Είναι γεγονός πως η Aprilia τον τελευταίο καιρό είχε ρίξει όλο το βάρος στην εξέλιξη, τη κατασκευή και τη παρουσίαση του RSV4. Με το supersport μοντέλο να αποτελεί πλέον πραγματικότητα, σειρά έχει η παρουσίαση νέων μοντέλων, των οποίων το λανσάρισμα είχε αναπόφευκτα «παγώσει».
Σχεδόν βέβαιη θεωρείτε η παρουσίαση ένος μοντέλου on-off με το δικύλινδρο κινητήρα 750 κ.εκ. των Dorsoduro & Shiver, που θα αποτελέσει κατ ουσία τον αντικαταστάτη των μονοκύλινδρων pegaso. Η πληροφορία αυτή είναι κάτι που έχει επιβεβαιωθεί από πηγές «μέσα» από την Aprilia, ενώ το λανσάρισμα του μοντέλου στην αγορά αναμένεται στις αρχές του 2010. Με τη κίνηση αυτή θα ολοκληρωθεί η αξιοποίηση του συγκεκριμένου μοτέρ, το οποίο πλέον θα κινεί μοτοσικλέτες τριών διαφορετικών κατηγοριών.
Ένας άλλος κινητήρας που αναμένεται να χρησιμοποιηθεί κατά κόρον από την Aprilia, είναι ο νέος δικύλινδρος 1200άρης που θα εφαρμοσθεί σε όλες τις υπάρχουσες μοτοσικλέτες στη γκάμα της εταιρείας με κυβισμό στο λίτρο. Αυτό σημαίνει ότι τα Mille, Tuono και Caponord σταδιακά θα αντικατασταθούν από εκδόσεις στα 1200 κ.εκ., με το mega on-off να αποτελεί προτεραιότητα για τους Ιταλούς.
Το νέο Caponord θα παρουσιαστεί τον ερχόμενο Νοέμβριο στην έκθεση μοτοσικλέτας του Μιλάνου και σύμφωνα με την περιρρέουσα φημολογία αναμένεται να διατηρήσει τα οποία on-off στοιχεία του, ενώ «απάντηση» στα πιο ασφάλτινα Triumph Tiger, KTM SMT 990 και Ducati Multistrada, θα αποτελέσει η έκδοση 1200 κ.εκ. του Dorsoduro. Στα 1200 κ.εκ. θα ανέβουν και τα Shiver, τα οποία –όπως και στα 750 κ.εκ.- θα παράγονται σε εκδόσεις naked και GT, με half fairing.
Σε ότι αφορά στη «δυναμική» του νέου V4 κινητήρα του RSV4, όπως άφησαν να εννοηθεί οι υπεύθυνοι της εταιρείας στη πρόσφατη παρουσίαση της μοτοσικλέτας, θα αποτελέσει αρχικά τη βάση για μια naked μοτοσικλέτα, αλλά αυτό δεν είναι κάτι που θα συμβεί στο άμεσο μέλλον.