Ανέκαθεν οι Superbike και Supersport
κατηγορίες βρίσκονταν στον αφρό του τεχνολογικού κύματος. Τα δισκόφρενα, το
ανεστραμμένο πιρούνι, ο ψεκασμός, τα ηλεκτρονικά βοηθήματα είναι μερικά μόνο
παραδείγματα που εξελίχθηκαν και δοκιμάστηκαν στις πίστες πριν περάσουν στην
παραγωγή. Όχημα εισόδου τους στην αγορά ήταν, ως επί το πλείστον, η λαμπερή
σπορ κατηγορία.
Πλέον οι Superbikes
που μπορούμε να αγοράσουμε εξελίσσονται πρακτικά σε "homologation specials". Ο κανονισμός
του WSBK απαιτεί οι συμμετέχουσες μοτοσικλέτες να έχουν πουληθεί σε
έναν συγκεκριμένο ελάχιστο αριθμό κομματιών για τον δρόμο (ομολογκασιόν), ώστε
να δικαιολογούνται ως μοντέλα παραγωγής. Αυτά είναι τα πνευματικά του τέκνα. Όσο
μάλιστα οι κανονισμοί του WSBK
σφίγγουν τη θηλειά στις επιτρεπόμενες μετατροπές από τις ομάδες σε μια
προσπάθεια να περιορίσουν το κόστος τους, τόσο περισσότερο οι εκδόσεις δρόμου
πλουτίζουν σε αγωνιστικό εξοπλισμό. Ίσως γιατί τα εξαρτήματα που χτες θα
προσέθεταν ως έξτρα, τώρα θα είναι ήδη ομολογκαρισμένα.
Σήμερα τα μέλη αυτής της εκλεκτής κάστας έχουν φτάσει σε τρελά
επίπεδα απόδοσης που ξεπερνούν τα 200 ονομαστικά άλογα. Οι δε τιμές τους έχουν
τραβήξει κομματάκι την ανηφόρα. Ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός τους θα αρκούσε για
να στοκάρει με εμπόρευμα ένα μαγαζί υπολογιστών προ δεκαετίας. Όλα αυτά,
βέβαια, με αποκλειστικό στόχο να κάνουν αυτές τις μοτοσικλέτες ακόμη πιο
ευκολοδήγητες - παρότι έχουν σκαρφαλώσει σε ευστροφία και ιπποδυνάμεις όπου δίχως
βοηθήματα θα ήταν σχεδόν μη οδηγήσιμες στον δρόμο.
Kymco Downtown 350i: Αναβαθμισμένο All-round GT Scooter
3 χρόνια μετά το τραγικό δυστύχημα κατηγορεί μάρτυρας τον νεκρό Ιάσονα
Voge DS525X: Με τέτοια τιμή και εξοπλισμό, έχει αντίπαλο;
Best Moto by LS2 – Τα Best Seller μοντέλα του 2023
Διάλεξε το τέλειο κράνος σε 3 βήματα
Σπάνια Ducati του 1986 στο «σφυρί», με μόνο 6.134 χιλιόμετρα
Τα λιπαντικά των ELF και Petronas έφτασαν στη Bonelli
Δωρεάν έλεγχος για την MV Agusta σου με το πρόγραμμα We Care
Νέο 650cc Bobber με 240 λάστιχο πίσω από την Κίνα
Ρετρό μοτοσυκλέτες έως 3.000 ευρώ για δίπλωμα αυτοκινήτου
Tα 350άρια της Royal Enfield - Βουτιά στο παρελθόν με το βλέμμα στο μέλλον
Μπίλιες Dr. Pulley: Η μόνη βελτίωση που χρειάζεται το scooter σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr