Ούτε κρύο ούτε ζέστη για τη συμπεριφορά στο δρόμο. Θα κάνει τη δουλειά του άνετα, αλλά…μόνο αυτό! Το μοτέρ θέλει παραπάνω δύναμη.
Στο δρόμο, εφόσον οι απαιτήσεις παραμένουν εντός λογικών ορίων, η συμβίωση με το GTS μπορεί να αποδειχθεί ρόδινη. Το νέο scooter της SYM ειδικεύεται στις μετακινήσεις από το σημείο Α στο Β με άνεση, πολυτέλεια και χαλαρούς ρυθμούς.
Φρένα, πλαίσιο και αναρτήσεις, αδυνατούν να ακολουθήσουν πολύ γρήγορους ρυθμούς και η απλώς ομαλή (μέχρι εκείνη τη στιγμή) σχέση αναβάτη-οχήματος, αρχίζει σταδιακά να χάνεται. Το μοτέρ έχει κάποια δύναμη και λίγο "τράβηγμα" από χαμηλά, ενώ τα 177 κιλά του συνόλου κουμαντάρονται αρκετά εύκολα μαζί με τον αναβάτη, το συνεπιβάτη, αλλά και τα πράγματα! Οι εκκινήσεις είναι αργές, ενώ το μοτέρ δείχνει να μπορεί να αντεπεξέλθει μόνο μόλις το στροφόμετρο περάσει τις 5.000 στροφές. Μέχρι εκείνη τη περιοχή μη περιμένετε και πολλά πράγματα.
Το περίεργο πάντως είναι ότι ο κατασκευαστής δηλώνει 22 άλογα στις 8.250 στροφές τη στιγμή που το μοτέρ δεν ανεβαίνει ποτέ επάνω από τις 8.000! Πάντως η τελική ταχύτητα του GTS φτάνει τα 130 και "κάτι" χιλιόμετρα την ώρα. Το αξιοσημείωτο πάντως είναι, ότι ακόμα και σε αυτήν την περιοχή των χιλιομέτρων, η προστασία από τον αέρα (κυρίως της ζελατίνας) είναι αρκετή και θα καλύψει αρκετές…ογκομετρικές διαφορές! Οι κλίσεις της μοτοσικλέτας θα περιοριστούν στις ελάχιστες, καθώς οι ελαστικότητες του συνόλου δε δίνουν την απαραίτητη εμπιστοσύνη στον αναβάτη.