Το πρώτο Caponord 1000, το “Capo”, όπως αποκαλείται χαϊδευτικά από τους φίλους της ιταλικής εταιρίας, ήταν μια μοτοσικλέτα που ξεχώριζε πραγματικά, όταν παρουσιάστηκε το 2001. Μεγάλο σε διαστάσεις και σούπερ άνετο για δύο άτομα, έφερε ένα πρωτοποριακό για την κατηγορία αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών και δικύλινδρο μοτέρ προερχόμενο από το τότε superbike της εταιρίας, RSV Mille. Στην άσφαλτο ξεχώριζε για την πολύ καλή συμπεριφορά και την ροπάτη απόδοση του μοτέρ του, ενώ λόγω του 19άρη εμπρός τροχού μπορούσε να περάσει με ευκολία και από χωματόδρομους, χωρίς να αφήνει την ψευδαίσθηση ότι πρόκειται για μια σκληροπυρηνική κατασκευή. Το νέο Caponord 1200, αναβίωσε το δημοφιλές όνομα για την Aprilia, πριν από δυόμιση περίπου χρόνια και έβαλε ξανά τους Ιταλούς μεταξύ των κορυφαίων κατασκευαστών στα νέας γενιάς adventure, χάρη στις υπερεξελιγμένες ημι-ενεργητικές αναρτήσεις, το ηλεκτρονικό του οπλοστάσιο αλλά και την ομοιογένεια που το χαρακτηρίζει. Με μια μικρή διαφορά όμως από το αυθεντικό Caponord: δεν είχε καμία βλέψη για χώμα. Αυτό έρχεται να το “διορθώσει” η νέα έκδοση Rally. Αυτή η νέα και πιο μάχιμη έκδοση του Caponord–αυτή που μάλλον θέλει και το ελληνικό κοινό- διευρύνει παράλληλα τις δυνατότητες της ιταλικής μοτοσικλέτας που μπορεί πλέον να αποκαλείται ξανά on-off. Ένα Capo πολύ κοντά στη φιλοσοφία του πρώτου, έτοιμο να σας παρασύρει στην περιπέτεια ακόμη και αν βρείτε μπροστά σας χώμα.
Best Moto By LS2: CFMOTO 450NK
Η Husqvarna προσφέρει επέκταση εγγύησης για τα ασφάλτινα μοντέλα του 2024
Bel-Ray EXP Synthetic Ester Blend 4T Engine Oil
Κλειδαριά κράνους Abus Combiflex Trip 125 Black
Anorak αδιάβροχη καπαρντίνα Street X-Long
Benelli TRK 702: Με 7.980 ευρώ και δώρο γνήσιες βαλίτσες αξίας +1000 ευρώ
Η Yamaha στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2024
Vespa GTS SuperSport 300 HPE 2023 - Test
Η Suzuki ετοιμάζει κινητήρα με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων
Peugeot Metropolis GT 2023 - Test
Το πρώτο Διεθνές Συνέδριο Οδηγικής Ασφάλειας στην Σαραγόσα στέφθηκε με επιτυχία
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr