Ο καρχαρίας είναι ένα από τα μακροβιότερα είδη στη Γη με περισσότερα από 420.000.000 (!) χρόνια παρουσίας στους ωκεανούς. Αυτό οφείλεται στην εκπληκτική προσαρμοστικότητά του και φυσικά σε αυτό που ξέρει να κάνει καλύτερα από όλα τα ψάρια της θάλασσας· να κυνηγά. Είναι επίσης ένα είδος που δεν έχει φυσικούς εχθρούς, εκτός από…τον ίδιο του τον εαυτό. Αυτός βέβαια που δεν απειλείται από κανέναν είναι ο Μεγάλος Λευκός, ο ισχυρότερος και πιο φονικός καρχαρίας των ημερών μας. Κάπου εδώ μπαίνει στην κουβέντα και το SRV 850. Τα κοινά σημεία με τον Μεγάλο Λευκό είναι περισσότερα από όσα φαντάζεστε, αν και υπάρχει και μία μεγάλη διαφορά σε σχέση με αυτό. Ο «Carcharodon Carcharias», όπως είναι και η επιστημονική ονομασία του, είναι το μοναδικό είδος του γένους του που έχει επιβιώσει. Αντίθετα, το μοντέλο της Aprilia έχει ένα πολύ κοντινό σύγχρονο συγγενή, το GP 800 της Gilera, που αποτελεί το πρώτο είδος του γένους «Carcharodon scooterofagius».
Αισθητική/Ποιότητα: Scooter το…ψαρωτικό
Ο πιο διάσημος, ίσως, καρχαρίας της εποχής μας, ήταν το πρώτο πράγμα που ήρθε στο μυαλό μου, όταν αντίκρισα το νέο SRV 850. Είναι αδύνατο να μην το προσέξει κανείς στο δρόμο. Σταματημένο στο φανάρι, εν κινήσει ή παρκαρισμένο το ιταλικό maxi scooter αποτελεί πόλο έλξης βλεμμάτων και σχολίων. Η μακριά και χαμηλή σιλουέτα του είναι αδιαμφισβήτητα εντυπωσιακή και το λευκό χρώμα της δοκιμής τονίζει ακόμη περισσότερο τον όγκο αλλά και τις δεκάδες λεπτομέρειες στα πλαστικά. Ρύγχος αιχμηρό και απειλητικό, εμπνευσμένο σχεδιαστικά από το RSV4 1000. Σχιστομάτικα φωτιστικά σώματα και στενοί αεραγωγοί από κάτω, που θυμίζουν βράγχια, ενώ στην ίδια «μυτερή» λογική κινείται η ουρά και ακόμη περισσότερο το αιχμηρό τριγωνικό στοπ. Το SRV δείχνει να βρίσκεται σε κίνηση ακόμη και όταν είναι στάσιμο, όπως σε κίνηση πρέπει να παραμένει και ένας καρχαρίας για να μπορεί να αναπνέει…Αν θέλετε να κινείστε διακριτικά, το SRV μπορεί και να είναι το τελευταίο scooter στον πλανήτη για κάτι τέτοιο.
Η πρώτη δοκιμή του νέου Aprilia SRV 850, περιλαμβάνεται στο τεύχος 11 του moto τρίτη, που βρίσκεται στα περίπτερα.Πόσο πάνω από το όριο βρίσκεται το όριο;
Scooter: Τα 300αρια με τη χαμηλότερη κατανάλωση
Γιατί να πληρώνουν διόδια οι μοτοσυκλέτες;
Τι αξίζει στους οδηγούς που δεν ανάβουν φλάς;
Παρουσίαση μπαταρίες Dynavolt λιθίου: Μικρό βάρος, υψηλή απόδοση
ESF E-Ride Scorpion: Με άμεση διαθεσιμότητα & χωρίς τέλη κυκλοφορίας
Keeway Vieste 125: Mini GT με 2.390 ευρώ
Καλοκαιρινά γάντια Five Tricks
Γιατί πουλάνε μόνο τα ηλεκτρικά με τελική 25-45 χλμ. στην Ελλάδα;
5 μικρά Adventure με κάτω από 5.000 ευρώ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr