Η θέση οδήγησης του Strada προσανατολίζεται περισσότερο προς την άνεση όσον αφορά την καθημερινή μετακίνηση, χωρίς να απαγορεύει όμως στον αναβάτη να κινηθεί σε πιο… σπορ ρυθμούς, κάτι το οποίο η μοτοσικλέτα θα εκτιμήσει δεόντως!
Ο νέος "Πήγασος" είναι μια στιλάτη και πανέμορφη μοτοσικλέτα, χωρίς όμως να παύει να αποτελεί ένα καθημερινό μέσο μετακίνησης.
Η σέλα βρίσκεται αρκετά χαμηλά έτσι ώστε να βολεύει κάθε αναβάτη, ενώ η στάση του σώματος είναι όρθια, άνετη και φυσιολογική. Το τιμόνι βρίσκεται ψηλά στηρίζοντας τα χέρια σε ξεκούραστη γωνία, ενώ τα μαρσπιέ βρίσκονται χαμηλά και κοντά στο έδαφος, χωρίς να αναγκάζουν τα γόνατα να κάνουν μικρή γωνία. Είναι γεγονός ότι η θέση οδήγησης του νέου Strada δεν ξεφεύγει πολύ από αυτή μιας χαμηλής on-off μοτοσικλέτας.
Ωστόσο οι… συμβιβασμοί σταματούν κάπου εδώ! Οι ζάντες των 17 ιντσών, ο πλευστός 320άρης της Brembo, η τετραέμβολη δαγκάνα με αντικριστά έμβολα επίσης της Brembo, καθώς και οι μικρές διαδρομές των αναρτήσεων, συνθέτουν ένα σύνολο εκ των κορυφαίων στην κατηγορία του. Το πάνω μέρος του "Πήγασου" είναι άνετο, φιλικό και ξεκούραστο.
Το κάτω έχει πιο άγριες διαθέσεις! Στο δρόμο όλα αυτά συνδυάζονται αρμονικά και δημιουργούν ένα φιλικό πακέτο, το οποίο όμως μπορεί ανά πάσα στιγμή να μεταμορφωθεί… και να μετατρέψει κι εσάς σε σύγχρονους… πολεμιστές πόλης!
Η τοποθέτηση των μαρσπιέ χαμηλά έχει καταστήσει τη θέση οδήγησης πιο άνετη, και συνάμα την επαφή τους με το δρόμο εφικτή. Ακόμη και σε μεγάλες κλίσεις, η ευστάθεια του Strada παραμένει υποδειγματική, γεγονός που οφείλεται τόσο στο καλό στήσιμό του όσο και στα πολύ καλά ελαστικά Diablo της Pirelli. Το κέντρο βάρους της μοτοσικλέτας βρίσκεται χαμηλά, ενώ θα παραμείνει εκεί ακόμα και με αναβάτη στη σέλα του (χαμηλή γαρ).
Οι αλλαγές κατεύθυνσης πραγματοποιούνται πολύ εύκολα, με το ρεζερβουάρ όμως να απαγορεύει στο σώμα να πλησιάσει στο τιμόνι, θέτοντας έτσι τα όρια στη σπορ θέσης οδήγησης. Η πληροφόρηση από το μπροστινό είναι πολύ καλή και το φαρδύ τιμόνι παρέχει καλούς μοχλούς και εύκολο χειρισμό. Ενα από τα μεγαλύτερα όμως πλεονεκτήματα του νέου Strada είναι το μπροστινό του φρένο.
Η αίσθηση της μανέτας θυμίζει… σωληνάκι υψηλής πίεσης! Είναι καταπληκτική και τα αποθέματα δύναμης απλώς ανεξάντλητα. Ο συνδυασμός του φρένου με το σχετικά σφιχτό μπροστινό είναι πραγματικά πολύ καλός.
Το πίσω αμορτισέρ είναι της Sachs, ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου και την απόσβεση επαναφοράς και ακολουθεί ως προς το στήσιμό του το ήδη πολύ καλό σύνολο της μοτοσικλέτας.
Το πίσω φρένο έχει ένα δίσκο 240 χιλ. με μονοέμβολη δαγκάνα και ενώ η διαδρομή στο πεντάλ είναι σχετικά μεγάλη, η τελική αίσθηση είναι πολύ καλή.