net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
BMW K 1600 GT
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 92918 αναγνώστες
Γίγαντας με ανατροφή
Από τότε που παρουσίασε το Concept 6, η BMW τρωγόταν με τα ρούχα της. Φαινόταν ξεκάθαρα ότι ήταν απλά θέμα χρόνου για να περάσει στην παραγωγή ο εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας. Αυτό έγινε με την K 1600 GT που πηγαίνει την έννοια του γρήγορου διηπειρωτικού τουρισμού ένα βήμα παραπέρα.
Ο κινητήρας επιταχύνει το BMW αγόγγυστα από το ρελαντί, με 6η στο κιβώτιο, ανεξάρτητα από τις συνθήκες. Με μικρότερη σχέση δίνει την αίσθηση… ελεύθερης πτώσης.
Η γερμανική εταιρία φημίζεται για τους εξακύλινδρους κινητήρες που κατασκευάζει για τα αυτοκίνητά της. Είναι, άλλωστε, μία διάταξη με την οποία ασχολείται τα τελευταία 70 χρόνια και είναι τόσο χαρακτηριστική για αυτή, όσο και ο V8 για τα αμερικάνικα αυτοκίνητα. Κύριο προσόν των 6κύλινδρων εν σειρά κινητήρων είναι η τέλεια εξισορρόπηση των μαζών, με αποτέλεσμα τη βελούδινη λειτουργία και την παραγωγή μηδενικών κραδασμών. Στο μοτέρ της νέας GT, η ροπή ξεχειλίζει από το ρελαντί και κάνει το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων να μοιάζει άχρηστο παρά την αψεγάδιαστη συμπεριφορά του. Ακούγεται σαν κλισέ αλλά και πιστέψτε με, όταν σας λέω πως, με ελάχιστη προσοχή στο συμπλεκτάρισμα, το Κ1600 ξεκινά και με 6η ταχύτητα στο κιβώτιό του ακόμη και δικάβαλο! Όσο για τον τρόπο λειτουργίας του, τι να πει κανείς;
Κραδασμοί δεν υπάρχουν, τουλάχιστον όχι έτσι όπως τους ξέρουμε, οι στροφές ανεβαίνουν αστραπιαία σε κάθε άνοιγμα του ηλεκτρονικού γκαζιού και οι εξατμίσεις απελευθερώνουν έναν χορταστικό μπάσο ήχο που όμοιο του δε θα βρείτε πουθενά αλλού.
Περί αλλαγής σκληρότητας
Ο τρόπος που λειτουργεί ο κινητήρας μπορεί να ρυθμιστεί ανάλογα με τις συνθήκες που επικρατούν αλλά και τις ορέξεις του αναβάτη, σε τρεις διαφορετικές θέσεις, ενώ ανάλογα ρυθμίζεται και το προαιρετικό σύστημα πρόσφυσης του πίσω τροχού. Το DTC μπορεί επίσης να απενεργοποιηθεί μέχρι την επόμενη φορά που θα εκκινήσετε το μοτέρ.
Rain. Δεν τίθεται στη διάθεση του οδηγού η πλήρης ισχύ του κινητήρα. Η αύξηση της ισχύος κατά το άνοιγμα του γκαζιού είναι συγκρατημένη και η απόκριση του κινητήρα πιο ήπια. Η επέμβαση του συστήματος DTC πραγματοποιείται πιο έγκαιρα για να αποφεύγεται το σπινάρισμα του πίσω τροχού. 
Road. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του την πλήρη ισχύ του κινητήρα. 
Η αύξηση της ισχύος κατά το άνοιγμα του γκαζιού είναι μεγαλύτερη από ό,τι στο Rain και η επέμβαση του συστήματος πρόσφυσης πραγματοποιείται πιο αργά.
Dynamic. Αυτός είναι και ο πιο δυναμικός τρόπος λειτουργίας του συστήματος. Ο αναβάτης έχει και εδώ την πλήρη ισχύ του κινητήρα, ωστόσο η υλοποίηση της επιθυμίας του πραγματοποιείται πιο άμεσα και το DTC επεμβαίνει ακόμη πιο αργά.

 
 Μέγιστος Τουρίστας
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική
Εργονομία
Πίνακας οργάνων και οθόνη TFT
Φρένα
Κινητήρας
Πλαίσιο
Αναρτήσεις
Οδηγώντας
Συμπέρασμα
Έξτρα εξοπλισμός
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ