Τα BMW C600 Sport & C650 GT είναι πλέον γεγονός και αναμένεται να κάνουν ιδιαίτερη αίσθηση στην κορυφαία κατηγορία, λόγω των χαρακτηριστικών αλλά και της τεχνολογίας τους.
Κοινά μηχανικά μέρη
Τα δύο μοντέλα μοιράζονται τα ίδια μηχανικά μέρη. Για την κίνησή τους χρησιμοποιείται ένα νέο δικύλινδρο εν σειρά μοτέρ που αποδίδει 60 ίππους και 6,73 kgm ροπής και χαρακτηρίζεται από τα άνισα διαστήματα ανάφλεξης (270 μοίρες), τους δύο αντικραδασμικούς άξονες και το ξηρό κάρτερ. Η τελική μετάδοση γίνεται με αλυσίδα σε μπάνιο λαδιού για αυξημένη αξιοπιστία. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο διπλό περιμετρικό και συνδυάζεται με ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 40 χλστ. και μονό αμορτισέρ παράκεντρα τοποθετημένο. Η διαδρομή των αναρτήσεων ανέρχεται στα 115 χλστ. Τα δύο μοντέλα εφοδιάζονται με δικάναλο ABS και τρεις δίσκους ίδιας διαμέτρου εμπρός και πίσω (270 χλστ) που χρησιμοποιούν δαγκάνες δύο εμβόλων. Πρωτότυπη λύση για τα δύο μοντέλα είναι η ενεργοποίηση του χειρόφρενου με το κατέβασμα του πλαϊνού σταντ.
BMW C600 Sport: Για τους ανήσυχους
Αρκετά διαφορετικό και σαφώς πιο σπορτίφ σε εμφάνιση έναντι του GT εμφανίζεται το C600 Sport. Πέρα από τη διαφορετική εμφάνιση και λόγω και του μικρότερου συνολικά όγκου το scooter ζυγίζει 12 κιλά λιγότερα σε σχέση με το GT. Η θέση οδήγησης στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι εντελώς διαφορετική από το τουριστικό μοντέλο, «απευθύνεται στους πιο ενεργητικούς αναβάτες», σύμφωνα με τους Γερμανούς και έμφαση έχει δοθεί στον έλεγχο και την αίσθηση που αποκομίζει αυτός που κάθεται πάνω στη σέλα. Η ζελατίνα ρυθμίζεται σε ύψος χειροκίνητα, ενώ κάτω από τη σέλα ο αναβάτης θα βρει χώρο για ένα κράνος αλλά και το νέο σύστημα FlexCase που μεταβάλλει τη χωρητικότητα και επιτρέπει την αποθήκευση και δεύτερου εφόσον το scooter είναι στάσιμο.
BMW C650 GT: Παραδοσιακά τουριστικό
Το «GT» έχει το βλέμμα του στραμμένο στον τουρισμό κάτι που γίνεται εμφανές τόσο από τον όγκο του όσο και τη γενικότερη εργονομία. Η τελευταία πλησιάζει περισσότερο στα πρότυπα της GT κατηγορίας με εντελώς διαφορετική σέλα από το Sport αλλά και πιο χαλαρή θέση οδήγησης. Η γενικότερη εικόνα του μοντέλου είναι πιο σοβαρή και μετρημένη έναντι του Sport δείχνοντας έτσι και το πιο συντηρητικό κοινό στο οποίο απευθύνεται Ο χώρος κάτω από τη σέλα αρκεί για δύο κράνη κλειστού τύπου, η ζελατίνα ρυθμίζεται ηλεκτρικά σε ύψος, ενώ ο έξτρα εξοπλισμός παρουσιάζεται ιδιαίτερα πλούσιος.