net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Δεν αλλάζει σχεδόν τίποτα σχεδιαστικά, σε σχέση με τα μεγαλύτερα Scrambler.

Όμορφοι οι διαθέσιμοι χρωματισμοί του Sixty2.

Λεπτη σιλουέτα με... καρατιμόνα. Η συνταγή της ευελιξίας.

Ο κινητήρας εξωτερικά, είναι ίδιος με την έκδοση των 803κ.εκ. παρ΄ότι η χωρητικότητα του έχει μειωθεί στο μισό.

Ρεζερβουάρ δάκρυ και "νοσταλγικά" λογότυπα από τα 70s.

Όμορφα τα led που "στεφανώνουν" τον προβολέα.

EICMA 2015: Ducati Scrambler Sixty2

Scrambler τσέπης, τουλάχιστον σε ότι αφορά στον κυβισμό, θα μπορούσε να χαρακτηριστεί το νέο Sixty2 της Ducati, το οποίο διατηρεί το μοναδικό στυλ της σειράς χωρίς όμως τις απαιτήσεις των μεγαλύτερων μοντέλων.

 
Η Ducati ποντάρει πολλά στο Sixty2, το οποίο δημιουργήθηκε όχι μόνο για να λειτουργήσει ως εισαγωγικός θάλαμος για το κυρίως σαλόνι των Scrambler αλλά πρωτίστως για να αποτελέσει το πιο pop, με την έννοια της δημοτικότητας, desmo δίκυκλο που υπήρξε ποτέ. 

Σε ποιους απευθύνεται το Sixty2; Κυρίως στο νεανικό κοινό (ή σε όσους αισθάνονται έτσι) σε αυτούς που κάνουν τα πρώτα τους βήματα στον κόσμο της μοτοσικλέτας και σε όσους θέλουν ένα οικονομικό και ευκολοδήγητο δίτροχο.

Παρ΄ότι υπάρχει πληθώρα μοντέλων στην αγορά που μπορούν να καλύψουν τέτοιου είδους ανάγκες ,  το Sixty2 προσφέρει και κάτι άλλο, που το διαφοροποιεί  αρκετά από τους ανταγωνιστές του: Στυλ! 

Tα μόλις 399 κ.εκ. (το μικρότερο σε κυβισμό Ducati), οι 41 ίπποι και τα 3,5 kgm ροπής που παράγονται από τον κινητήρα, μπορεί να μην λένε απολύτως τίποτα στους φανατικούς της "κόκκινης" εταιρείας, είναι όμως ιδανικά για τις ανάγκες τoυ target group στο οποίο απευθύνεται το μοντέλο.

Για τη μείωση της χωρητικότητας του κινητήρα, το σίγουρο είναι πως τόσο η διάμετρος, όσο και η διαδρομή των εμβόλων, έχουν αμφότερες μικρύνει. Για αυτό που δεν έχουμε πληροφορίες, είναι το αν οι κύλινδροι παραμένουν οι ίδιοι με αυτούς του κινητήρα των 803 κ.εκ. με πρόσθετα, πιο στενά χιτώνια ή αν έχουν χρησιμοποιηθεί κύλινδροι από τις παλιότερες εκδόσεις 400 κ.εκ. του αερόψυκτου V2.  

Συνεχίζοντας με τις αλλαγές σε σχέση με τα "μεγάλα" Scrambler, το Sixty2 φέρει ατσάλινο ψαλίδι αντί για αλουμινένιο, συμβατικό πιρούνι 41 χλστ. αντί για ανεστραμμένο ίδιας διαμέτρου, μικρότερης διαμέτρου δισκόφρενο στον μπροστινό τροχό με διπίστονη δαγκάνα (αντί για ακτινική τετραπίστονη) και πιο στενό, 160/60-17 ελαστικό στον πίσω τροχό, έναντι 180/55-17. 

Η εμφάνιση διατηρεί στενότατους δεσμούς με το "μεγάλο" Icon, τα χρώματα είναι αυτό που λέμε "trendy" και όλα δείχνουν πως αν το Sixty2 πλασαριστεί στην αγορά με μια καλή τιμή, θα πουλήσει σαν τρελό! 

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4Τ, 2Κ, Α/Ψ, 4β
Κυβισμός (κ.εκ.) : 399
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 41/8.750
Ροπή: (kgm/σ.α.λ.): 3,5/7.750
Βάρος (κιλά, πλήρες): 183
Ύψος σέλας (χλστ.): 790 

 

DUCATI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ