Οι φήμες που καταφθάνουν από τη Γερμανία, μιλάνε για επιτάχυνση της διαδικασίας παραγωγής των επερχόμενων μεγάλων scooter από τη BMW. Συγκεκριμένα, πιθανολογείται πως τα scooter θα παρουσιαστούν το Νοέμβρη, και θα βγουν στην παραγωγή νωρίς το 2012.
Όπως και με το τέρας του Λοχ Νες, έτσι κι εδώ, βρέθηκαν μάρτυρες που είδαν τα scooter να δοκιμάζονται στους δρόμους κοντά στο εργοστάσιο της φίρμας στο Μόναχο! Βέβαια, ακόμα δεν έχουμε δει ούτε μία κατασκοπική φωτογραφία από αυτές τις δοκιμές, όμως μην παραξενευτείτε αν αυτό γίνει σύντομα στο διαδίκτυο ή μέσα από τις σελίδες κάποιου γερμανικού περιοδικού.
Οι φήμες λένε για δύο μοντέλα, που θα κινούνται από τον ίδιο κινητήρα -πιθανότατα ένας δικύλινδρος σε σειρά. Όσο για τον κυβισμό, κανείς δεν γνωρίζει το ακριβές νούμερο. Όμως οι προθέσεις της BMW να παρουσιάσει μια sport πρόταση που στοχεύει κατευθείαν στην κορυφή της μεγάλης κατηγορίας -όπως προκύπτει από το πρωτότυπο Concept-C που παρουσιάστηκε στο Μιλάνο- μας κάνουν να μαντεύουμε για τουλάχιστον 600-650κ.εκ. Το τελικό στιλ των scooter θα θυμίζει αρκετά το πρωτότυπο, αν και κάποιες λεπτομέρειες που μας είχαν ιντριγκάρει τη φαντασία -όπως τα μπλε ελαστικά- μάλλον θα μας αποχαιρετίσουν πριν την παραγωγή.
Μια πρόσφατη πατέντα της BMW, αποκαλύπτει και μια έξυπνη λύση με την οποία αυξάνεται ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα, όταν το scooter είναι σταματημένο. Με το σύστημα αυτό, όταν σταματάτε, μπορείτε να χαμηλώνετε τον κάδο, ώστε να κάθεται πάνω από τον πίσω τροχό. Έτσι, θα μπορείτε να αποθηκεύετε δυο full-face κράνη, και όταν θέλετε να καβαλήσετε, φοράτε τα κράνη σας… ανεβάζετε τον κάδο, και συνεχίζετε την οδήγηση!