Ο κινητήρας του ATK, είναι ένας αυτούσιος κινητήρας από scooter της Adly, και βρίσκεται τοποθετημένος πίσω από την πλάτη του οδηγού, πάνω στο ψαλίδι των δύο πίσω τροχών. Η διάταξη μοιάζει με αυτή των scooter, δηλαδή ο κινητήρας ανήκει στο αναρτώμενο βάρος, και συνεπώς ακολουθεί τις κινήσεις του ψαλιδιού.
Η πρώτη απορία που δημιουργείται, είναι πώς τεντώνει η αλυσίδα, ενώ η απάντηση είναι, χάρη στις ρυθμιζόμενες βάσεις του κινητήρα που του επιτρέπουν να κινηθεί. Παράλληλα, υπάρχει και ένας απλής κατασκευής τεντωτήρας, με αρκετά δυνατό ελατήριο, που ασκεί συνεχή πίεση στην αλυσίδα για να μην "παίζει".
Η αξία του τελευταίου θα φανεί μόνο στην όπισθεν, όπου και αν δεν υπήρχε, η αλυσίδα θα πήδαγε δόντια. Αυτό όμως είναι και το μοναδικό σημείο του ATK που χρειάζεται κάποια φροντίδα. Είναι το ελάχιστο που μπορείτε να κάνετε.
Γύρω από τον κινητήρα, και πάντ
α πάνω στο ψαλίδι, βρίσκονται κι όλα τα υπόλοιπα απαραίτητα, όπως η μπαταρία, τα ηλεκτρικά, το φιλτροκούτι… εκτός βέβαια του ρεζερβουάρ (αλίμονο). Οι αλλαγές των σχέσεων (μπροστά-νεκρά-όπισθεν) γίνονται με ένα λεβιέ που βρίσκεται δεξιά της θέσης του οδηγού, μέσω δύο μακριών ντιζών. Κουμπώνουν εύκολα και αθόρυβα, μόνο όμως και εφόσον οι στροφές του μοτέρ είναι στο ρελαντί.