• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το χώμα που έχει εισχωρήσει ανάμεσα από το δίσκο και τα τακάκια προκαλεί σφύριγμα στο φρένο. Ελέγξτε τα τακάκια για καλό και για κακό.

Αν το πίσω φρένο πιάνει μόνο στο τέλος της διαδρομής, ίσως να χρειάζεστε καινούργια τακάκια.

Αντιμετωπίστε τα προβλήματα

Τα προβλήματα δεν είναι κάτι το εξαιρετικά σπάνιο και μάλιστα όχι μόνο για τις μοτοσικλέτες, αλλά για κάθε λογής όχημα. Ορισμένα από αυτά μπορούμε να τα λύσουμε μόνοι μας και άλλα χρειάζονται το…χέρι του ειδικού!

 

Πώς, όμως, ξέρουμε πότε χρειάζεται να τον επισκεφθούμε; Ορίστε, λοιπόν, ορισμένα συνηθισμένα «προβλήματα» που μπορούμε να διαγνώσουμε μόνοι μας.

Πρόβλημα: Ανοίγω το γκάζι, ανεβάζει στροφές αλλά όχι χιλιόμετρα.

Λύση: Προφανώς χρειάζεται καινούργιο δίσκο, αφού αυτός είναι «αρμόδιος» για να μεταδώσει την κίνηση. Το φαινόμενο ονομάζεται πατινάρισμα και η επισκευή χρειάζεται μηχανικό.

Πρόβλημα: Ακούω τα φρένα να σφυρίζουν.

Λύση: Στην καλύτερη περίπτωση σκόνη και χώμα έχουν εισχωρήσει ανάμεσα στα τακάκια και τη δισκόπλακα. Υπομονή και θα φύγουν με τη χρήση! Ρίξτε όμως μία ματιά στα τακάκια, γιατί αν έχουν λιώσει, θα φθείρουν και τη δισκόπλακα, οπότε πάτε για αλλαγή.

Πρόβλημα: Νιώθω έντονες δονήσεις στο τιμόνι.

Λύση: Στην καλύτερη περίπτωση ο μπροστινός τροχός χρειάζεται ζυγοστάθμιση. Τίποτα το ανησυχητικό. Επισκεφθείτε ένα κατάστημα ελαστικών και πάρτε τη γνώμη του ειδικού με πολύ μικρό κόστος.

Πρόβλημα: Ο λεβιές ταχυτήτων είναι πολύ σκληρός και δεν επανέρχεται.

Λύση: Και εδώ μάλλον έχετε πρόβλημα με το δίσκο, ενώ δεν αποκλείεται να έχετε πρόβλημα και με το κιβώτιο. Μόνο η γνώμη του μηχανικού θα σας σώσει. Όσον αφορά στην επαναφορά, μάλλον έχει χαλάσει το ελατήριο το οποίο επαναφέρει το λεβιέ στην αρχική του θέση.

Πρόβλημα: Η μανέτα του συμπλέκτη «πιάνει» πολύ μπροστά.

Λύση: Ή έχετε φαγωμένο δίσκο και χρειάζεται αλλαγή ή πρέπει να ρυθμίσετε τη μανέτα από τον ειδικό δακτύλιο στη βάση της. Κάντε πρώτα το δεύτερο που είναι εύκολο και ελέγξτε πάλι τη λειτουργία.

Πρόβλημα: Η μανέτα του μπροστινού και ο λεβιές του πίσω φρένου, δονούνται.

Λύση: Προσοχή, δε μιλάμε για το «κλότσημα» που νιώθουμε με το ABS, αλλά για δόνηση. Σε αυτή την περίπτωση μάλλον έχει στραβώσει κάποια από τις δισκόπλακες, ανάλογα με το αν νιώθετε τη δόνηση στο πόδι ή στο χέρι. Μάλλον χρειάζεστε αλλαγή.

Πρόβλημα: Ο λεβιές του πίσω φρένου «πιάνει» πολύ κάτω.

Λύση: Ή έχουν φαγωθεί τα πίσω τακάκια, ή χρειάζεται ρύθμιση για να έρθει στα επίπεδα του δικού σας ποδιού. Δείτε πρώτα το πρώτο και ελέγξτε το λεβιέ ξανά.

 

ΔΙΑΦΟΡΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ