά και τις μαλακές αναρτήσεις. Οι τελευταίες δεν μπορούν να ανταποκριθούν στο κάτι παραπάνω και ειδικά το πίσω αμορτισέρ δυσανασχετεί στα συνεχή κατεβάσματα με τον τροχό να αναπηδά στο οδόστρωμα.

 

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ