|
Με μια σειρά καταστροφικών πλημμυρών να έχουν παραλύσει ολοκληρωτικά το βόρειο μέρος της χώρας, η κυβέρνηση της Χιλής αναγκάστηκε να απομακρυνθεί από τη συνδιοργάνωση του Dakar του 2016, μια απόφαση που έλαβε σε συνεργασία με τη διοργανώτρια εταιρεία ASO.
Παρότι η Χιλή αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του Dakar στη νέα του νοτιοαμερικανική μορφή από το 2009, για την κυβέρνηση της χώρας η βασική προτεραιότητα πλέον είναι η αποκατάσταση των ζημιών, η ανοικοδόμηση των κατεστραμμένων περιοχών και επιστροφή του μετατοπισμένου πληθυσμού στα σπίτια του. Με τα σημερινά δεδομένα είναι πρακτικά αδύνατον να μπορέσει η Χιλή να συνεισφέρει στη διοργάνωση του 2016, με τις ελπίδες για επιστροφή να μετατίθενται στο 2017.
“Παρακολουθούμε στενά την κατάσταση και ελπίζουμε η περιοχή της ερήμου Ατακάμα και οι πόλεις που υπέστησαν τόσες καταστροφές να ξαναβρούν τη χαμένη τους ζωντάνια. Όπως κι αν το δούμε όμως είναι ανέφικτο να τηρηθούν τα χρονοδιαγράμματα του αγώνα,” λέει ο διευθυντής του Dakar, Etienne Lavigne.
Τον τελευταίο μήνα μια παρατεταμένη σειρά από ασυνήθιστες καταιγίδες έφεραν τεράστιες ποσότητες νερού στο βόρειο τμήμα της Χιλής, στην περιοχή της ερήμου Ατακάμα, μια από τις πιο ξηρές περιοχές του πλανήτη. Το αποτέλεσμα αυτών των απρόβλεπτων βροχοπτώσεων είναι τεράστιες καταστροφές, καθώς κοιλάδες μετατράπηκαν σε λίμνες, χωριά αποκόπηκαν από τον πολιτισμό, υποδομές διαλύθηκαν και ολόκληρες περιουσίες παρασύρθηκαν χιλιόμετρα μακριά. Οι πρώτες εκτιμήσεις της χιλιανής κυβέρνησης, σύμφωνα με την πρόεδρό της Michelle Bachelet, μιλούν για δεκάδες νεκρούς και εκατοντάδες αγνοούμενους, ενώ το πρακτορείο Reuters εκτιμά πως το μέγεθος των ζημιών ανέρχεται στο 1.5 δισεκατομμύριο ευρώ.
«Κολυμπώντας» στη λεωφόρο: ΒΓΑΛΕ ΦΛΑΣ ΠΡΙΝ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΛΩΡΙΔΑ
Μικρά Adventure με την χαμηλότερη κατανάλωση
Παρουσίαση: Mitas Enduro Trail XT+
Νέες προσφορές από Aprilia και Moto Guzzi
Ειδική έκδοση GASGAS EC 300 GP
Yamaha R1: Παραμένει στην πίστα με νέες εκδόσεις R1 Race και R1 GYTR
Test Ride Event 2-5/10 στην Papanikolakis Moto, με μοντέλα QJMOTOR και Kove
Νέο QJMOTOR SRT 700S: Νέα εμφάνιση, ίδιες αρετές
Νέα Bobber Voge με V-Twin κινητήρα
Παρουσιάστηκαν οι νέες Multistrada V4, V4 S και Multistrada V4 Pikes Peak (+Βίντεο παρουσίασης)
Μεγαλύτερη αυτονομία = μεγαλύτερο βάρος. Το θέλουμε αυτό στα δίκυκλα;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr