net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
BMW K 1600 GT
Εργονομία
Διαβάστηκε από 94416 αναγνώστες
Μάμα μία!
Το K 1600 GT είναι μία μοτοσικλέτα που έχει σχεδιαστεί και μελετηθεί έτσι, ώστε να μπορεί κάποιος να διανύσει άπειρα χιλιόμετρα στη σέλα του χωρίς συμβιβασμούς. Από αυτό ακριβώς το σκεπτικό προκύπτουν και οι πληθωρικές διαστάσεις της 1600 που μεταφράζονται και στην -ανάλογου επιπέδου- θέση οδήγησης.
Η σέλα είναι τεράστια, με σωστή σχεδίαση και το πάχος του αφρώδους υλικού είναι τόσο πολύ που άνετα μπορούν να προκύψουν πέντε με έξι σέλες για μια άλλη μοτοσικλέτα!
Εξαιτίας ακριβώς της σωστής σχεδίασης της, που συνεπάγεται και μεγάλο πλάτος, τα πόδια πατούν κάτω με ασφάλεια μόνο για αυτόν που φτάνει ή ξεπερνά σε ύψος τα 1,85 μ. Οι κοντύτεροι αναβάτες καλά θα κάνουν να προτιμήσουν την κατά τρία εκατοστά χαμηλότερη σέλα που προσφέρει η BMW, χωρίς μάλιστα επιπλέον χρέωση.
Το τιμόνι βρίσκεται ψηλά, αλλά όχι και τόσο κοντά στον αναβάτη και αυτό του επιτρέπει να απλωθεί πάνω στη μοτοσικλέτα και να πάρει τη σωστή θέση για την καταβρόχθιση των χιλιομέτρων.
Δεν υπάρχει μεγάλη BMW που να μην κάνει τους μεγαλόσωμους αναβάτες να νιώθουν σα στο σπίτι τους και η K 1600 GT δεν αποτελεί εξαίρεση.
Ο συνεπιβάτης κάθεται στο δικό του… καναπεδάκι και έχει άπλετο χώρο για τα πόδια και τα χέρια, αφού, τόσο τα μαρσπιέ, όσο και οι χειρολαβές, βρίσκονται σε ιδανική απόσταση από τα άκρα του.
Όσον αφορά στα όργανα της γερμανικής μοτοσικλέτας, θα ήταν ιεροσυλία να τα αναφέρουμε απλά ως πίνακα οργάνων. "Τομέας Πληροφοριών Κατάστασης Μοτοσικλέτας" είναι μία βαρύγδουπη έκφραση που ταιριάζει καλύτερα με αυτό που αντικρίζει ο αναβάτης. Τα πάντα βρίσκονται στο οπτικό του πεδίο και, όταν λέμε τα πάντα, κυριολεκτούμε.
Από τότε που παρουσίασε το Concept 6, η BMW τρωγόταν με τα ρούχα της. Φαινόταν ξεκάθαρα ότι ήταν απλά θέμα χρόνου για να περάσει στην παραγωγή ο εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας. Αυτό έγινε με την K 1600 GT που πηγαίνει την έννοια του γρήγορου διηπειρωτικού τουρισμού ένα βήμα παραπέρα.
Το φωτιστικό σώμα της K 1600 GT είναι ό,τι πιο εξελιγμένο υπάρχει αυτή τη στιγμή σε δύο τροχούς. Ρυθμίζεται αυτόματα σε ύψος, ενώ ακολουθεί και την πορεία της μοτοσικλέτας στις στροφές. Η μεγάλη σκάλα θα μπορούσε να ανήκει και σε φορτηγό!
Από τότε που παρουσίασε το Concept 6, η BMW τρωγόταν με τα ρούχα της. Φαινόταν ξεκάθαρα ότι ήταν απλά θέμα χρόνου για να περάσει στην παραγωγή ο εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας. Αυτό έγινε με την K 1600 GT που πηγαίνει την έννοια του γρήγορου διηπειρωτικού τουρισμού ένα βήμα παραπέρα.
Από τότε που παρουσίασε το Concept 6, η BMW τρωγόταν με τα ρούχα της. Φαινόταν ξεκάθαρα ότι ήταν απλά θέμα χρόνου για να περάσει στην παραγωγή ο εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας. Αυτό έγινε με την K 1600 GT που πηγαίνει την έννοια του γρήγορου διηπειρωτικού τουρισμού ένα βήμα παραπέρα.
Οι βαλίτσες σχεδιάστηκαν μαζί με τη μοτοσικλέτα και αυξάνουν το πλάτος σε λογικά επίπεδα. Θα καταφέρουν να χωρέσουν αρκετά πράγματα ή ένα full face κράνος έκαστη.
Από τότε που παρουσίασε το Concept 6, η BMW τρωγόταν με τα ρούχα της. Φαινόταν ξεκάθαρα ότι ήταν απλά θέμα χρόνου για να περάσει στην παραγωγή ο εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας. Αυτό έγινε με την K 1600 GT που πηγαίνει την έννοια του γρήγορου διηπειρωτικού τουρισμού ένα βήμα παραπέρα.
Θύρα USB για να συνδέσετε εξωτερική μονάδα αναπαραγωγής ήχου. Υπάρχει υποδοχή για βύσμα αλλά και παροχή ρεύματος.
Flaps στο φέρινγκ (!) που ρυθμίζονται χειροκίνητα και στρέφουν τη ροή του αέρα προς το στήθος του αναβάτη. Πρωτότυπο και πολύ χρήσιμο για τις πολύ ζεστές ημέρες του καλοκαιριού. Δεν χρειάζεται πλέον να χαμηλώνετε τη ζελατίνα.

 
 Μέγιστος Τουρίστας
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική
Εργονομία
Πίνακας οργάνων και οθόνη TFT
Φρένα
Κινητήρας
Πλαίσιο
Αναρτήσεις
Οδηγώντας
Συμπέρασμα
Έξτρα εξοπλισμός
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ