net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Νέο Kawasaki ZX-10R

Το νέο Kawasaki ΖΧ-10R αποτελεί μια από τις σημαντικότερες νέες μοτοσικλέτες για το 2011 και η επίσημη παρουσίαση του στις εκθέσεις αναμένεται με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον. Να όμως που κάποιες φωτογραφίες και κάποιες πρώτες πληροφορίες διέρρευσαν, παρά το «εμπάργκο» που είχε επιβάλει η Κawasaki.

 
Η «πολιτική» έκδοση της μοτοσικλέτας μοιάζει πάρα πολύ με την αγωνιστική των WSBK, η οποία και παρουσιάστηκε επισήμως πρόσφατα. Το «αιχμηρό» design και η τεράστια «μπούκα» του ram-air στο κέντρο της μάσκας έχουν μεταφερθεί σχεδόν αυτούσια από το αγωνιστικό, προσδίδοντας ένα πολύ επιθετικό στυλ στο μοντέλο. Το νέο Kawasaki ZX-10R θα εξοπλίζεται με Traction Control (S-KTRC), ABS (KIBS) και δυνατότητα επιλογής διαφορετικών χαρτών ανάφλεξης. Δεν γνωρίζουμε ακόμη αν τα ανωτέρω ηλεκτρονικά συστήματα θα ανήκουν στο βασικό ή στον προαιρετικό εξοπλισμό, αυτά που γνωρίζουμε μέχρι στιγμής είναι ότι σε ότι αφορά στο Traction Control, αυτό έχει δημιουργηθεί με βάση τα αντίστοιχα αγωνιστικά συστήματα, θα επεμβαίνει μόνο όταν τα πολύπλοκα διαγνωστικά του αντιληφθούν ότι η πρόσφυση υπό κλίση τείνει να χαθεί και ότι θα προσφέρει τη δυνατότητα ρύθμισης της ευαισθησίας του.

Αντιθέτως, το ABS που η Kawasaki ονομάζει KIBS, δεν θα προσφέρει δυνατότητα ρύθμισης, ωστόσο, σύμφωνα με τους «πράσινους», έχει εξελιχθεί από τη Bosch ειδικά για μοτοσικλέτες, είναι το μικρότερο και ελαφρύτερο που υπάρχει και ο τρόπος λειτουργίας του είναι ο πλέον διακριτικός, με τις αντιδράσεις σε μανέτα και ποδόφρενο να γίνονται ελάχιστα αντιληπτές. Υπόλοιπα στοιχεία που έγιναν γνωστά είναι το νέο big-piston πιρούνι, η οριζόντια τοποθέτηση του πίσω αμορτισέρ, το μεγαλύτερο κατά 48% (!) σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο φίλτρο αέρα και αναπόφευκτα το μεγαλύτερο φιλτροκούτι, οι μεγαλύτερης διαμέτρου αυλοί εισαγωγής (47 χλστ. από 43 χλστ.) και οι μεγαλύτερης διαμέτρου βαλβίδες εισαγωγής (+1χλστ.). Νέα είναι επίσης το πλαίσιο και το ψαλίδι, αμφότερα κατασκευασμένα από αλουμίνιο και σαφώς επηρεασμένα από τα αντίστοιχα της αγωνιστικής έκδοσης, ενώ η θέση οδήγησης έχει αλλάξει σε σχέση με αυτή του προηγούμενου ZX-10R και -παραδόξως- τοποθετεί τον αναβάτη πιο χαμηλά και σε λιγότερο επιθετική στάση. Αν έμεινε κάτι ίδιο αυτό είναι τα φρένα, που μεταφέρονται απαράλλαχτα από το μοντέλο του 2010 και αποτελούνται από ακτινικής διάταξης τετραπίστονες δαγκάνες και «wave» δίσκους διαμέτρου 310 χλστ. Σε ότι αφορά στην ιπποδύναμη, δεν υπάρχει φυσικά επίσημη πληροφόρηση, εκτός του ότι η Kawasaki ανακοινώνει πως το μοντέλο του 2011 θα είναι ισχυρότερο από αυτό του 2010, ενώ αντίστοιχη ανακοίνωση υπάρχει και για μείωση του βάρους. Περισσότερες πληροφορίες κατά την επίσημη παρουσίαση του μοντέλου…οσονούπω!

 

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ