Σε πολύ μεγάλο βαθμό αλλαγμένη, τόσο εμφανισιακά όσο και μηχανικά, έρχεται η αειθαλής on-off της Suzuki, που αποκτά σχεδίαση εξαιρετικά κοντά στο μεγάλο της «αδερφάκι»!
Ναι, επιτέλους, το Suzuki V-Strom 650 αποκτά νέα σχεδιαστική γραμμή. Μετά από πάνω από μια δεκαετία εξαιρετικά επιτυχημένης πορείας, το μοντέλο της Suzuki αλλάζει ριζικά εμφάνιση και υιοθετεί το στυλ του μεγάλου V-Strom 1000!
Πλέον το χαρακτηριστικό «ρύγχος» και το φωτιστικό σώμα του μεγάλου μοντέλου βρίσκονται και στο μικρό, αλλά οι αλλαγές δεν σταματούν εκεί-και είναι πολλές!
Η μοτοσυκλέτα έχει δεχθεί ανανέωση στον κινητήρα της, ο οποίος εναρμονίζεται πλέον με Euro 4 και φέρει νέα μπεκ ψεκασμού 10 σημείων. Νέα είναι και η επίστρωση στα πιστόνια του κινητήρα αλλά και ο εκκεντροφόρος εξαγωγής-συνολικά οι αλλαγές στον κινητήρα ξεπερνούν τις 60!
Η εξάτμιση είναι νέα, χαμηλότερα τοποθετημένη αλλά και ελαφρύτερη, σχεδιασμένη να αυξάνει την δύναμη του κινητήρα στις μεσαίες στροφές. Η μοτοσυκλέτα λαμβάνει επίσης traction control 2 επιπέδων με δυνατότητα απενεργοποίησης.
Ριζικά νέος είναι ο πίνακας οργάνων, ο οποίος έρχεται και αυτός στα «νερά» του μεγάλου μοντέλου, με αναλογικό στροφόμετρο και οθόνη LCD.
Το μοντέλο θα έχει επίσης παροχή ρεύματος 12 Volt.
Αλλαγές δεν θα γίνουν στο πλαίσιο ή στις αναρτήσεις της μοτοσυκλέτας, ενώ η V-Strom 650 θα είναι διαθέσιμη σε έκδοση «δρόμου» και X-Touring, με αλουμινένιους και ακτινωτούς τροχούς αντίστοιχα.
Μετά από παρακολούθηση κάποιον walkaround video απο την Intermot και από μια συγκεκριμένη φωτογραφία στο λινκ που θα παραθέσω παρακάτω φαίνεται πως το ρυθμιζόμενο πιρούνι του V-strom πάει περίπατο.
http://www.motofire.com/wp-content/uploads/2016/10/suzuki-vstrom-650-6.jpg
Ένα μπράβο στη Suzuki που χωρίς ιδιαίτερους πανηγυρισμούς,"κατασκοπευτικές φωτογραφίες" και teaser video πέρασε στην παρουσίαση του νέου 650. Η αλήθεια είναι πως ανανεώνει μια ήδη υπάρχουσα συνταγή σε αντίθεση με τους Honda και Yamaha που θα παρουσιάσουν κάτι εντελώς καινούριο για το 2017 στην συγκεκριμένη κατηγορία. Οι αναβαθμίσεις-ανανεώσεις πάρα πολύ ευχάριστες λοιπόν με την εμφάνιση επιτέλους να αλλάζει απο αυτή του μοντέλου 12-16 που προσωπικά πιστεύω ήταν περισσότερο γρήγορη αλλαγή παρά προσεγμένη. Το μόνο που θα με ανησυχούσε είναι η αντοχή στο χρόνο των ματ πλαστικών δεξιά και αριστερά του ντεπόζιτου. Για τις 60 αλλαγές στον κινητήρα που αναφέρουν δείχνει πως από αλεξίσφαιρος μάλλον γίνετε ultra-αλεξίσφαιρος. Το TC τώρα δεν ξέρω αν χρειαζόταν αλλά σίγουρα θα ανεβάσει την τιμή κτήσης και μεταπώλησης. ’νετα θα άλλαζα το Vstrom 08 για το Vstrom 17.
Μετά από παρακολούθηση κάποιον walkaround video απο την Intermot και από μια συγκεκριμένη φωτογραφία στο λινκ που θα παραθέσω παρακάτω φαίνεται πως το ρυθμιζόμενο πιρούνι του V-strom πάει περίπατο. http://www.motofire.com/wp-content/uploads/2016/10/suzuki-vstrom-650-6.jpg
Ένα μπράβο στη Suzuki που χωρίς ιδιαίτερους πανηγυρισμούς,"κατασκοπευτικές φωτογραφίες" και teaser video πέρασε στην παρουσίαση του νέου 650. Η αλήθεια είναι πως ανανεώνει μια ήδη υπάρχουσα συνταγή σε αντίθεση με τους Honda και Yamaha που θα παρουσιάσουν κάτι εντελώς καινούριο για το 2017 στην συγκεκριμένη κατηγορία. Οι αναβαθμίσεις-ανανεώσεις πάρα πολύ ευχάριστες λοιπόν με την εμφάνιση επιτέλους να αλλάζει απο αυτή του μοντέλου 12-16 που προσωπικά πιστεύω ήταν περισσότερο γρήγορη αλλαγή παρά προσεγμένη. Το μόνο που θα με ανησυχούσε είναι η αντοχή στο χρόνο των ματ πλαστικών δεξιά και αριστερά του ντεπόζιτου. Για τις 60 αλλαγές στον κινητήρα που αναφέρουν δείχνει πως από αλεξίσφαιρος μάλλον γίνετε ultra-αλεξίσφαιρος. Το TC τώρα δεν ξέρω αν χρειαζόταν αλλά σίγουρα θα ανεβάσει την τιμή κτήσης και μεταπώλησης. ’νετα θα άλλαζα το Vstrom 08 για το Vstrom 17.