Η Honda κάνει το καλύτερο ποδαρικό σε σχέση με τον ανταγωνισμό, για το 2012, καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση, με 320 ταξινομήσεις, αυξάνοντας και το ποσοστό της κατά 0,6%. Βέβαια, ακόμα και αυτή δεν μπορεί να είναι ιδιαίτερα ευχαριστημένη από την πτώση των συνολικών ταξινομήσεων, όμως αυτό είναι το νέο πρόσωπο της ελληνικής αγοράς. Στη δεύτερη θέση βρίσκουμε την Piaggio, που κάνει ακόμα καλύτερο ξεκίνημα από τη Honda, αφού μπορεί να χάνει για λίγο την πρώτη θέση, προσθέτει όμως 3 ολάκερες μονάδες στο μερτικό της, όσον αφορά στο μερίδιο αγοράς. Τρίτη βρίσκουμε τη Yamaha, που με το ίδιο σκεπτικό, θα πρέπει να ανοίξει σαμπάνιες, μιας και η αύξηση του μεριδίου της ανέρχεται στο 3,1%. Ναι, αλλά πριν ανοιχτούν οι σαμπάνιες που λέγαμε, καλό θα ήταν να δείτε και τα ποσοστά της SYM, η οποία σαρώνει τις αυξήσεις, παίρνοντας με διαφορά τον τίτλο της περισσότερο βελτιωμένης επίδοσης σε σχέση με τον Ιανουάριο του 2010. Βλέπετε, η Ταϊβανέζικη εταιρεία αυξάνει το ποσοστό της κατά… 4,5%, κερδίζοντας επιπλέον και μια θέση στην κατάταξη των εταιρειών! Στην 5η θέση βρίσκουμε την Kymco, που κι αυτή παρουσιάζει αύξηση μεριδίου, αύξηση που παρατηρούμε και στις Daytona (διπλασίασε το μερίδιο της παρακαλώ!) και Modenas που ακολουθούν. Η πρώτη εταιρεία με μείωση του μερτικού της, είναι η Kawasaki, που δεν θα πρέπει να χαίρεται ιδιαίτερα, αφού εκτός του ότι έπεσε από τις 160 στις 58 ταξινομήσεις, έχασε και 1,3% της πίτας της. Η χειρότερη όμως επίδοση με τεράστια διαφορά είναι της Suzuki, που από τις 313 ταξινομήσεις έπεσε στις μόλις 48, και από το 8%, στο… 2,4%! Εντυπωσιακός ο διπλασιασμός του μεριδίου τους από τις K.T.M. και Ducati, ενώ για πρώτη φορά βλέπουμε σημαντική πτώση στις μέχρι πρότινος κραταιές BMW και Triumph. Η κρίση της μεγάλης μοτοσικλέτας, φαίνεται πως άγγιξε ακόμα και αυτές.
TOP-20 ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2012 |
|||||
Θέση |
ΕΤΑΙΡΕΙΑ |
1ος 2012 |
% |
1ος 2011 |
% |
1. |
Honda |
320 |
16 |
594 (1) |
15 |
2. |
Piaggio |
293 |
14 |
447 (2) |
11 |
3. |
Yamaha |
278 |
14 |
416 (3) |
11 |
4. |
SYM |
251 |
12 |
308 (5) |
7,8 |
5. |
Kymco |
158 |
7,8 |
218 (6) |
5,6 |
6. |
Daytona |
81 |
4 |
84 (11) |
2,1 |
7. |
Modenas |
80 |
3,9 |
140 (9) |
3,6 |
8. |
Kawasaki |
58 |
2,8 |
160 (7) |
4,1 |
9. |
Aprilia |
53 |
2,6 |
101 (10) |
2,6 |
10. |
Suzuki |
48 |
2,4 |
313 (4) |
8 |
11. |
Peugeot |
30 |
1,5 |
157 (8) |
4 |
12. |
Vespa |
27 |
1,3 |
56 (14) |
1,4 |
13. |
K.T.M. |
23 |
1,1 |
24 (22) |
0,6 |
14. |
Shineray |
22 |
1,1 |
29 (20) |
0,7 |
15. |
BMW |
20 |
1 |
81 (12) |
2,1 |
16. |
Lifan |
17 |
0,8 |
34 (18) |
0,9 |
17. |
Triumph |
17 |
0,8 |
39 (16) |
1 |
18. |
Chongqing Yinxiang |
13 |
0,6 |
21 (24) |
0,5 |
19. |
Ducati |
12 |
0,6 |
13 (33) |
0,3 |
20. |
Skyjet |
12 |
0,6 |
18 (27) |
0,5 |
BMW R 12 S: Κλασική μόνο στην όψη, με boxer 1.170 κ.εκ. 109 ίππων και keyless
Kymco Micare 125: “Eργάτης” πόλης με μόλις 1.945 ευρώ
Ορίστε από πού βγήκε η ονομασία «παπάκι» (+video)
Scooter2Dakar: Με SYM ADX 300 για 8.000 (αφιλόξενα) χιλιόμετρα
X-Brake Δισκόπλακες Μοτοσυκλέτας, Scooter, Παπιού, ATV
Repsol λιπαντικό Qualifier Fork Oil
Κάλυμμα χεριών Nordcode XL-Muffs Neoprene/ δερματίνη
Τα 4 πιο φθηνά γυμνά ρετρό, με δίπλωμα αυτοκινήτου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr