Tο νέο Ζ250/300 παρουσίασε η Kawasaki ικανοποιώντας έτσι τους φίλους των μικρών και naked street μοτοσικλετών. Μηχανικά μέρη από Ninja 300 και εμφάνιση απευθείας από τα μεγάλα Ζ.
Μετά το λανσάρισμα του Ninja 300 ήταν αδύνατο να μη σκεφτεί κανείς πως αυτό το μοντέλο δεν θα παραχθεί και σε μία γυμνή έκδοση, πόσο μάλλον η Kawasaki.Τα πρώτα σημάδια για ένα γυμνό street μας ήταν ήδη γνωστά από τον περασμένο Οκτώβριο και ο χρόνος απλά μετρούσε αντίστροφα για την παρουσίαση του εν λόγω μοντέλου. Έτσι και έγινε! Το μοντέλο που παρουσίασε η Kawasaki δείχνει να συμπληρώνει την γκάμα της ιαπωνικής εταιρίας στα 250/300 κ.εκ. με τον καλύτερο τρόπο. Το μόνο που μένει να δούμε τώρα από τους Ιάπωνες είναι και ένα ρετρό στα 250-300 κ.εκ…
Από ό,τι φαίνεται η Kawasaki με το μικρό Ζ στοχεύει σε όλες τις μεγάλες αγορές που δραστηριοποιείται για αυτό και το μοντέλο της θα παράγεται σε δύο διαφορετικούς κυβισμούς ανάλογα με τη χώρα και τις απαιτήσεις της.
Στην Ευρώπη λογικά θα δούμε την έκδοση των 300 κ.εκ. η οποία, όπως μας έδωσε να καταλάβουμε και το micrositeπου δημιούργησε η Kawasaki για το νέο Ζ (για το 250 συγκεκριμένα) δεν θα έχει διαφορές στα μηχανικά της μέρη σε σχέση με το Ninja 300. Αυτό με λίγα λόγια σημαίνει ότι πλαίσιο, αναρτήσεις αλλά και ρυθμίσεις στο μοτέρ προέρχονται από το Ninja 300.
Στο microsite η ιαπωνική εταιρία δεν μπήκε σε λεπτομέρειες όσον αφορά τα χαρακτηριστικά του Z σε σχέση με το Ninja. Πέρα από τη σχεδίαση, ελαφρώς διαφορετική θα είναι η θέση οδήγησης, αφού τα ψηλά κλιπόν του Ninja έχουν αντικατασταθεί από μπάρα. Περισσότερα για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Z250/300 θα έχουμε στη διάθεσή μας με το επίσημο Δελτίο Τύπου της Kawasaki που περιμένουμε σύντομα. Για να πάρετε πάντως μια ιδέα για το νέο μοντέλο της ιαπωνικής εταιρίας μπορείτε να διαβάστε στο Moto Τρίτη που κυκλοφορεί (τεύχος 1/2013) τη δοκιμή του Ninja 300 επί ελληνικού εδάφους και εδώ τις εντυπώσεις που μας άφησε κατά την παρουσίασή του στη Φρανκφούρτη.