WP και brembo βλέπεις μπροστά, ξέρεις ότι είναι καλό… και είναι! Πίσω εντυπωσιάζει το φαρδύ ελαστικό και το μονόμπρατσο, που είναι πολύ «ντροπαλό» όμως, θα το θέλαμε να επιδεικνύει τα κάλλη του περισσότερο. Το λευκό ελατήριο στο αμορτισέρ, μαρτυρά την WP καταγωγή του. Ομοίως όπως και η μπροστινή ανάρτηση αποδίδει άψογα, με τα ημιενεργητικά real time σεταρίσματα, να κάνουν θαύματα.

WP και brembo βλέπεις μπροστά, ξέρεις ότι είναι καλό… και είναι! Πίσω εντυπωσιάζει το φαρδύ ελαστικό και το μονόμπρατσο, που είναι πολύ «ντροπαλό» όμως, θα το θέλαμε να επιδεικνύει τα κάλλη του περισσότερο. Το λευκό ελατήριο στο αμορτισέρ, μαρτυρά την WP καταγωγή του. Ομοίως όπως και η μπροστινή ανάρτηση αποδίδει άψογα, με τα ημιενεργητικά real time σεταρίσματα, να κάνουν θαύματα.

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα: Στα παραδοσιακά

Το «ντυμένο» και «πιο άνετο» Super Duke, που θα μπρούσε να αποδοθεί σαν μια απλοϊκή περιγραφή του GT, αντανακλάται στον δομικό τομέα, αφού πλην των αναρτήσεων (και του κοστουμιού φυσικά), δεν υπάρχουν τεράστιες αλλαγές. 
Το πλαίσιο είναι το γνωστο ατσάλινο χωροδικτύωμα των «γυμνών» εκδόσεων, «ζευγαρωμένο» με το όμορφο μονόμπρατσο ψαλίδι αλουμινιόυ και γεωμτρικά δεν παρατηρούνται αλλαγές. Το υποπλάισο όπως έχει ήδη αναφερθεί έχει μεγαλώσει σε μήκος για την... άπλα που συνεπάγεται ο τουριστικός χαρακτήρας ενώ και τα φρένα, παραμένουν ίδια με αυτά του Super Duke R, δηλαδή δύο δισκόφρενα διαμέτρου 320 χλστ. με ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες της brembo μπροστά και ένα δισκόφρενο διαμέτρου 240 χλστ. με διπίστονη δαγκάνα (brembo επίσης) πίσω. 

Το standard δικάναλο 9M+ ABS της Bosch, είναι μια πανάλαφρη και compact μονάδα, ικανή να επιδρά αποτελεσματικά ακόμα και όταν η μοτοσικλέτα στρίβει (cornering ABS), ενώ διαθέτει την λειτουργία «Supermoto Mode», δηλαδή πρακτικά απενεργοποίηση στον πίσω τροχό για μπλοκαρισμένα πλασαρίσματα στις στροφές και μπορεί επόσης να απενεργοποιηθεί πλήρως, μπροστά και πίσω. 

Σε ότι αφορά στις αναρτήσεις, αυτές πρέρχονται «παραδοσιακά» από την WP, είναι ημιενεργητικές και αποτελούνται από USD διαμέτρου 48 χλστ. πιρούνι, με διαδρομή 125 χλστ. και μονό αμορτισέρ με διαδρομή 156 χλστ. Το ρεζεβρουάρ έχει αυξήσει την χωρητικότητα του σε σχέση με το Super Duke R και έχει φθάσει τα 23 λίτρα (έναντι 18), ενώ το ύψος της σέλας παραμένει το ίδιο με το naked, στα 835 χλστ. Τέλος, όλες αυτές οι αλλαγές και προσθήκες, είχαν ως αποτέλεσμα την αύξηση του βάρους, στα 205 κιλά, έναντι των 189. 

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ