Δύο φωτογραφίες που διέρρευσαν στο Διαδίκτυο αποκαλύπτουν δύο νέες μοτοσικλέτες της Honda που σύμφωνα με φήμες ανήκουν στη μεσαία κατηγορία και κινούνται από κινητήρα 500 κ.εκ.!
Η κατηγορία των προσιτών μοτοσικλετών με κινητήρες μεσαίου κυβισμού φαίνεται να βρίσκεται για τα καλά σε φάση αναγέννησης, μετά από πάρα πολλά χρόνια. Φαίνεται πως στο δίτροχο κοινό έλειψαν οι μοτοσικλέτες που μπορούσαν να αποκτηθούν με σχετικά χαμηλό κόστος, οι οποίες, αν και δεν ήταν σε θέση να συναγωνιστούν σε επιδόσεις, τεχνολογία και πρεστίζ τα μοντέλα των 600+ κ.εκ., μπορούσαν να κάνουν τα πάντα με χαμηλό κόστος σε χρήση και συντήρηση.
Το παραπάνω μήνυμα φαίνεται πως το έχουν λάβει οι κατασκευαστές που είδαν ότι το κενό από τα πολύ μικρά κυβικά μέχρι τη μεσαία κατηγορία δεν μπορεί να καλυφθεί τελικά από τα scooter.
Έτσι, ο ένας μετά τον άλλο άρχισαν να παρουσιάζουν πολύ ενδιαφέροντα μοντέλα στα 250 κ.εκ. με την Kawasaki να κάνει την αρχή και με το νέο Ninja 300R να πηγαίνει ακόμη ψηλότερα.
Η Honda φαίνεται πως θέλει να ανεβάσει τον πήχη ακόμη ψηλότερα και να είναι η πρώτη που παρουσιάζει μοντέλο στα 500 κ.εκ. με τη δημιουργία δύο νέων μοτοσικλετών, των CBR500 και CB500.
Η λήψη των κακής ποιότητας φωτογραφιών που βλέπετε φημολογείται ότι πραγματοποιήθηκε στο εργοστάσιο της ιαπωνικής εταιρίας στην Ταϊλάνδη, από ένα μέλος του forum «cbr250.net» και ότι στις φωτογραφίες απεικονίζονται τα Honda CBR500 και CB500 αντίστοιχα.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουμε στη διάθεσή μας τα δύο μοντέλα θα έχουν κοινά μηχανικά μέρη και η μόνη διαφορά τους εντοπίζεται στην προσθήκη φέρινγκ στο CBR500. Αυτή η αλλαγή ίσως έχει μικρές διαφορές και στη θέση οδήγησης με το CB500 να υιοθετεί παράλληλα μία πιο όρθια και «καθημερινή» στάση σώματος.
Σύμφωνα με τον άνθρωπο που διέρρευσε την πληροφορία, το νέο μοντέλο της Honda θα έχει χαμηλό κόστος απόκτησης και θα αποτελεί «τον μεγαλύτερο αδερφό του 250 και όχι τον μικρότερο του 600 (CBR600R). Δείτε το σαν ένα διπλάσιο 250 και όχι ένα 5/6 600άρι», είπε χαρακτηριστικά, ενώ δεν υπάρχει άλλη πληροφορία σχετικά με την εξαγωγή της μοτοσικλέτας και σε άλλες αγορές, πέρα από αυτές της Ασίας. Εφόσον βέβαια οι φήμες γίνουν πραγματικότητα, η εξαγωγή του μοντέλου στη Β.Αμερική αλλά και στην Ευρώπη αποτελεί και το πιο πιθανό σενάριο, αφού η ζήτηση για τέτοιου είδους μοτοσικλέτες, ειδικά στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, έχει αυξηθεί κατακόρυφα τον τελευταίο καιρό.
Άλλες πληροφορίες σχετικά με τα μηχανικά μέρη των δύο μοτοσικλετών δεν έγιναν γνωστές, όμως από ό,τι μπορούμε να διακρίνουμε από τις φωτογραφίες το πιρούνι είναι συμβατικό και για το εμπρός φρένο ένας κυματιστός δίσκος συνδυάζεται με συμβατικά τοποθετημένη δαγκάνα. Πιο εντυπωσιακό από τα δύο είναι το γυμνό με την αισθητική του να φέρνει αρκετά στο τελευταίο Hornet, ενώ η ντυμένη έκδοση θυμίζει τα πρώτης γενιάς CBR600R.
Το τελευταίο μοντέλο της Honda σε αυτό τον κυβισμό ήταν το δικύλινδρο εν σειρά CBF500 που σταμάτησε να παράγεται το 2007. To υργόψυκτο μοτέρ του ήταν 499 κ.εκ. με τέσσερις βαλβίδες στον κύλινδρο και απέδιδε 56 ίππους και 4,6 kgm ροπής στις 9.500 και 8.000 σ.α.λ. αντίστοιχα.