Εννοείται, βέβαια, πως και οι μοτοσικλετιστές κάνουν λάθη και, μάλιστα, πολλές φορές αποδεικνύονται επικίνδυνα και για τους ίδιους. Παρακάτω, λοιπόν, θα δούμε κάποιες από τις χειρότερες συνήθειες των μοτοσικλετιστών και τις επιπτώσεις που μπορούν να έχουν.
1. Παρκάρουμε στο πεζοδρόμιο: Πρόκειται για μια τακτική τόσο παράνομη όσο και ενοχλητική για τους πεζούς. Ακόμη και για μικρό χρονικό διάστημα, το παρκάρισμα στο πεζοδρόμιο μπορεί να δωρίσει τον ιδιοκτήτη της μοτοσικλέτας με μια κλήση ή ακόμη και γρατσουνιές από εκνευρισμένους πεζούς.
2. Την αφήνουμε ξεκλείδωτη «για δέκα λεπτάκια»: Οι κλέφτες χρειάζονται λιγότερα από… δέκα λεπτάκια για να εξαφανίσουν την καλή σας, οπότε μην την αφήνετε ξεκλείδωτη ούτε λεπτό.
3. Σταματάμε πάνω στη διάβαση: Επίσης μια εκνευριστική συνήθεια για πολλούς πεζούς, η οποία δεν προσφέρει κανένα απολύτως όφελος στους μοτοσικλετιστές. Το να κερδίσουμε ελάχιστα μέτρα και να προπορευτούμε στο φανάρι δεν προσφέρει ουσιαστικό κέρδος.
4. Κινούμαστε με υψηλή ταχύτητα ανάμεσα σε αυτοκίνητα: Η διήθηση είναι ίσως η πιο επικίνδυνη πρακτική, όσον αφορά στα δίκυκλα, και έτσι πρέπει να την αντιμετωπίζουμε. Το να κινούμαστε με μεγάλη ταχύτητα ανάμεσα σε ακινητοποιημένα αυτοκίνητα σημαίνει πως θα έχουμε λιγότερο χρόνο για να αντιδράσουμε, όταν κάποιο από αυτά (και είναι σχεδόν βέβαιο πως θα συμβεί) πεταχτεί μπροστά μας.
5. Δε φοράμε κράνος: Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για την απουσία κράνους. Πρόκειται για το σημαντικότερο κομμάτι του εξοπλισμού μας και αυτό που κατά πάσα πιθανότητα θα μας σώσει τη ζωή, σε περίπτωση μικρότερου ή μεγαλύτερου ατυχήματος.
6. Βγάζουμε τους καθρέφτες: Το να γνωρίζουμε τι γίνεται πίσω μας είναι εξίσου σημαντικό με το να γνωρίζουμε τι συμβαίνει μπροστά μας. Και ο συντομότερος τρόπος να το πετύχουμε αυτό είναι μέσω των καθρεφτών.
7. Ανεβάζουμε τα παιδάκια μας στη μοτοσικλέτα: Πρόκειται ίσως για τη χειρότερη με διαφορά πρακτική των μοτοσικλετιστών. Ειδικά όταν μιλάμε για μικρά παιδιά (για να μη μιλήσουμε για όλους αυτούς που ανεβάζουν τα παιδιά τους πάνω στο παπί, δύο-δύο και χωρίς κράνος!), οι αντοχές τους σε ατύχημα είναι μικρές. Και το «προσέχω, άλλωστε, εδώ δίπλα πάμε» δεν αποτελεί σε καμιά περίπτωση δικαιολογία. Γιατί, ακόμη κι αν προσέχει ο μοτοσικλετιστής, δεν προσέχουν οι γύρω του.
8. Προσπερνάμε από δεξιά: Υπάρχει λόγος που η προσπέραση από δεξιά είναι παράνομη. Και ο λόγος αυτός είναι ότι ένας οδηγός δε μπορεί να προσέχει ταυτόχρονα και από τις δύο πλευρές του αυτοκινήτου του. Έτσι, ένα δίκυκλο που επιχειρεί να τον προσπεράσει από δεξιά γίνεται σπάνια αντιληπτό – μέχρι να είναι πολύ αργά. Ειδικά στην περίπτωση των ταξί, η προσπέραση από δεξιά δε θα πρέπει να μας περνά καν από το μυαλό!
9. Κινούμαστε αντίθετα σε μονόδρομο: Το ότι χωράμε να κινηθούμε αντίθετα σε ένα μονόδρομο (κάνοντας στην άκρη, όταν περνά αυτοκίνητο που κινείται νόμιμα) δε σημαίνει ότι πρόκειται για μια ασφαλή πρακτική. Επιχειρώντας να γλιτώσουμε μερικά μέτρα διαδρομής, όχι μόνο παρανομούμε, αλλά κινδυνεύουμε και να μη γίνουμε αντιληπτοί, καθώς ο οδηγός του αυτοκινήτου που κινείται νόμιμα σε έναν μονόδρομο δεν περιμένει να δει ένα δίκυκλο από την αντίθετη κατεύθυνση.
10. Ακολουθούμε οχήματα έκτακτης ανάγκης: Οι συνθήκες κίνησης, όταν στο δρόμο υπάρχει ένα όχημα έκτακτης ανάγκης (όπως, για παράδειγμα, ασθενοφόρο) είναι σχεδόν χαοτικές και απαιτούν τεράστια προσοχή. Πολλοί από εμάς νιώθουν περισσότερο ασφαλείς (αλλά και εκμεταλλεύονται το δρόμο που ανοίγει μπροστά τους) ακολουθώντας το σε μικρή απόσταση. Πρόκειται, όμως, για μια επικίνδυνη πρακτική, η οποία μπορεί να καταλήξει σε ατύχημα.
BMW R 12 S: Κλασική μόνο στην όψη, με boxer 1.170 κ.εκ. 109 ίππων και keyless
Kymco Micare 125: “Eργάτης” πόλης με μόλις 1.945 ευρώ
Τα 4 πιο φθηνά γυμνά ρετρό, με δίπλωμα αυτοκινήτου
Yadea Fierider: Ένα νέο κεφάλαιο στην ηλεκτροκίνηση
Νέα Royal Alloy Gran Turismo: Με φουλ εξοπλισμό κάτω από 3.000 ευρώ
Παρουσίαση κάλυμμα σέλας Winger: Θερμομονωτικό & αδιάβροχο, με μόλις 10 ευρώ
Hyosung Bobber 300 Evo: Κλασική Bobber εμφάνιση με V-twin κινητήρα
Malcom Smith: Η αιώνια διαδρομή ενός «χωμάτινου» θρύλου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr