net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Η επιστροφή ενός μοντέλου με την δική του ιστορία, ενσαρκωμένη σε μια εξαιρετικά ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα.

Ευχάριστος σε απόδοση ο κινητήρας με το σύστημα εξαγωγής και το φιλτροκούτι να προσφέρουν μια διακριτική αλλά όμορφη ηχητική υπόκρουση.

Άνετη η σέλα τουλάχιστον σε σύντομες διαδρομές, τοποθετεί τον αναβάτη σε συγκεκριμένο σημείο πάνω στην μοτοσικλέτα.

Πολύ καλή δουλειά κάνουν τα φρένα. Στην καλή απόδοση συνεισφέρει και το κατα 8 ολόκληρα κιλά μικρότερο βέρος της μοτοσικλέτας σε σχέση με το Gladius.

Η μεγάλη LCD οθόνη είναι ευδιάκριτη και παρουσιάζει στον αναβάτη όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.

Suzuki SV650 ABS | Ολοκληρωμένο γυμνό

Τιμή: 6.895 ευρώ

Χρώματα: Λευκό, μπλε, κόκκινο, μαύρο ματ

Η ζήτηση για γυμνές μοτοσικλέτες μεσαίου κυβισμού έχει πάρει την ανιούσα σε όλη την Ευρώπη τα τελευταία χρόνια. Υπεύθυνη για την ανανέωση του ενδιαφέροντος στη συγκεκριμένη κατηγορία ήταν αδιαμφησβήτητα η Yamaha. 
Προώθησε με πολύ έξυπνο τρόπο τα πολύ καλά ΜΤ-07 και 09 συστήνοντας ξανά τις street naked στο δίτροχο κοινό. Η Suzuki τώρα ακολουθεί παίζοντας το δικό της ισχυρό χαρτί με ένα όνομα γνωστό εδώ και 17 ολόκληρα χρόνια στον χώρο της μοτοσικλέτας. 
Το λογότυπο “SV650” κοσμεί μία ολοκαίνουρια ουσιαστικά μοτοσικλέτα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί καθημερινά από όλους. Ακόμη πιο σημαντικά το νέο SV650 μπορεί να χαρίσει χαμόγελα σε όλους, ενώ η τιμή του κάνει την θρυλική ποιότητα “Made in Japan” ίσως πιο προσιτή από ποτέ στα μεσαία κυβικά.

Σχεδίαση-Ποιότητα
Για την ποιότητα του νέου SV650 τα είπαμε και πιο πάνω. Η μοτοσικλέτα της Suzuki κατασκευάζεται στην Ιαπωνία και αυτό είναι κάτι που φαίνεται πάνω στη μοτοσικλέτα. Η εμμονή και η προσήλωση που έχει ο συγκεκριμένος λαός στην ποιότητα κατασκευής είναι γνωστά παγκοσμίως και το SV650, αν και προσιτό, δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από πολύ ακριβότερες κατασκευές. Όσον αφορά στη σχεδίαση, η επιστροφή στις ρίζες ισχύει και σε αυτή την περίπτωση αφού το νέο SV650 θυμίζει σε αρκετά σημεία του πρώτο μοντέλο που παρουσιάστηκε το 1999. 
To πλαίσιο, αν και ατσάλινο, είναι χωροδικτύωμα, όπως και στην πρώτη γενιά που έφερε ωστόσο πλαίσιο αλουμινίου, ενώ παρόμοιες με το πρώτο SV είναι και οι γενικότερες αναλογίες με το δυναμισμό να είναι έκδηλος αλλά διακριτικός. Μοντέρνα κλασικό θα το χαρακτηρίζαμε εμείς και σίγουρα ελκυστικό με το στρογγυλό εμπρός φανάρι με το διάφανο κρύσταλλο να αποτελεί ένα ευπρόσδεκτο στοιχείο που κάνει στις μέρες μας τη διαφορά, με τον ανταγωνισμό να έχει κάνει στροφή σε άλλα σχήματα και φόρμες αγνοώντας το παραδοσιακό “κύκλο”.

Κινητήρας
Ο γνωστός δικύλινδρος κινητήρας της Suzuki με την περιεχόμενη γωνία των 90 μοιρών αποτελεί την καρδιά και στο νέο SV, όπως και στο Gladius. Ωστόσο μας έρχεται με πολλές αλλαγές. 
Πλέον είναι Euro 4, η απόδοσή του έχει αυξηθεί σε σχέση με πριν, ενώ η κατανάλωση έχει μειωθεί ακόμη περισσότερο, αγγίζοντας επίπεδα scooter, στα 3,84 λίτρα/100 χλμ., σύμφωνα με την Suzuki. 
Για να το πετύχουν αυτό οι άνθρωποι της Suzuki ανασχεδίασαν περισσότερα από 60 μηχανικά μέρη και εξαρτήματα του δικύλινδρου μοτέρ, με τα νεα πιστόνια με αντιτριβική επίστρωση στις φούστες να είναι ένα από αυτά. Σε σχέση με το Gladius η ισχύς έχει αυξηθεί κατά τέσσερις ίππους και ανέρχεται πλέον στους 75 στις 8.500 σ.α.λ. έναντι 71 στις 8.400. 
Η μέγιστη ροπή έχει παραμείνει στα 6,5 kgm, αποδίδεται όμως πλέον 1.700 σ.α.λ. ψηλότερα στις 8.100. 
Ένα στοιχείο που κάνει το ανανεωμένο μοτέρ να ξεχωρίζει είναι η υποβοήθηση στις χαμηλές στροφές η οποία θα εκτιμηθεί όχι μόνο από τους νέους αναβάτες αλλά και από τους εμπειρότερους. Τι σημαίνει αυτό; Αυτό σημαίνει ότι στις πολύ χαμηλές στροφές, ή όταν ο αναβάτης τραβά τη μανέτα του συμπλέκτη, το μοτέρ ανεβάζει ελαφρώς τις στροφές χωρίς εσείς να ανοίξετε το γκάζι, κάνοντας τις εκκινήσεις απείρως ευκολότερες.

Οδηγώντας 
Η σύντομη επαφή που είχαμε με το SV650 ήταν αρκετή για να μας δώσει μια πού καλή γεύση. Είναι φιλικότατο με τη σέλα του να απέχει μια λογικότατη απόσταση από το έδαφος, ενώ το τιμόνι έχει σωστό πλάτος και τα χέρια πέφτουν πάνω του με φυσικό τρόπο. 
Σε πολύ καλή θέση βρίσκεται και ο κορμός με τη σέλα να διαθέτει παράλληλα μία εξαιρετικά αντιολισθητική επένδυση που δεν αφήνει τον αναβάτη να κινηθεί ούτε χιλιοστό προς τα εμπρός στο δυνατό φρενάρισμα. Ο κινητήρας παίρνει πανεύκολα μπροστά -μόνο ένα πάτημα του κουμπιού της μίζας αρκεί- και το σύστημα που ανεβάζει τις στροφές του κινητήρα με το τράβηγμα του συμπλέκτη λειτουργεί εξαιρετικά κάνοντας την εκκίνηση παιχνιδάκι ακόμη και αν δεν αγγίξετε καθόλου του γκάζι! 
Το SV650 μεταφέρει μια ενιαία και μονοκόμματη αίσθηση στον αναβάτη του κάτι που τον βοηθά να πιάσει εύκολα ένα γρήγορο ρυθμό σε δρόμο με στροφές, με το πιρούνι να παραμένει βιδωμένο ακόμη και σε μέτριας ποιότητας άσφαλτο. Τα φρένα είναι δυνατά και προοδευτικά, ενώ ο κινητήρας έχει γεμάτη και ευχάριστη απόδοση σε όλο το φάσμα λειτουργίας συμπηρώνοντας την εικόνα με τον καλύτερο τρόπο.

Η γνώμη μας
Το SV650 επέστρεψε και την ελληνική αγορά καλύτερο από ποτέ. Είναι προσιτό, ποιοτικότατο, ελκυστικό σχεδιαστικά και δυνατό και θα καταφέρει να κινηθεί με αξιώσεις στο επαρχιακό δρόμο. Παράλληλα έχει ιδιαίτερα ελαφριά αίσθηση, είναι φιλικότατο με τον αναβάτη του. Τις χάρες του στο αστικό περιβάλλον αλλά και έξω από αυτό δεν είχαμε τη δυνατότητα να τις διερευνήσουμε κάτι φυσικά που θα γίνει στη δοκιμή της μοτοσικλέτας σε επόμενο τεύχος. Μείνετε συντονισμένοι γιατί η Suzuki δείχνει να επέστρεψε δυναμικά σε μια κατηγορία που βρίσκεται σε άνθηση.

Τεχνικά xαρακτηριστικά
Κινητήρας 4T, V2, Υ/Ψ,2β
Κυβισμός (κ.εκ.) 645
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) 81x62,6
Συμπίεση (:1) 11,2
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 75/8.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 6,5/8.100
Τροφοδοσία Ψεκασμός 
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) 13,8
Βάρος, γεμάτο (κιλά) 197
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό
Αναρτήσεις Ε Τηλεσκοπικό πιρούνι, 41 χλστ.
Διαδρομή (χλστ.) 125
Αναρτήσεις Π Μονό αμορτισέρ
Διαδρομή (χλστ.) 63
Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ, 290 χλστ., 2Ε
Φρένα Π (χλστ.) Δ, 1Ε
Τροχοί-ελαστικά
Ελαστικό Ε 120/70-17΄΄
Ελαστικό Π 160/60-17΄΄
Διαστάσεις
Μήκος (χλστ.) 2.140
Πλάτος, (χλστ.) 760
Μεταξόνιο (χλστ.) 1.445
Ύψος σέλας (χλστ.) 785


 
  • Thod

    Ναι είναι όμορφο και retro και ευκολοδήγητο και ποιοτικό και το είχα 8 χρόνια το125 αλλά κουραστικό βαράει λόγω πίσω ελαστικού, και ναι ρε φίλτατοι είναι μιά περιουσία την σήμερον 4600€ για ένα 200ράκι που του χουν βγάλει και την σχάρα που χει το 125... και δεν κάνεις και τίποτα πέραν της πόλης ή νησιού το inazuma 250 με 3600€ ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΑΙΡΊΑ !!!! ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΕΞΩ...

      1

SUZUKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ