Όλους μας είχαν λίγο-πολύ πείσει (μέσω αυτού του μύθου όπου ο μικρόσωμος άνθρωπος κατατροπώνει τον παντοδύναμο γίγαντα χρησιμοποιώντας την εξυπνάδα του) ότι καλό είναι η ευφυΐα να υπερισχύει της σωματικής δύναμης, γιατί όσοι βασίζονται μόνο στη δύναμή τους και δεν καλλιεργούν το μυαλό τους, αργά ή γρήγορα αποτυγχάνουν. Παραδεχτείτε το… είστε από αυτούς που αναρωτιούνται, όπως κι εμείς, γιατί να πρέπει κάποιος να διαλέξει ανάμεσα σε δύναμη κι εξυπνάδα και να μη μπορεί με κάποιον τρόπο να φτιάξει έναν τέλειο, ισορροπημένο και αήττητο συνδυασμό και των δύο…Ευτυχώς τον ίδιο ακριβώς προβληματισμό φάνηκε να έχουν και οι μηχανικοί της Husqvarna που με τη στήριξη του ομίλου της BMW και τη βοήθεια ενός από τους πιο τεχνικούς οδηγούς στο παγκόσμιο πρωτάθλημα enduro, του Antoine Meo, τα τελευταία 2 χρόνια δημιούργησαν, εξέλιξαν και έφεραν στην κορυφή τον τέλειο συνδυασμό δύναμης κι ευφυίας, το TE310. Ένα «αυθάδες» κατασκεύασμα που δημιουργήθηκε για νΆ αμφισβητήσει την κορυφή και να προκαλέσει τον ανταγωνισμό στην κατηγορία των 450cc και που, στα χέρια του Antoine Meo, φαίνεται να τα καταφέρνει πολύ καλά αφού έχει μια σπάνια ισορροπία ανάμεσα σε απόδοση, βάρος και ευελιξία γράφοντας ήδη ιστορία στα αγωνιστικά δρώμενα της Ε2 κατηγορίας. Ξεκινώντας την βόλτα μου με το TE 310 που μου δόθηκε, μου ζητήθηκε να είμαι ευγενικός μαζί του επειδή για εκείνο ήταν η παρθενική του βόλτα αφού ήταν άστρωτο. Έπρεπε λοιπόν να είμαι προσεκτικός και κυρίως να μην έχω πολλές απαιτήσεις. Και πραγματικά ξεκίνησα πολύ ήρεμα και προσεκτικά, αλλά γρήγορα διαπίστωσα ότι το μηχανάκι σιγά-σιγά μου ζητούσε να το δοκιμάσω επί ίσοις όροις με όλα τα άλλα. Στρωμένο-άστρωτο, λίγη σημασία είχε τελικά, γιατί το 310 έκανε όλα όσα έπρεπε για να με πείσει ότι αξίζει την προσοχή μου. Μου έδειξε όλη του τη δύναμη και τη σταθερότητα, το έφτασα κοντά στα επιτρεπτά όρια και πήρα τις πληροφορίες που ήθελα, ενώ συνειδητοποίησα ότι δεν είναι καθόλου τυχαίες οι διακρίσεις που έχει ως τώρα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα και δε θα μου φανεί καθόλου περίεργο να το δω να διαπρέπει μέσα στα επόμενα χρόνια.
Ducati Multistrada RS: Με αγωνιστικό DNA και κινητήρα Stradale
Best Moto by LS2 - Ducati Multistrada V4 Rally: Η μοτοσυκλέτα με την καλύτερη τεχνολογία
Best Moto by LS2 - QJMOTOR SVT 650X: Η πιο οικονομική μοτοσυκλέτα της χρονιάς
Best Moto by LS2 - CFMOTO 800MT: Η πιο Value for Money μοτοσυκλέτα
Ταξινομήσεις μοτοσυκλετών Μαρτίου - Στην κορυφή το Voge DS525 X
Test βαλίτσα Maximus MX66: 52 λίτρα πρακτικότητας
Ειδικές εκδόσεις SE-09 SBK για τις Aprilia RSV4 Factory και Tuono V4 Factory
Ταξινομήσεις Scooter Μαρτίου - Πρωτιά για το Honda ADV 350
Οκτακύλινδρος Boxer κινητήρας από την GWM
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr