ΚΤΜ DUKE 790 2025: Το νέο «ξυράφι» με αλλαγές σε σχεδιασμό και ηλεκτρονικά
Τετάρτη, 8 Ιανουαρίου 2025
Ανασχεδιασμένη πρόσοψη και νέος πίνακας οργάνων
Κινητήρας LC8c 799 κ.εκ. με 94 ίππους και 8,9 kgm ροπής
Ανασχεδιασμένη πρόσοψη και νέος πίνακας οργάνων
Κινητήρας LC8c 799 κ.εκ. με 94 ίππους και 8,9 kgm ροπής
- 11,6 ίπποι και traction control
- Δικάναλο ABS με σύστημα προειδοποίησης απότομου φρεναρίσματος
- Ο εκκεντροφόρος άξονας ελέγχει την κίνηση των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής στον κινητήρα
- Το κάθε έκκεντρο ελέγχει το άνοιγμα, το βύθισμα και τον χρόνο που παραμένει ανοικτή μια βαλβίδα.
Όσοι περίμεναν Enduro ή Street με τον 698, θα πρέπει να το ξεχάσουν
Αιτίες της απόφασης ο κωρονοϊός και η ασφάλεια των εργαζομένων
Το Hyper-SVIS από το DGGBT έρχεται και στο Jet SL το 2025
Εισαγωγή αέρα με μεταβλητό μήκος για έξτρα ροπή στα χαμηλά
Πρόστιμο για τα τέλη τουλάχιστον 30 ευρώ
Οι κάτοχοι δικύκλων μικρού κυβισμού θα πληρώσουν 136% πάνω
Διάβασε εδώ τα πάντα για τα προστατευτικά κάγκελα και δες σε τι διαφέρουν από τα παραδοσιακά «μανιτάρια».
Η STR προσθέτει στην γκάμα της το Eagle, ένα ευέλικτο και πρωτοποριακό κράνος για όσους αναβάτες επιθυμούν να τα έχουν όλα σε ένα.
Η Γαλλική Shapeheart είναι μια εταιρεία με ειδίκευση στη δημιουργία πρωτοποριακών μαγνητικών στηριγμάτων για μοτοσικλέτες και scooter προσφέροντας λύσεις για την ασφαλή και εύκολη τοποθέτηση smartphones και άλλων συσκευών.
Το ολοκαίνουργιο Jet κράνος της εταιρείας SMK είναι γεγονός!
Αλυσίδα με κλειδαριά 514G μήκους 1,5m από την εταιρεία SXP.
- Στην Ελλάδα επικρατεί η νοοτροπία ότι ο καθένας κάνει ό,τι θέλει - και αυτό περνάει και στη συμπεριφορά μας στο δρόμο.
- Πολλοί κατηγορούν την έλλειψη μέτρων ελέγχου, όπως κάμερες, μπλόκα ή ζητούν αυστηρότερα πρόστιμα.
Τετρακύλινδρο 77 ίππων και με ram-air αγγιζει τους 80
Screaming Effect και κόφτης στις 16.000σ.αλ
Αναμενόμενη κυκλοφορία από τα τέλη του 2025
Νέα στρογγυλή οθόνη Tripper Dash και καινούργιοι τροχοί
Απόλυτη αποτελεσματικότητα απέναντι στο νερό, άνεση και ελευθερία κινήσεων. Αυτά προσφέρουν τα αδιάβροχα της Anorak και δεν είναι τυχαίο ότι έχουν κερδίσει την εμπιστοσύνη των επαγγελματιών της διανομής.
Από τη Σμύρνη στην Καππαδοκία για 1.000 χλμ
Σε θερμοκρασίες γύρω από το μηδέν με κατανάλωση 2,5 λίτρα/100χλμ
Οδηγείται με δίπλωμα αυτοκινήτου και διαθέτει κάμερα καταγραφής
Hybrid σύστημα Start/Stop και απενεργοποιήσιμο Traction Control
Επανάσταση στο Motocross με μεγάλη ροπή και μηδέν θόρυβο και ρύπους
Στην FIM E-Xplorer με ανταγωνιστές Honda και Stark Future
Καινοτόμο σύστημα μετάδοσης με προσαρμογή ισχύος στον τροχό
Η συμμετοχή στους αγώνες μέρος της έρευνας για την ανάπτυξη ηλεκτρικών
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr