• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Μια ρετρό enduro έλειπε από τα modern classics και η μοτοσικλέτα της ZP Moto ήρθε για να καλύψει αυτό το κενό.

Μπορεί να θυμίζει μοντέλο περασμένων 10ετίων, ωστόσο, η ZPsport 499 είναι μια σύγχρονη μοτοσικλέτα.

Ιδιαίτερα λεπτή η μοτοσικλέτα της γερμανικής εταιρίας κάτι που αντικατροπτίζεται και στο στεγνό της βάρος που ανέρχεται στα μόλις 118 κιλά.

ZP Moto: Όμορφο ρετρό αλλά ακριβό

Η χειροποίητη ZPsport 449 αποτελεί την πρώτη μοτοσικλέτα της ZP Moto, της εταιρίας που δημιουργήθηκε από πρώην υπάλληλους της MZ και όπως όλα δείχνουν προορίζεται μόνο για ευκατάστατους.

 
Η παραγωγή της ξεχωριστής ZPsport 449, που εξελισσόταν τον τελευταίο ενάμιση και πλέον χρόνο, ξεκίνησε μόλις τον περασμένο Οκτώβριο και όπως όλα δείχνουν θα αποτελέσει και το μοναδικό μοντέλο της ZP Moto
Τη εμφάνιση της μοτοσικλέτας επιμελήθηκε ο Γάλλος σχεδιαστής David Negrello και το ατσάλινο περιμετρικό πλαίσιο με σωλήνες κυκλικής διατομής είναι δημιουργία των πρώην εργαζόμενων της MZ.
Κινείται από έναν υγρόψυκτο μονοκύλινδρο μοτέρ, χωρητικότητας 449 κ.εκ. που προέρχεται από την Gas Gas και πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro 3 αλλά οι ρυθμίσεις του πραγματοποιούνται από την ίδια την ZP Moto στο εργοστάσιο της εταιρίας που εδρεύει στο Zschopau της Γερμανίας. Το βάρος της δεν ξεπερνά τα 130 κιλά, πλήρες υγρών, και αυτό θεωρητικά σημαίνει ότι οι επιδόσεις της απλά δεν θα έχουν καμία σχέση με την κλασική της σχεδίαση! Τα πίσω αμορτισέρ εξελίχθηκαν σε συνεργασία με την Ohlins, το συμβατικό πιρούνι προέρχεται από την ιταλική MUPO ενώ και τα δύο είναι πλήρως ρυθμιζόμενα. Τέλος, τα φρένα προέρχονται από την Brembo με τον εμπρός δίσκο που συνδυάζεται με διπίστονη δαγκάνα να έχει διάμετρο 260 χλστ. και τον πίσω των 220 χλστ. να συνδυάζεται με δαγκάνα μονού εμβόλου.

Η ZPsport 449 έχει σοβαρές βλέψεις για οδήγηση εκτός δρόμου κάτι που φαίνεται και από τους τροχούς της που έχουν διαστάσεις 90/90-21 και 140/80-18 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

H ZP Moto δίνει παράλληλα τη δυνατότητα customizing στους ιδιοκτήτες της ZPsport 449, οι οποίοι μπορούν να διαλέξουν, πέρα από το χρώμα και το σχέδιο της αρεσκείας τους, την επένδυση της σέλας αλλά και τα υλικά για κάποια από τα περιφερειακά τμήματα.

Όσο θελκτική και αν είναι η ρετρό πρόταση της ZP Moto δεν νομίζουμε ότι υπάρχει κάποιος που δεν θα ξεροκαταπιεί ακούγοντας την τιμή που τη συνοδεύει: 18.850 ευρώ χωρίς τον Φ.Π.Α. και τα…έξοδα αποστολής είναι ένα ποσό που κάνει το ZPsport 449 απαγορευτικό για το 99,9% των αναβατών.

Όπως και να έχει η εταιρία προπώλησε (!) ολόκληρη την παραγωγή του 2012, κάτι που αναμένεται να κάνει και για το 2013 κρατώντας παράλληλα την παραγωγή στις 50 μοτοσικλέτες ανά έτος.

 

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ